EN HU

Gyermeknevelési Tanszék

Gyermeknevelési Tanszék
Gyermeknevelési Tanszék
Feltöltött közlemény:
422
DEA-ban:
388
OA:
37
Publikációs időszak:
1994-2025
2025
1.
Szerepi, S.: A kisgyermeknevelő szakmai identitásának kialakulása a képzés folyamán.
In: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében 3. : Nemzetközi tudományos konferencia : absztraktfüzet. Szerk.: Márkus Éva et al, KÓTE, Budapest, 92, 2025. ISBN: 9786150242422
2.
Vargáné Nagy, A.: A Reggio-pedagógia néhány alapelve.
Óvodai nev. 73 (3), 26-27, 2025.
3.
Teszenyi, E., Pálfi, S., Láposi, T., Canning, N.: Betekintés az óvodások komplex világába egy gyerekjogi kutatás és a bábművészet kollaborációján keresztül.
Óvodai nev. 5, 30-31, 2025.
4.
Vargáné Nagy, A., Vad, N. N.: Fenntarthatósághoz kapcsolódó tevékenységek: állat- és növénygondozás.
Óvodai nev. 78 (1), 26-27, 2025.
5.
Vargáné Nagy, A., Vas, E.: Gondolatok az óvodai mosdóhasználatról: "nem szeretem, ha kakilás közben látnak".
Óvodai nev. 78 (1), 28-29, 2025.
6.
Fekete, A., Fenyő, I.: Játszóterek egykor és ma.
Különleges Bánásmód. 11 (1), 115-125, 2025.
7.
Németh, N. V., Szőllősi, T.: Karakterek és gyermekképek a popkultúrában.
Óvodai nev. 78 (7), 17-17, 2025.
8.
Vargáné Nagy, A.: Legyen "slow"!?: A gyermekhez igazított nevelés.
In: A bátorító pedagógus Ünnepi kötet Brezsnyánszky László 80. születésnapjára / Rébay Magdolna-Vincze Tamás, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 335-349, 2025, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312 ; 26.) ISBN: 9786156012388
2024
9.
Pálfi, S.: A játék pedagógiai környezete.
Óvodai nev. 77 (7), 13-, 2024.
10.
Pálfi, S.: Álmodjatok nagyokat, merész célokat tűzzetek ki.
Hajdúsági tükör. 17 (3), 8-9, 2024.
11.
Pálfi, S.: A szükséglet és kisgyermek.
Óvodai nev. 8, 5, 2024.
12.
Vargáné Nagy, A., Molnár-Kovács, M.: Az alvás körülményeinek vizsgálata az óvodás korú gyermekek életében.
Különleges bánásmód. 10 (4), 135-151, 2024.
13.
Németh, N. V.: Building Math Skills Together: How Families Shape Early Mathematical Thinking.
In: Education in the Family - Family in Education IV. International Conference on Family and Education : Book of Absracts. Eds.: Erzsébet Rákó, Grzegorz Godawa, Arkadiusz Krasick, University of Debrecen Faculty of Education for Children and Special Educational Needs, Debrecen, 16, 2024. ISBN: 9789634906223
14.
Fenyő, I., Bata, É.: "De jó csak lenni!": A gyermeki jogokat tisztelő pedagógiai gyakorlat kutatási eredményei, 5. rész: "Felnőttdominancia".
Óvodai nev. 77 (1), 19, 2024.
15.
Pálfi, S., Buzásiné Kómár, N.: "De jó csak lenni!": A gyermeki jogokat tisztelő pedagógiai gyakorlat kutatási eredményei, 6. rész: "A gyermeki önkifejezés".
Óvodai nev. 77 (2), 20-21, 2024.
16.
Vargáné Nagy, A., Szántóné Papp, J., Garabuczi, D.: "De jó csak lenni!": A gyermeki jogokat tisztelő pedagógiai gyakorlat kutatási eredményei, 7. rész: "Jelentős emberek".
Óvodai nev. 77 (3), 20-21, 2024.
17.
Szőllősi, T.: Digitális eszközök és online kommunikációs csatornák megjelenése óvodai dokumentumokban.
In: Koragyermekkori nevelés digitális környezetben. Szerk.: Fenyő Imre; Pálfi Sándor, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 7-26, 2024. ISBN: 9789636151669
18.
Müller, A. É., Pálinkás, R., Vajda, I., Molnár, A., Bujdosó, Z., Boros, A., Lovas Kiss, A., Lengyel, A., Ráthonyi, G. G., Bácsné Bába, É.: How dog owners leisure patterns inform destination preferences: insights form Hungary.
Geoj. Tourism Geosites. 55 (3), 1281-1293, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Conservation
Q1 Cultural Studies
Q3 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous)
Q3 Geography, Planning and Development
Q3 Tourism, Leisure and Hospitality Management
19.
Pálfi, S.: Kisgyermek kisjog: Gyermekjogi kutatás a magyar óvodákban.
Hajdúsági tükör. közlésre elfogadva (1), 1-6, 2024.
20.
Szerepi, S.: Kognitív kompetenciák felmérése hátrányos helyzetű óvodások körében Borsod-Abaúj-Zemplén, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében.
Különleges bánásmód. 10 (4), 125-133, 2024.
21.
Rábai, D.: Nagypálya: Tehetségképzés a labdarúgó-akadémiákon.
MCC Press Kft., Budapest, 268 p., 2024. ISBN: 9789636440411
22.
Pálfi, S.: "Nem tudtam, hogy nem lehet megoldani, ezért megcsináltam".
Hajdúsági tükör. 17 (2), 5-6, 2024.
23.
Szőllősi, T.: Óvodapedagógusok reflexiói a "Gyermekjogi kutatás a magyar óvodákban" című vizsgálat adatgyűjtését követően: új tapasztalatok, új szemlélet.
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 166, 2024. ISBN: 9789634906551
24.
Németh, N. V.: Óvodáskorban szerzett tapasztalatok jelentősége a matematikai gondolkodás fejlesztésében, különös tekintettel a hátrányos helyzetű családokra.
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 87, 2024. ISBN: 9789634906551
25.
Németh, N. V.: Probléma- és konfliktuskezelés az óvodában: elméleti és gyakorlati tananyag pedagógusok részére.
Együtt Európáért Alapítvány, Budapest, 32 p., 2024.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem