The library will operate on a duty schedule between 22 December 2025 and 4 January 2026. During this period, it will be possible to upload publications, but all other services will be suspended.
Alzu'Bi Rama, M. O.,
Kontor, E.,
Kovács, S.:
A qualitative study of using green marketing practices within Jordanian food companies: a content analysis approach.
Discov Sustain. 6 (1), 14, (article identifier: 430), 2025.
Fathurrohman, Y. E.,
Kontor, E.:
Demographic influences on halal meat consumer preferences: Evidence from urban Muslim families in Indonesia.
FOOD RES. "Accepted by Publisher", 2025.
Dilnaza, K.,
Czine, P.,
Kiss, M.:
Exploring Hungarian Chocolate Consumer Preferences and the Market Potential of Kazakhstani Rakhat Chocolate in Hungary.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XII. : Nemzetközi tudományos konferencia : Absztrakt kötet. Ed.: Krisztina Dajnoki, Roland Filep, Zsófia Olvasztó, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 14-15, 2025. ISBN: 9789634907176
Bálint, P. L.,
Péntek, Á.,
Nábrádi, Z.,
Botos, S.:
How can data analytics and employee upskilling foster digital maturity and sustainable practices in SMES?.
Problems and Perspectives in Management. 23 (2), 606-620, 2025.
Török, B.,
Kiss, M.,
Kiss, V. Á.:
Magyar fogyasztók szegmentációja környezettudatos magatartás alapján.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XII. : Nemzetközi tudományos konferencia : Absztrakt kötet. Ed.: Krisztina Dajnoki, Roland Filep, Zsófia Olvasztó, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 60-61, 2025. ISBN: 9789634907176
Rácz, A.,
Kiss, M.:
Magyarországon jelenlévő streaming-szolgáltatók marketingtevékenységének és a fogyasztói attitűdök vizsgálata: szisztematikus szakirodalmi áttekintés.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XII. : Nemzetközi tudományos konferencia : Absztrakt kötet. Ed.: Krisztina Dajnoki, Roland Filep, Zsófia Olvasztó, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 54, 2025. ISBN: 9789634907176
Kiss, A. I.,
Soós, M.:
Modern kommunikációs stratégiák és üzleti kapcsolatok fejlesztése a felsőoktatásban: A Debreceni Egyetem vállalati partnereinek tapasztalatai.
Economica. XVI (3-4.), 24-32, 2025.
Szűcs, R. S.,
Földi, K.:
Possiblities of artificial intelligence (ai) in product development: implications for marketing, commerce, and economics.
In: 17th International Conference on Economics and Business Challenges in the carpathian basin. Szerk.: Nagy Benedek, Risoprint, Kolozsvár, 70-76, 2025. ISBN: 9789735333468
Kiss, A. I.,
Soós, M.:
Sikeres üzleti kapcsolatok kialakítása és fenntartása a Debreceni Egyetemnél: az intézmények közötti kommunikáció jelentősége HR funkciók átalakulása multinacionális környezetben = Establishing and maintaining successful business relationships at the University of Debrecen: the importance of communication between institutions.
Régiókutatás Szemle. 9 (2), 27-34, 2025.
Karnai, L.,
Fehér, M.,
Bársony, P.,
Szűcs, I.,
Mihály, T.,
Fróna, D.,
Szőllősi, L.:
Sustainability in Intensive Aquaculture: Profitability of Common Carp (Cyprinus carpio) Production in Recirculating Aquaculture Systems Based on a Hungarian Case Study.
Animals (Basel). 15 (7), 1-25, (article identifier: 1055), 2025.
Berencsi, A.,
Pelyák, L.,
Fehér, A.:
Well-being a munkahelyen, avagy figyelünk-e a munkavállalók egészségmegőrzésére.
Új Munkaügyi Szemle. 6 (1), 4-14, 2025.
Bayındır-Gümüş, A.,
Öztürk, E.,
Soós, M.:
Adaptation of the scale of effects of social media on eating behavior in Hungarian university students.
Rocz Panstw Zakl Hig. 75 (1), 59-65, 2024.
Kovács, K.,
Szűcs, R. S.:
A rovarok hasznosítása a fogyasztók szemszögéből - szakirodalmi áttekintés.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 19 (1-2), 119-130, 2024.