EN HU

Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar

Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar
DE
Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar
Feltöltött közlemény:
2044
DEA-ban:
1891
OA:
270
Publikációs időszak:
1985-2025
2025
1.
Németh, N. V., Szőllősi, T.: A beadandón túl - Paradigmaváltás és módszertani újítások a felsőoktatásban.
In: Változások a Pedagógiában és a Gyógypedagógiában Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : program és absztraktkötet. Szerk.: Hosszu Timea, Torgyik Judit, Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Budapest, 46, 2025. ISBN: 9789633085318
2.
Gesztelyi, H. Á.: A bennünk élő minótaurosz (Fenyvesi Orsolya: A minótaurosz és én, ill. Bedey Dorottya).
Alföld. 76 (5), 108-112, 2025.
3.
Imbang, D., Kissiya, E., Kaunang, S. T. G., Tulung, G. J., Tumiwa, J. R., Arie, F. V., Biczó, G.: A Contrastive Morphological Analysis of the Tombulu Dialect of the Minahasa Language and Indonesian in the Context of Local Language Instruction.
Journal of Posthumanism. 5 (3), 1547-1580, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Cultural Studies (2024)
Q3 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
4.
Rábai, D.: A gyermeki munka helye, szerepe az óvodai tevékenységek között - egy pilot kutatás eredményei.
In: Változások a Pedagógiában és a Gyógypedagógiába Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Program és absztraktkötet / szerk Hosszu Tímea, Torgyik Judit, Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Esztergom, 54, 2025.
5.
Rábai, D.: A gyermeki munkajellegű tevékenységek módszertani lehetőségei az óvodában.
In: Óvónők kincsestára - 2025. december C 7.4. Kiadta: a Raabe, raabe.hu, [S.l.], 1-18, 2025.
6.
Szerepi, S.: A kisgyermeknevelő szakmai identitásának kialakulása a képzés folyamán.
In: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében 3. : Nemzetközi tudományos konferencia : absztraktfüzet. Szerk.: Márkus Éva et al, KÓTE, Budapest, 92, 2025. ISBN: 9786150242422
7.
Biczó, G., Szabó, H.: Ant(ropológia) és Rom(ológia): Kultúra és Közösség : művelődéselméleti folyóirat : 2025. 2. szám.
Művelődéskutató Int., Budapest, 158 p., 2025.
8.
Nemes, M.: A nyelvi és a pragmatikai tudatosság vizsgálata alsó tagozatos tanulók körében.
In: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében III. Nemzetközi tudományos konferencia : absztraktfüzet / Márkus Éva, Pálfalvi Judit, Tihanyi-Konda Szilvia, Svraka Bernadett, KÓTE, Budapest, 76-77, 2025. ISBN: 9786150242422
9.
Markovics, K., Bocsi, V.: A nyelvtudás társadalmi és kulturális háttértényezői: az angol nyelv szerepe középiskolás tanulók körében. Összehasonlító elemzés a Magyar Ifjúság Kutatás 2016 és 2020 kutatási adatai alapján.
In: ABSZTRAKTKÖTET Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025. Szerk.: Márkus Edina, Máté-Szabó Barbara, HERA, Budapest, 242-243, 2025.
10.
Vargáné Nagy, A.: A Reggio-pedagógia néhány alapelve.
Óvodai nev. 73 (3), 26-27, 2025.
11.
Árkosi, J.: Armonii speciale in cadru multicultural.
In: Valorificarea diversităţii multietnice şi multiculturale / red. Árkosi Iuliana; Măslină Pop Ancuţa Gabriela, Editura Didactica Militans Casa Corpului Didactic Oradea, Oradea, 24-25, 2025. ISBN: 9786069860656
12.
Biczó, G., Szabó, H.: A romológiai metanarratívák, az integráció és az AntRom filmek.
Kultúra és Közösség. 16 (2), 7-18, 2025.
13.
Rétháti, C., Gortka-Rákó, E.: A szakiskolai rendszerben megjelenő gyermekvédelmi szakellátásban élő fiatalok tanulmányi eredményessége.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025. Szerk.: Márkus Edina, Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 339-340, 2025. ISBN: 9786155657177
14.
Dan, B. A., Árkosi, J., Wagner, A., Oláh, A.: A szenzoriális színház szerepe a speciális oktatásban.
15.
Dan, B. A., Wagner, A., Árkosi, J.: A szenzoriális színház szerepe az inkluzív nevelésben: gyakorlati tapasztalatok és pedagógiai lehetőségek a Bonitas iskola projektje alapján.
In: IV. Oktatás határhelyzetben konferencia : A sokféleség mint érték : Absztraktkötet. Szerk.: Bordás Andrea, Kelemen Henrietta, Partiumi Keresztény Egyetem, Nagyvárad, 1, 2025.
16.
Mező, K., Mező, F.: A tehetséggondozás, mint roma szakkollégiumi feladat.
In: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet. Szerk.: Helga Andl, Bálint Borbándi, PTE BTK NTI Romológia és Nevelésszociológia Tanszék, PTE BTK Romológiai Kutatóközpont, Pécs, 38, 2025.
17.
Rétháti, C.: A tudományos eredmények közlésének és értékelésének változása, a publikációkkal kapcsolatos visszaélések új formái.
Rehabilitáció. 35 (1), 82-83, 2025.
(Ismertetett mű: A tudományos eredmények közlésének és értékelésének változása, a publikációkkal kapcsolatos visszaélések új formái / Kollár L, Balla A, Csuka Gy, Holl A, Soós S. -Magyar Tudomány 185 : 1 (2024), p. 54-70. -)
18.
Árkosi, J.: A zene, mint terápiás eszköz az SNI-s gyermekeknél.
19.
Árkosi, J.: A zene művészete a női lélek szemével.
20.
Árkosi, J.: A zeneterápia hatása egy óvodai csoport fejlődésére.
21.
Árkosi, J.: A zeneterápia hatása egy óvodai csoport fejlődésére.
In: Interdiszciplináris kutatások a különleges bánásmód témakörében / Mező Katalin, Debreceni Egyetem, Gyermeknevelési És Gyógypedagógiai Kar, Debrecen, 155-168, 2025. ISBN: 9789634907329
22.
Nemes, M.: Az interkulturális kompetencia fejlesztésének lehetőségei tanulásban akadályozott tanulók körében.
In: Pedagógiai reflexiók korunk néhány kihívására. Szerk.: Karlovitz János Tibor, Sozial und Wirtschafts Forschungsgruppe, Grosspetersdorf, 157-168, 2025. ISBN: 9783903317154
23.
Harmati, M., Galán, A.: Az internethasználat és az internetes zaklatás alakulása a tanulásban akadályozott gyermekek életében - egy kvalitatív pilot vizsgálat tapasztalatai.
Különleges Bánásmód. 11 (1), 7-18, 2025.
24.
Fógel-Veres, A.: "Belonging" - the choir as a space for community building = "Valahova tartozás" - a kórus mint a közösségépítés színtere.
In: Program és absztraktok : 10. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = Program & Abstracts : 10th International Interdisciplinary Conference About Special Treatment. Szerk.: Mező Katalin, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Debrecen, 76-77, 2025. ISBN: 9789634907077
25.
Teszenyi, E., Pálfi, S., Láposi, T., Canning, N.: Betekintés az óvodások komplex világába egy gyerekjogi kutatás és a bábművészet kollaborációján keresztül.
Óvodai nev. 5, 30-31, 2025.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem