Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Hornyák, Á.:
A tantestületi tőke jellemző vonásai a református közoktatási intézményekben dolgozó pedagógusok körében.
In: Életmód és Egészségszociológiai Interdiszciplináris Kutatások. Szerk.: Rusinné Fedor Anita, Balla Petra, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 5-18, 2021. ISBN: 9789633189320
Hornyák, Á.,
Bacskai, K.,
Pusztai, G.:
Az újító pedagógusok hatása az Észak-Magyarország és Észak-Alföld régió négy megyéjének középfokú oktatási intézményeiben.
Magyar Pedagógia. 121 (3), 237-257, 2021.
Hornyák, Á.:
Polonyi, T., Abari, K., & Szabo, F. (2019). Innovation in education.
Hung. Educ. Res. J. 11 (3), 336-337, 2021.
(Ismertetett mű: Polonyi, T., Abari, K., & Szabo, F. -Innovation in education /Debrecen: Oriold és Társai, 2019)
Hornyák, Á.:
A zene a társadalmi innováció szolgálatában.
In: Tanulás és innováció a digitális korban: HuCER 2020 : Absztraktkötet. Szerk.: Kozma Tamás, Juhász Erika, Tóth Péter, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 86, 2020. ISBN: 9786155657085
Pusztai, G.,
Morvai, L.,
Bacskai, K.,
Hornyák, Á.:
Characteristics of Teaching Community Capital - Focus on Teachers in Reformed Public Education Institutions.
Central European Journal of Educational Research. 2 (2), 48-55, 2020.
Hornyák, Á.:
Schleifer, D., Rinehart, C., & Yanisch, T. (2017). Teacher collaboration in perspective: A guide to research.
Hung. Educ. Res. J. 10 (1), 95-96, 2020.
(Ismertetett mű: Teacher collaboration in perspective. A guide to research / Schleifer, D., Rinehart, C., Yanisch, T. -San Francisco : Public Agenda, 2017)
Hornyák, Á.:
Learning communities and social innovations. Region and Education XII..
Hung. Educ. Res. J. 9 (4), 735-737, 2019.
(Ismertetett mű: eds. Márkus Edina, Kozma Tamás. -Learning communities and social innovations. Region and Education XII. /Debrecen : CHERD-DUPress, 2019)
Hornyák, Á.:
Összefügg-e az iskolai eredményesség és a méltányosság?.
Új Ped. Szle. 69 (1-2), 135-138, 2019.
(Ismertetett mű: Széll Krisztián. -Iskolai légkör és eredményesség /Szeged : Belvedere, 2018)
Hornyák, Á.:
Szell, K. (Ed.). (2018). Iskolai legkor es eredmenyesseg [School atmosphere and efficiency. Focus on resilience and endangered schools]. Szeged, Belvedere.
Hung. Educ. Res. J. 9 (3), 574-576, 2019.
(Ismertetett mű: ed. Szell, K. -Iskolai legkor es eredmenyesseg [School atmosphere and efficiency. Focus on resilience and endangered schools] /Szeged : Belvedere, 2018)