Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet. Kereskedelem Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce. Department of Commerce
Hernádi, L.,
Csapóné Riskó, T.:
Hiteles és értékvezérelt marketing az élelmiszerkereskedelemben.
In: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet : Hitelesség és értékorientáció a marketingben. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 695-704, 2016. ISBN: 9789634728504
Hernádi, L.:
Case study about the controlling system of a small enterprise.
In: Micro CAD 07' Nemzetközi Számítástechnikai Tudományos Konferencia : konferenciakiadvány, Miskolci Egyetem, Miskolc, 117-123, 2007.