EN HU

Marketing Tanszék

Feltöltött közlemény:
257
DEA-ban:
257
OA:
101
Publikációs időszak:
2011-2025
2025
1.
Szűcs, R. S.: A fast fashion és a fenntarthatóság viszonya.
Economica. 16 (1-2), 70-79, 2025.
2.
Szűcs, R. S.: A felújított okostelefonok piaca a fenntarthatósággal összefüggésben.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 20 (1), 87-98, 2025.
3.
Marczin, T., Brumár, B., Soós, M.: A húsáruk marketingjének piaci kihívásai különösképen a fogyasztói magatartás aspektusában.
TM. 12 (1), 43-55, 2025.
4.
Alzu'Bi Rama, M. O., Kontor, E., Kovács, S.: A qualitative study of using green marketing practices within Jordanian food companies: a content analysis approach.
Discov Sustain. 6 (1), 14, (cikkazonosító: 430), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy (miscellaneous) (2024)
Q2 Environmental Science (miscellaneous) (2024)
Q1 Geography, Planning and Development (2024)
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment (2024)
5.
Dilnaza, K., Czine, P., Kiss, M.: Exploring Hungarian Chocolate Consumer Preferences and the Market Potential of Kazakhstani Rakhat Chocolate in Hungary.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XII. : Nemzetközi tudományos konferencia : Absztrakt kötet. Ed.: Krisztina Dajnoki, Roland Filep, Zsófia Olvasztó, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 14-15, 2025. ISBN: 9789634907176
6.
Bálint, P. L., Péntek, Á., Nábrádi, Z., Botos, S.: How can data analytics and employee upskilling foster digital maturity and sustainable practices in SMES?.
Problems and Perspectives in Management. 23 (2), 606-620, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Business and International Management (2024)
Q3 Business, Management and Accounting (miscellaneous) (2024)
Q3 Information Systems and Management (2024)
Q2 Law (2024)
Q3 Public Administration (2024)
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
Q2 Sociology and Political Science (2024)
Q3 Strategy and Management (2024)
7.
Fehér, A., Fenyves, N. D., Kiss, M., Kiss, V. Á., Kontor, E., Nábrádi, Z., Soós, M.: Kvalitatív kutatásmódszertan a gazdálkodás- és szervezéstudományok területén.
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 161 p., 2025. ISBN: 9789634907107
8.
Török, B., Kiss, M., Kiss, V. Á.: Magyar fogyasztók szegmentációja környezettudatos magatartás alapján.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XII. : Nemzetközi tudományos konferencia : Absztrakt kötet. Ed.: Krisztina Dajnoki, Roland Filep, Zsófia Olvasztó, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 60-61, 2025. ISBN: 9789634907176
9.
Rácz, A., Kiss, M.: Magyarországon jelenlévő streaming-szolgáltatók marketingtevékenységének és a fogyasztói attitűdök vizsgálata: szisztematikus szakirodalmi áttekintés.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XII. : Nemzetközi tudományos konferencia : Absztrakt kötet. Ed.: Krisztina Dajnoki, Roland Filep, Zsófia Olvasztó, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 54, 2025. ISBN: 9789634907176
10.
Szűcs, R. S., Földi, K.: Second-hand clothes and sustainability: a literature review.
Controll. info. 13 (2025.), 31-40, 2025.
11.
Karnai, L., Fehér, M., Bársony, P., Szűcs, I., Mihály, T., Fróna, D., Szőllősi, L.: Sustainability in Intensive Aquaculture: Profitability of Common Carp (Cyprinus carpio) Production in Recirculating Aquaculture Systems Based on a Hungarian Case Study.
Animals (Basel). 15 (7), 1-25, (cikkazonosító: 1055), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Animal Science and Zoology (2024)
Q1 Veterinary (miscellaneous) (2024)
2024
12.
Bayındır-Gümüş, A., Öztürk, E., Soós, M.: Adaptation of the scale of effects of social media on eating behavior in Hungarian university students.
Rocz Panstw Zakl Hig. 75 (1), 59-65, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Medicine (miscellaneous)
Q3 Public Health, Environmental and Occupational Health
13.
