EN HU

Szűcs Tímea

Szűcs Tímea

Teljes publikációs lista

2024
1.
Váradi, J., Szűcs, T., Kerekes, R., Kiss, J., Radócz, J. M.: A Systematic Review on the Emotional Dimensions of Music Education.
Harmonia. 24 (2), 236-246, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Education (2023)
Q2 Music (2023)
Q1 Visual Arts and Performing Arts (2023)
2.
Váradi, J., Héjja, B. E., Szűcs, T.: A zenei pálya előnyei és hátrányai intézményvezetői szemszögből.
Iskolakultúra. 34 (5), 84-94, 2024.
3.
Szűcs, T., Mike, Á., Radócz, J. M.: A zenei szakgimnazisták jövőtervei.
In: Kutatások a zene és a zenepedagógia világában - 4. Zenepedagógiai konferencia - Absztraktkötet. Szerk.: Váradi Judit; Pető Áron; Pótfi Melinda, Debreceni Egyetem Zeneművészeti Kar, Debrecen, 54, 2024. ISBN: 9789634905745
4.
Váradi, J., Szűcs, T., Kerekes, R., Kiss, J., Radócz, J. M.: A zenén is túl: Szakirodalom áttekintés a zenei nevelés érzelmi dimenzióiról.
In: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban : Tanulmányok Kozma Tamás tiszteletére. Szerk.: Pusztai Gabriella, Engler Ágnes, Hrabéczy Anett, Bencze Ádám, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 288-299, 2024, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312, ISSN 2732-1800 ; 18.) ISBN: 9786156012227
5.
Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K. E., Ridzig, G., Kis, D., Bacskai, K., Pusztai, G.: Narrowing the inclusion gap: teachers and parents around SEN students.
Int. J. Inc. Edu. Epub, 1-27, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Arts and Humanities (miscellaneous) (2023)
Q1 Education (2023)
6.
Mike, Á., Radócz, J. M., Szűcs, T.: Zenei ambíciók és életúttervezés a fiatal generáció körében.
In: Művészettel nevelés generációkon át : Zenepedagógiai kutatások a Debreceni Egyetemen. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 12, 2024. ISBN: 9786156669018
7.
Szűcs, T., Mike, Á., Radócz, J. M.: Zenei életúttervezés a zenei szakgimnazisták körében.
In: Művészettel nevelés generációkon át : Zenepedagógiai kutatások a Debreceni Egyetemen. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 15, 2024. ISBN: 9786156669018
2023
8.
Dan, B., Szűcs, T., Hrabéczy, A., Sávai-Átyin, R., Kovács, K. E., Bacskai, K.: Ha mindenkinek nehezebb kicsit. Tanár-szülő kapcsolattartás sajátos nevelési igényű tanulók esetében.
In: VIII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia Program- és Absztrakt kötet = 8th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 53-54, 2023. ISBN: 9789634904922
9.
Váradi, J., Józsa, G., Szabóné, F. A., Molnár, T. V., Szűcs, T.: Investigating music teachers' ICT skills and technical possibilities in the field of online music education during the COVID-19 pandemic.
Heliyon. 9 (6), 1-8, (cikkazonosító: 16463), 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary
10.
Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K. E.: Iskola - család együttműködés sajátos nevelési igényű tanulók esetében. A tanári nézőpont vizsgálata.
In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet. Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai a változó világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 190-190, 2023. ISBN: 9789634896111
11.
Bacskai, K., Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K. E., Ridzig, G., Kiss, D. M., Pusztai, G.: Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben.
Iskolakultúra. 33 (9), 3-29, 2023.
12.
Kerekes, R., Mike, Á., Radócz, J. M., Szűcs, T.: Szülői vélemények az online zeneoktatásról.
In: 3. Zenepedagógiai konferencia : Kutatások a zene és zenepedagógia világában : Absztraktkötet. Szerk.: Váradi Judit, Kerekes Rita, Kiss Julianna, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 20, 2023. ISBN: 9789634905080
13.
Szűcs, T., Váradi, J., Kelemen, H., Miklódi, S. Z., Pusztai, G.: The Role of Parents in Their Children's Artistic Education: The Effect of Parental Involvement in the Transgenerational Process.
Harmonia. 23 (2), 375-386, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Education
Q2 Music
Q1 Visual Arts and Performing Arts
14.
Szűcs, T.: The Transfer Effects of Learning Music and Their Underlying Causes.
Studia UBB Musica. 68 (1), 185-202, 2023.
2022
15.
Szűcs, T., Kelemen, H., Miklódi, S. Z., Váradi, J.: A szülők szerepe gyermekük művészeti nevelésében: A szülői bevonódás hatása a transzgenerációs folyamatban.
In: Értékközvetítés és iskola : Tanulmányok Szabó László Tamás tiszteletére. Szerk.: Kovács Klára, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 54-71, 2022, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312 ; 14) ISBN: 9786156012166
16.
Józsa, G., Szűcs, T., Váradi, J.: A zenetanárok digitális attitűdjére ható tényezők vizsgálata.
In: Az online tér megjelenése a zeneművészeti oktatásban és a hangverseny-látogatásban. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 39-52, 2022. ISBN: 9786156192943
17.
Szűcs, T.: The Relationship between Family Milieu and Music Education.
Soc. Sci. 11 (12), 1-16, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
2021
18.
Váradi, J., Józsa, G., Szűcs, T., Láda, J.: Az online tér megjelenése a művészeti oktatásban.
In: HuCER 2021 : Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején = Learning society. Educational research during an epidemic. Szerk.: Juhász, Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 78, 2021. ISBN: 9786155657092
2020
19.
Szűcs, T., Péter, C.: A szülők hatása gyermekük művészeti tevékenységeire.
In: Művészeti körkép : Kutatás a művészeti nevelés helyzetéről és lehetőségeiről, a tanórai és tanórán kívüli művészeti tevékenységről és rendezvényekről. Szerk.: Váradi Judit, MMA MMKI, Budapest, 151-169, 2020. ISBN: 9786156192158
2019
20.
Szűcs, T.: A kulturális tanulás és a zeneoktatás.
Kult. Köz. 10 (2), 17-23, 2019.
21.
Szűcs, T.: A tanári pálya komplex kérdései a zenetanítás tükrében.
In: Zenepedagógiai kutatások: A zeneoktatás megújuló módszertana. Szerk.: Váradi Judit, Debreceni Egyetem, Debrecen, 195-210, 2019. ISBN: 9789634902171
22.
Váradi, J., Szűcs, T., Strenacikova, M.: Persistence in tertiary music education in Hungary and Slovakia.
J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 6-11, 2019.
23.
Kovács, K. E., Dusa, Á. R., Kocsis, Z., Pallay, K., Szűcs, T., Pálfi, J.: Practical or theoretical persistence?: The investigation of (f)actors influencing students' persistence at three levels.
Hung. educ. res. j. 9 (2), 238-256, 2019.
24.
Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Szűcs, T.: Theoretical and empirical background for a higher education model of active community learning.
In: Proceedings 5th CARPE Conference: Horizon Europe and beyond. Eds.: Javier Orozco Messana, Juan Miguel Martínez Rubio, Editorial Universidad Politécnica de Valencia, Valencia, 38-47, 2019. ISBN: 9788490487891
2018
25.
Pallay, K., Tóth, D. A., Demeter-Karászi, Z., Váradi, J., Szűcs, T.: A lemorzsolódás rendszerszintű szabályozása és intézményi perspektívái.
In: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések: absztrakt kötet. Szerk.: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, 160, 2018. ISBN: 9789634890515
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem