Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Földi, K.,
Szűcs, R. S.,
Vargáné Csobán, K.:
Bibliographic Cluster Analysis and Qualitative Research of Male Consumer Trend Groups in Hungary.
Cross Cult. Manag. J. XXVII (1), 41-53, 2025.
Vargáné Csobán, K.,
Kóródi, M.,
Molnár, A. E.,
Földi, K.:
New ways of development for religious tourism attractions: a case study of Debrecen, Hungary.
In: Abstracts of the International Conference On "Economic Issues - New Challenges" - EINCO 2025 / Conference chair Claudia Diana Sabau-Popa, Editura Universitati din Oradea, Oradea, 40, 2025, (ISSN 3100-413X)
Buglyó, N. E. T.,
Gál, T.:
Az egészség ára - Az egészségesnek vélt élelmiszerek iránti fogyasztási és vásárlási szokások vizsgálata különös tekintettel az árra.
Táplálkozásmarketing. 10 (2), 3-16, 2024.
Földi, K.,
Zólyomi, A.,
Kiss, V. Á.,
Szakács, A.:
Beszerzési logisztika reformjának értékelése egy horeca holdingnál.
Controll. info. XII. (4), 21-27, 2024.
Földi, K.,
Kovács, N.,
Kiss, V. Á.,
Szakács, A.:
Evaluation of Procurement Logistics at a Multinational Company Manufacturing Thermal Insulation.
Controll. info. 12 (Spec.), 35-41, 2024.
Földi, K.,
Pénzes, I.,
Pólya, É.:
Kereskedelemszervezés és vásárlásösztönzés összefüggései a magyar FMCG piacon.
JTGF. 18. évfolya, 3-4 szám, 71-80, 2024.
Földi, K.,
László, B.,
Szakály, Z.:
Quantitative research of factors (convenience of access and gender) influencing the food store choice in Nagykőrös.
Apstract. 18 (1), 12-29, 2024.
Földi, K.:
A koronavírus hatása az élelmiszer vásárlásra az 1. hullámban: azaz az FMCG piaci kiskereskedelmi üzletvezetők és helyettesek (kínálati oldal) kvalitatív kutatása.
In: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben : Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére / szerkesztette Szűcs Krisztián, Csapó János, Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 58-65, 2023. ISBN: 9789636261719(print)
Földi, K.,
Pólya, É.,
Pénzes, I.:
Fight for customers correlations of trade organizations and sales promotion on the Hungarian FMCG market.
In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 287-294, 2023. ISBN: 9789735330385
Földi, K.,
Balogh, B.:
Környezettudatos ruhavásárlási szokások kvalitatív kutatása a fenntarthatóság jegyében.
In: "New Trends and Challenges in Management" Conference = "Kihívások és tanulságok a menedzsment területén" Konferencia : Abstract booklet = Absztraktfüzet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar Műszaki Menedzsment Tanszék, MTA DAB Műszaki Szakbizottság, Debrecen, 30, 2023. ISBN: 9789634905127
Mohácsi, R.,
Horváth, Z.,
Hollósy-Vadász, G.,
Szakács, A.:
Managerial Perceptions of the Implementation of Industry 4.0 in Hungary.
Controll. info. 10 (Spec.), 27-32, 2023.
Földi, K.,
Hencz, V.,
Szakács, A.:
Qualitative and Quantitative Research of Vegetable Consumption, Especially in the Case Of Bonduelle Canned Goods.
Controll. info. 10 (special), 43-47, 2023.
Földi, K.:
Qualitative research on food shopping behavior from the point of view of today's retailers.
In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 295-305, 2023. ISBN: 9789735330385
Földi, K.,
Pénzes, I.:
Research of online food shopping habits in Hungary.
In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 12-24, 2023. ISBN: 9789735330385
Fehér, A.,
Kovács, B.,
Boros, H. M.,
Szakály, Z.:
Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően.
Mark. Menedzsment. 56 (EMOK), 57-67, 2022.
Szakács, A.,
Szakács, D.,
Bárczi, J.,
Saleem, A.:
Conscious consumer behavior in the world of cryptocurrency: II Part.
Econ Work Capital. 2022 (1-2), 33-41, 2022.
Szakács, A.,
Szakács, D.,
Szakács, Z.,
Setiawan, B.:
Conscious consumer behavior in the world of cryptocurrency: I Part.
Econ Work Capital. 2022 (1-2), 11-17, 2022.
Rafinda, A.,
Gál, T.:
COVID-19 pandemic and its impact on household financial behavior in Indonesia.
Oradea J. Bus. Econ. "Accepted by publisher", 1-10, 2022.
Földi, K.,
Szakács, A.:
Javaslatok a 2020-as Agrárcenzus kutatáshoz összeírói tapasztalatok alapján Magyarországon.
Controll. info. 10 (2), 39-43, 2022.