Szakály, Z., Szűcs, R. S., Földi, K., Kiss, M.: A laborhús iránti fogyasztói preferenciák vizsgálata magyar fogyasztók körében.
Gazdálkodás. 68 (5), 445-461, 2024.
14.
Kovács, K., Szűcs, R. S.: A rovarok hasznosítása a fogyasztók szemszögéből - szakirodalmi áttekintés.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 19 (1-2), 119-130, 2024.
15.
Boros, H. M., Fehér, A.: Az élelmiszeriparban rejlő neuromarketing potenciál: szisztematikus irodalmi áttekintés.
Régiókut. szle. 8 (1), 1-9, 2024.
16.
Gyarmati, G., Szakály, Z.: Az ipar 4.0 transzformációs hatása a bormarketing és a borágazat folyamataira.
TM. 10 (2), 65-74, 2024.
17.
Kiss, M., Kontor, E., Kun, A. I.: Az organikuscímke-hatás megjelenése csokoládék esetén egy kísérlet eredményei alapján.
In: "Fenntartható Gazdaság - Fenntartható Társadalom" Nemzetközi Tudományos Konferencia : 30 éves a debreceni közgazdasági és üzleti felsőoktatási képzés : Absztrakt kötet = "Sustainable Economy - Sustainable Society" International Scientific Conference : Celebrating 30Yers of Economics and Business Higher Education in Debrecen / Szenderák János, Erdey László, Fenyves Veronika, Debreceni Egyetem, Állam- és Jogtudományi Kar, University of Debrecen Faculty of Engineering, National Bank of Hungary, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, 69-70, 2024. ISBN: 9789634906247(nyomtatott)
18.
Földi, K., Zólyomi, A., Kiss, V. Á., Szakács, A.: Beszerzési logisztika reformjának értékelése egy horeca holdingnál.
Controll. info. XII. (4), 21-27, 2024.
19.
Tóth, I., Szakály, Z.: Determining types of conscious consumers who prefer nutrition labeling.
Apstract. 18 (2), 73-82, 2024.
20.
Szilágyi, C., Soós, M., Kiss, M.: Development of Body Weight Management Among the Hungarian Population.
Healthcare. 12 (22), 1-16, (cikkazonosító: 2236), 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health Informatics
Q2 Health Information Management
Q2 Health Policy
Q2 Leadership and Management
21.
Földi, K., Kovács, N., Kiss, V. Á., Szakács, A.: Evaluation of Procurement Logistics at a Multinational Company Manufacturing Thermal Insulation.
Controll. info. 12 (Spec.), 35-41, 2024.
22.
Ghaith, A. S. M., Kiss, M.: Examining the Role of Demographics in OTC Medication Purchase Decisions in Kuwait: A Theory of Planned Behavior Perspective.
In: Absztraktok - "Mérleg és Kihívások - Értékteremtés-Fenntarthatóság-Digitalizáció" XIII. Nemzetközi Tudományos Konferencia és PhD Konferencia, Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, 43-43, 2024.
23.
Ghaith, A. S. M., Kiss, M.: Examining the Role of Demographics in OTC Medications Purchase Decision in Kuwait: A Theory of Planned Behavior Perspective.
In: "Mérleg és kihívások - Értékteremtés - Fenntarthatóság - Digitalizáció": XIII. Nemzetközi Tudományos Konferencia és PhD Konferencia: Tanulmánykötet (13.)(2024.20.10-11.)(Miskolc). Szerk.: Veresné Somosi Mariann, Lipták Katalin, Harangozó Zsolt, Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, 546-559, 2024. ISBN: 9789633583609
24.
Mihály, T., Soós, M., Karnai, L.: Hal- és halászati termékek fogyasztásának meghatározó tényezői.
Gazdálkodás. 68 (6), 533-547, 2024.
25.
Nagy-Kercsó, K., Kontor, E.: How Scholars Think about Greenwashing Over the Last Two Decades. An Overview through a Bibliometric Analysis.
J Env Manag Tourism. 15 (2), 272-292, 2024.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem