Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce
Kontor, E.,
Soós, M.,
Balsa-Budai, N.,
Kovács, S.,
Szakály, Z.:
The unit size effect on chocolate consumption: How to make consumers eat less? (The unit size effect on chocolate consumption).
Heliyon. 11 (1), 1-13, (cikkazonosító: 41139), 2025.
Q2
Renewable Energy, Sustainability and the Environment
8.
Balsa-Budai, N.,
Kontor, E.:
A vállalati társadalmi felelősségvállalás és kapcsolata az emberierőforrás-menedzsmenttel.
In: Egészségpiaci kutatások : lektorált tanulmánykötet : Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 206-216, 2019. ISBN: 9789634901327
Kontor, E.,
Balsa-Budai, N.,
Papp-Bata, Á.,
Kiss, M.:
Az élelmiszercímkék szerepe az egészségtudatos táplálkozás megvalósításában: ösztönző és gátló tényezők.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 45-56, 2019. ISBN: 9789634901327
Kiss, V. Á.,
Balsa-Budai, N.,
Soós, M.,
Szakály, Z.:
Examination of sustainable and health-conscious lifestyle among the Hungarian population based on the results of three research.
In: 5th CARPE Conference : Horizon Europe and beyond : Proceedings. Eds.: Javier Orozco Messana, Juan Miguel Martínez Rubio, Editorial Universitat Politècnica de Valencia - UPV, Valencia, Spanyolország, 114-118, 2019. ISBN: 9788490487891
Kontor, E.,
Balsa-Budai, N.:
Intelligens csomagolási megoldások az egészség- és környezettudatosság jegyében = Intelligent packaging with regard to health- and environmental awareness.
Új Diéta. 28 (5), 6-9, 2019.
Balsa-Budai, N.,
Kiss, V. Á.:
Tudatos vásárlók a használt termékek piacán = Conscious consumers on the market of second-hand products.
Közép-Eur. Közl. 12 (2), 197-214, 2019.
Fehér, A.,
Balsa-Budai, N.,
Farkas, N. D.,
Szakály, Z.:
Egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás a digitális korban egy netnográfiai kutatás példáján.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIII. Vándorgyűlése : Program füzet és az előadások összefoglalói. Szerk.: Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Mezőkövesd, 28-28, 2018. ISBN: 97861556060609