EN HU

Vida Viktória

Publication list

Uploaded publications:
41
Publications in DEA:
37
OA:
17
Date range:
2008-2025
2025
1.
Bittner, B., Vida, V., Szakos, D., Kasza, G., Kovács, S., Nagy, A. S.: A study of the behavioral and environmental factors influencing food waste in higher education.
Cleaner Waste Systems. 11, 11, (article identifier: 100256), 2025.
2024
2.
Bittner, B., Vida, V., Kovács, S., Kovács, T. Z., Kasza, G., Nagy, A. S., Szakos, D.: A legdrágább falatok, avagy az élelmiszer-pazarlás a debreceni egyetemi hallgatók körében.
TM. 11 (2), 59-75, 2024.
3.
Varga-Karádi, N. M., Kiss, V. Á., Vida, V.: Az élelmiszerpazarlás jelenlegi helyzetének bemutatása Magyarországon.
Táplálkozásmarketing. 11 (2), 31-42, 2024.
2023
4.
Madai, H., Vida, V., Jávor, B., Nábrádi, A.: A magyarországi meghatározó árutermelő juhászatok üzemtani elemzése.
Gazdálkodás. 67 (4), 291-314, 2023.
5.
Marczin, T., Kovács, K., Nagy, A. S., Vida, V.: A sertéságazat helyzetének bemutatása (jövedelmezőség, hatékonyság).
Gazdálkodás. 67 (3), 226-246, 2023.
6.
Vida, V., Madai, H.: Hajdú-Bihar megye demográfiai helyzete a 2022-es népszámlálási adatok alapján.
Debr. szle. 31 (2), 138-147, 2023.
7.
Vida, V., Szakály, Z.: Sertéshús és sertéshúskészítmények fogyasztási szokásai, trendjei.
TM. 10 (1), 81-97, 2023.
8.
Khalid, M. A., Vida, V.: Strategic Marketing Plan for APPLE Inc..
Netw. Intell. Stud. 11 (21), 61-74, 2023.
2022
9.
Vida, V., Kovács, T. Z., Nagy, A. S., Madai, H., Bittner, B.: Food waste in EU countries.
Apstract. 16 (2), 1-10, 2022.
10.
Vida, V., Feketéné Ferenczi, A.: Mézfogyasztási és vásárlási szokások alakulása Hajdú-Bihar megyében = Honey consumption and purchasing habits in Hajdú-Bihar county.
Régiókut. szle. 7 (1), 88-101, 2022.
2021
11.
Vida, V., Popovics, P. A.: A COVID-19 járvány hatása Magyarországon az élet különböző területeire (munka, magánélet, egészségi és mentális állapot).
Régiókut. szle. 6 (1), 25-36, 2021.
12.
Feketéné Ferenczi, A., Szűcs, I., Vida, V.: A hazai méhészeti ágazat helyzetének elemzése (termelés, kereskedelem).
Táplálkozásmarketing. 8 (2), 21-34, 2021.
13.
Feketéné Ferenczi, A., Szűcs, I., Vida, V.: Családi gazdasági keretek között működő méhészeti vállalkozás üzemtani vizsgálata.
Gazdálkodás. 65 (3), 237-255, 2021.
14.
Kovács, K., Vida, V., Madai, H., Szűcs, I.: Jó színvonalú hazai tejtermelő üzem gazdasági elemzése.
Tejgazdaság. 78 (1-2), 43-64, 2021.
15.
Szűcs, I., Nagy, A. S., Vida, V.: The Practice of Project Management: workbook.
Debreceni Egyetem, Debrecen, 52 p., 2021.
2020
16.
Szűcs, I., Nagy, A. S., Vida, V.: A projektmenedzsment gyakorlata: munkafüzet.
Debreceni Egyetem, Debrecen, 52 p., 2020. ISBN: 9789634902430
17.
Vida, V., Szűcs, I.: Hajdú-Bihar megye társadalmi helyzetének bemutatása a számok tükrében.
Régiókut. szle. 5 (1), 27-40, 2020.
18.
Vida, V., Popovics, P. A.: Impact of the COVID-19 on Behaviour: A Survey of Different Aspects of Life of the Hungarian Population.
Cross Cult. Management J. 22 (2), 161-174, 2020.
19.
Vida, V., Szűcs, I.: Pork production and consumption issues from the perspective of the religion and the World's growing population.
Apstract. 14 (1-2), 121-128, 2020.
2019
20.
Szőllősi, L., Kovács, K., Vida, V.: Az üzleti tervezés alapjai munkafüzet.
Debreceni Egyetem, Debrecen, 65 p., 2019. ISBN: 9789634901778
21.
Szőllősi, L., Kovács, K., Vida, V.: Business Planning Basics: Workbook.
University of Debrecen, Debrecen, 64 p., 2019. ISBN: 9789634902300
2017
22.
Vida, V., Szűcs, I.: Global tendencies in pork meat - production, trade and consumption.
Apstract. 11 (3-4), 105-112, 2017.
2016
23.
Vida, V., Szűcs, I.: A sertéshúsfogyasztási szokások vizsgálata a 4P alapján - A termékkel kapcsolatos kérdések bemutatása.
Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 12 (2), 47-54, 2016.
24.
Vida, V., Szűcs, I.: Társadalmi-kulturális kérdések és a tradíciók szerepe a sertéshúsfogyasztásban.
Táplálkozásmarketing. 3 (2), 79-89, 2016.
2014
25.
Szakály, Z., Szente, V., Pető, K., Balogh, P., Csapóné Riskó, T., Fodor, M., Hernádi, L., Huszka, P., Keller, B., Kontor, E., Lugasi, A., Oláh, J., Szabóné Pataky, E., Polereczki, Z., Prokisch, J., Vida, V., Fehér, A., Jasák, H., Kiss, M., Kiss, V. Á., Soós, M., Szabó, S., Szűcs, I.: Táplálkozásmarketing.
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen