EN HU

Fenyves László

Teljes publikációs lista

2023
1.
Fenyves, L.: A COVID-19 hatása a sportolási szokásokra.
TM. 10 (1), 49-63, 2023.
2.
Kotsis, Á., Kajdi, D. K., Fenyves, L., Kun, A. I.: A Dunning-Kruger hatás kvalitatív vizsgálata fókuszcsoportos technikával, üzleti felsőoktatási szakképzéses hallgatók körében.
In: "New Trends and Challenges in Management" Conference = "Kihívások és tanulságok a menedzsment területén" Konferencia : Abstract booklet = Absztraktfüzet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar Műszaki Menedzsment Tanszék, MTA DAB Műszaki Szakbizottság, Debrecen, 28, 2023. ISBN: 9789634905127
3.
Fenyves, L.: Hogyan alakította át a COVID-19 a sportolási és aktív testmozgási szokásokat?.
Gazdálktud. közl. 10 (1), 47-52, 2023.
2022
4.
Fenyves, L.: Analysis of the ecosystem of e-sport.
Studia Mundi - Economica. 9 (1), 9-20, 2022.
5.
Szondi, R., Héder, M., Filep, R., Fenyves, L.: Emlékek az egykori 107-es szoba lakóinak tollából.
In: Tanulmányok Berde Csaba tiszteletére : tanulmánykötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Boros József, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar Vezetés- és Szervezéstudományi Intézet, Debrecen, 44-48, 2022. ISBN: 9789634904502
2021
6.
Fenyves, L.: A folyamatalapú gondolkodás alkalmazása a hazai labdarúgásban.
Magy. Minős. 30 (4), 9-17, 2021.
7.
Fenyves, L.: A folyamatszemlélet, mint a fejlődés eszköze az e-sportban.
In: Versenysport és szabadidősport. Szerk.: Balogh László, Debreceni Egyetem Sporttudományi Koordinációs Intézet, Debrecen, 164-174, 2021, (Válogatott tanulmányok a sporttudomány köréből, ISSN 2631-0910 ; 5) ISBN: 9789634902867
2020
8.
Fenyves, L.: A fejlődés a vállalati folyamatokban rejlik.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 5 (1), 377-390, 2020.
9.
Fenyves, L.: Egészséges táplálkozás vizsgálata a debreceni egyetem hallgatói körében.
Gazdálktud. Közl. 8 (2), 25-32, 2020.
10.
Fenyves, L.: Vállalati folyamatok újraszervezése.
Magy. Minős. 29 (3), 20-28, 2020.
2018
11.
Fenyves, L., Gályász, J.: Az átszervezett minőségellenőrzési rendszer fejlesztő hatásának vizsgálata az egyik közműszolgáltató személyes ügyfélszolgálatain.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (4), 226-241, 2018.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem