EN HU

Lehota József

Publication list

2018
1.
Lehota, J., Kozák, J.: A Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola 25 éve Gödöllőn, 1993-2018.
SZIE Kiadó, Gödöllő, 172 p., 2018. ISBN: 9789632697802
2.
Buda, G., Fekete-Farkas, M., Lehota, J.: Appearance of conscious consumers in sharing economy.
Vadyba. 32 (1), 99-105, 2018.
3.
Illés, B. C., Tóth, A. J., Törőné Dunay, A., Lehota, J., Bittsánszky, A.: Evaluation of food safety knowledge and microbial status of food contact surfaces in schools.
J. Food Saf. 38 (4), 1-7, 2018.
Journal metrics:
Q2 Food Science
Q3 Microbiology
Q4 Parasitology
4.
Buda, G., Pethes, B., Karajánnisz, M., Lehota, J.: Hungarian consumers' attitude to accomodation sharing service.
In: 16th International Conference on Management, Enterprise and Benchmarking Proceedings. Szerk.: Szikora Péter, Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Kar, Budapest, Magyarország, 64-78, 2018. ISBN: 9789634490975
5.
Mihály, N., Rónai, R., Komáromi, N., Lehota, J.: Lehetőségek és akadályok az egészséges élelmiszer-fogyasztás területén.
Táplálkozásmarketing. 5 (1), 65-76, 2018.
6.
Törőné Dunay, A., Lehota, J., Mácsai, É., Illés, B. C.: Short supply chain: goals, objectives and attitudes of producers.
Acta polytech. Hung. 15 (6), 199-217, 2018.
Journal metrics:
Q2 Engineering (miscellaneous)
Q2 Multidisciplinary
2016
7.
Lehota, J., Gyenge, B., Komáromi, N., Lehota, Z., Rácz, G., Horváth, Á., Könyves, E., Törőné Dunay, A.: A vendégelégedettség/elégedetlenség és panaszkezelés a magyar házon kívüli étkezési szektorban.
Táplálkozásmarketing. 3 (2), 3-18, 2016.
2015
8.
Lehota, J., Könyves, E., Törőné Dunay, A.: Key factors of a successful restaurant strategy in Hungary.
In: Proceedings of the 5th International Conference on Management 2015. Management, leadership and strategy for SMEs' competitiveness. Ed.: by Dunay Anna, Szent István University Publishing House, Gödöllő, 22-27, 2015.
2011
9.
Lehota, J., Szabó, Z., Lehota, Z.: Az integrált növényvédelem és gyümölcstermelés magyarországi bevezetésére, valamint elterjesztésére ható gazdasági tényezők.
Gazdálkodás. 55 (4), 367-377, 2011.
2010
10.
Lehota, J., Kárpáti, L.: Kereskedelmi ismeretek.
Szaktudás Kiadó Ház Rt., Budapest, 147 p., 2010.
11.
Lehota, J., Szabó, Z., Lehota, Z.: Prevalence of the application of integrated pest control and integrated production techniques in fruit (apple) production in Hungary.
Gazdálkodás. 54 (24), 79-90, 2010.
2008
12.
Lehota, J., Szabó, Z., Papp, J.: A bor disztribúciós csatornáinak marketingszempontú értékelése a termelői magatartás vizsgálatán keresztül.
Élelm. táplálk. mark. 5 (1), 73-81, 2008.
13.
Lehota, J., Komáromi, N.: Szarvasgomba fogyasztói és beszerzési magatartásának szegmentálása és jellemzői.
Bull. Szent István Univ. 1, 169-177, 2008.
2007
14.
Lehota, J., Komáromi, N.: A funkcionális tejtermékek fogyasztói magatartásának összetevői.
Élelm. táplálk. mark. 4 (1), 33-36, 2007.
15.
Lehota, J., Komáromi, N.: A szarvasgomba mint luxus (presztízs) termék fogyasztói magatartása.
Mark. menedzsment. 41 (3), 30, 2007.
2006
16.
Dinnyés, J., Illés, B. C., Lehota, J., Molnár, J., Szabó, L., Villányi, L., Zsarnóczai, S.: A Szent István Egyetem Közgazdász - Gazdálkodási szakán folyó képzés.
Gazdálkodás. 50 (3), 67-76, 2006.
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen