Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Alzu'Bi Rama, M. O.,
Kontor, E.,
Kovács, S.:
A qualitative study of using green marketing practices within Jordanian food companies: a content analysis approach.
Discov Sustain. 6 (1), 14, (cikkazonosító: 430), 2025.
Q2
Renewable Energy, Sustainability and the Environment
(2024)
3.
Bálint, P. L.,
Péntek, Á.,
Nábrádi, Z.,
Botos, S.:
How can data analytics and employee upskilling foster digital maturity and sustainable practices in SMES?.
Problems and Perspectives in Management. 23 (2), 606-620, 2025.
Q3
Business, Management and Accounting (miscellaneous)
(2024)
Q2
Law
(2024)
Q3
Information Systems and Management
(2024)
Q2
Sociology and Political Science
(2024)
Q3
Strategy and Management
(2024)
Q3
Public Administration
(2024)
Q2
Social Sciences (miscellaneous)
(2024)
4.
Karnai, L.,
Fehér, M.,
Bársony, P.,
Szűcs, I.,
Mihály, T.,
Fróna, D.,
Szőllősi, L.:
Sustainability in Intensive Aquaculture: Profitability of Common Carp (Cyprinus carpio) Production in Recirculating Aquaculture Systems Based on a Hungarian Case Study.
Animals (Basel). 15 (7), 1-25, (cikkazonosító: 1055), 2025.
Bayındır-Gümüş, A.,
Öztürk, E.,
Soós, M.:
Adaptation of the scale of effects of social media on eating behavior in Hungarian university students.
Rocz Panstw Zakl Hig. 75 (1), 59-65, 2024.
Kovács, K.,
Szűcs, R. S.:
A rovarok hasznosítása a fogyasztók szemszögéből - szakirodalmi áttekintés.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 19 (1-2), 119-130, 2024.
Kiss, M.,
Kontor, E.,
Kun, A. I.:
Az organikuscímke-hatás megjelenése csokoládék esetén egy kísérlet eredményei alapján.
In: "Fenntartható Gazdaság - Fenntartható Társadalom" Nemzetközi Tudományos Konferencia : 30 éves a debreceni közgazdasági és üzleti felsőoktatási képzés : Absztrakt kötet = "Sustainable Economy - Sustainable Society" International Scientific Conference : Celebrating 30Yers of Economics and Business Higher Education in Debrecen / Szenderák János, Erdey László, Fenyves Veronika, Debreceni Egyetem, Állam- és Jogtudományi Kar, University of Debrecen Faculty of Engineering, National Bank of Hungary, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, 69-70, 2024. ISBN: 9789634906247(nyomtatott)
Földi, K.,
Zólyomi, A.,
Kiss, V. Á.,
Szakács, A.:
Beszerzési logisztika reformjának értékelése egy horeca holdingnál.
Controll. info. XII. (4), 21-27, 2024.
Szilágyi, C.,
Soós, M.,
Kiss, M.:
Development of Body Weight Management Among the Hungarian Population.
Healthcare. 12 (22), 1-16, (cikkazonosító: 2236), 2024.
Földi, K.,
Kovács, N.,
Kiss, V. Á.,
Szakács, A.:
Evaluation of Procurement Logistics at a Multinational Company Manufacturing Thermal Insulation.
Controll. info. 12 (Spec.), 35-41, 2024.
Ghaith, A. S. M.,
Kiss, M.:
Examining the Role of Demographics in OTC Medication Purchase Decisions in Kuwait: A Theory of Planned Behavior Perspective.
In: Absztraktok - "Mérleg és Kihívások - Értékteremtés-Fenntarthatóság-Digitalizáció" XIII. Nemzetközi Tudományos Konferencia és PhD Konferencia, Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, 43-43, 2024.
Ghaith, A. S. M.,
Kiss, M.:
Examining the Role of Demographics in OTC Medications Purchase Decision in Kuwait: A Theory of Planned Behavior Perspective.
In: "Mérleg és kihívások - Értékteremtés - Fenntarthatóság - Digitalizáció": XIII. Nemzetközi Tudományos Konferencia és PhD Konferencia: Tanulmánykötet (13.)(2024.20.10-11.)(Miskolc). Szerk.: Veresné Somosi Mariann, Lipták Katalin, Harangozó Zsolt, Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, 546-559, 2024. ISBN: 9789633583609
Nagy-Kercsó, K.,
Kontor, E.:
How Scholars Think about Greenwashing Over the Last Two Decades. An Overview through a Bibliometric Analysis.
J Env Manag Tourism. 15 (2), 272-292, 2024.
Nagy-Pető, D. T.,
Szakály, Z.,
Kiss, V. Á.:
A helyi termékekkel kapcsolatos fogyasztói elvárások összehasonlító vizsgálata.
Marketing & Menedzsment. 57 (1), 49-57, 2023.