EN HU

Department of Marketing

Uploaded publications:
270
Publications in DEA:
270
OA:
104
Date range:
2011-2025
2025
1.
Szűcs, R. S.: A fast fashion és a fenntarthatóság viszonya.
Economica. 16 (1-2), 70-79, 2025.
2.
Szűcs, R. S.: A felújított okostelefonok piaca a fenntarthatósággal összefüggésben.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 20 (1), 87-98, 2025.
3.
Török, B., Kiss, M., Kiss, V. Á.: A fogyasztók szegmentálása környezettudatos magatartás mentén- egy magyar minta alapján.
RSZ. 10 (1), 16-27, 2025.
4.
Marczin, T., Brumár, B., Soós, M.: A húsáruk marketingjének piaci kihívásai különösképen a fogyasztói magatartás aspektusában.
TM. 12 (1), 43-55, 2025.
5.
Alzu'Bi Rama, M. O., Kontor, E., Kovács, S.: A qualitative study of using green marketing practices within Jordanian food companies: a content analysis approach.
Discov Sustain. 6 (1), 14, (article identifier: 430), 2025.
Journal metrics:
Q2 Energy (miscellaneous) (2024)
Q2 Environmental Science (miscellaneous) (2024)
Q1 Geography, Planning and Development (2024)
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment (2024)
6.
Szűcs, R. S.: Az automata boltok fogyasztói megítélése.
Jelenkori Társad Gazd Foly. 20 (3), 171-185, 2025.
7.
Szűcs, R. S., Kiss, V. Á.: Demográfiai tényezők a felújított okostelefonok megítélése terén.
Gradus 12 (2), 1-14, 2025.
8.
Fathurrohman, Y. E., Kontor, E.: Demographic influences on halal meat consumer preferences: Evidence from urban Muslim families in Indonesia.
FOOD RES. "Accepted by Publisher", 2025.
9.
Dilnaza, K., Czine, P., Kiss, M.: Exploring Hungarian Chocolate Consumer Preferences and the Market Potential of Kazakhstani Rakhat Chocolate in Hungary.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XII. : Nemzetközi tudományos konferencia : Absztrakt kötet. Ed.: Krisztina Dajnoki, Roland Filep, Zsófia Olvasztó, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 14-15, 2025. ISBN: 9789634907176
10.
Bálint, P. L., Péntek, Á., Nábrádi, Z., Botos, S.: How can data analytics and employee upskilling foster digital maturity and sustainable practices in SMES?.
Problems and Perspectives in Management. 23 (2), 606-620, 2025.
Journal metrics:
Q3 Business and International Management (2024)
Q3 Business, Management and Accounting (miscellaneous) (2024)
Q3 Information Systems and Management (2024)
Q2 Law (2024)
Q3 Public Administration (2024)
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
Q2 Sociology and Political Science (2024)
Q3 Strategy and Management (2024)
11.
Fehér, A., Fenyves, N. D., Kiss, M., Kiss, V. Á., Kontor, E., Nábrádi, Z., Soós, M.: Kvalitatív kutatásmódszertan a gazdálkodás- és szervezéstudományok területén.
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 161 p., 2025. ISBN: 9789634907107
12.
Török, B., Kiss, M., Kiss, V. Á.: Magyar fogyasztók szegmentációja környezettudatos magatartás alapján.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XII. : Nemzetközi tudományos konferencia : Absztrakt kötet. Ed.: Krisztina Dajnoki, Roland Filep, Zsófia Olvasztó, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 60-61, 2025. ISBN: 9789634907176
13.
Rácz, A., Kiss, M.: Magyarországon jelenlévő streaming-szolgáltatók marketingtevékenységének és a fogyasztói attitűdök vizsgálata: szisztematikus szakirodalmi áttekintés.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XII. : Nemzetközi tudományos konferencia : Absztrakt kötet. Ed.: Krisztina Dajnoki, Roland Filep, Zsófia Olvasztó, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 54, 2025. ISBN: 9789634907176
14.
Kiss, A. I., Soós, M.: Modern kommunikációs stratégiák és üzleti kapcsolatok fejlesztése a felsőoktatásban: A Debreceni Egyetem vállalati partnereinek tapasztalatai.
Economica. XVI (3-4.), 24-32, 2025.
Journal metrics:
Q1 Economics and Econometrics (2024)
15.
Szűcs, R. S., Kiss, M., Vizdák, K., Földi, K.: One Year Later: Hungarian Consumer Reactions to the National Deposit-Refund System.
Ecocycles. 11 (2), 9-26, 2025.
Journal metrics:
Q3 Environmental Science (miscellaneous) (2024)
16.
Szűcs, R. S., Földi, K.: Possiblities of artificial intelligence (ai) in product development: implications for marketing, commerce, and economics.
In: 17th International Conference on Economics and Business Challenges in the carpathian basin. Szerk.: Nagy Benedek, Risoprint, Kolozsvár, 70-76, 2025. ISBN: 9789735333468
17.
Szűcs, R. S., Földi, K.: Second-hand clothes and sustainability: a literature review.
Controll. info. 13 (2025.), 31-40, 2025.
18.
Kiss, A. I., Soós, M.: Sikeres üzleti kapcsolatok kialakítása és fenntartása a Debreceni Egyetemnél: az intézmények közötti kommunikáció jelentősége HR funkciók átalakulása multinacionális környezetben = Establishing and maintaining successful business relationships at the University of Debrecen: the importance of communication between institutions.
Régiókutatás Szemle. 9 (2), 27-34, 2025.
19.
Karnai, L., Fehér, M., Bársony, P., Szűcs, I., Mihály, T., Fróna, D., Szőllősi, L.: Sustainability in Intensive Aquaculture: Profitability of Common Carp (Cyprinus carpio) Production in Recirculating Aquaculture Systems Based on a Hungarian Case Study.
Animals (Basel). 15 (7), 1-25, (article identifier: 1055), 2025.
Journal metrics:
Q1 Animal Science and Zoology (2024)
Q1 Veterinary (miscellaneous) (2024)
20.
Berencsi, A., Pelyák, L., Fehér, A.: Well-being a munkahelyen, avagy figyelünk-e a munkavállalók egészségmegőrzésére.
Új Munkaügyi Szemle. 6 (1), 4-14, 2025.
2024
21.
Bayındır-Gümüş, A., Öztürk, E., Soós, M.: Adaptation of the scale of effects of social media on eating behavior in Hungarian university students.
Rocz Panstw Zakl Hig. 75 (1), 59-65, 2024.
Journal metrics:
Q3 Medicine (miscellaneous)
Q3 Public Health, Environmental and Occupational Health
22.
Szakály, Z., Szűcs, R. S., Földi, K., Kiss, M.: A laborhús iránti fogyasztói preferenciák vizsgálata magyar fogyasztók körében.
Gazdálkodás. 68 (5), 445-461, 2024.
23.
Kovács, K., Szűcs, R. S.: A rovarok hasznosítása a fogyasztók szemszögéből - szakirodalmi áttekintés.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 19 (1-2), 119-130, 2024.
24.
Boros, H. M., Fehér, A.: Az élelmiszeriparban rejlő neuromarketing potenciál: szisztematikus irodalmi áttekintés.
Régiókut. szle. 8 (1), 1-9, 2024.
25.
Gyarmati, G., Szakály, Z.: Az ipar 4.0 transzformációs hatása a bormarketing és a borágazat folyamataira.
TM. 10 (2), 65-74, 2024.
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen