EN HU

Gyermeknevelési Tanszék

Gyermeknevelési Tanszék
Gyermeknevelési Tanszék
Feltöltött közlemény:
416
DEA-ban:
382
OA:
37
Publikációs időszak:
1994-2025
2025
1.
Vargáné Nagy, A.: A Reggio-pedagógia néhány alapelve.
Óvodai nev. 73 (3), 26-27, 2025.
2.
Vargáné Nagy, A., Vad, N. N.: Fenntarthatósághoz kapcsolódó tevékenységek: állat- és növénygondozás.
Óvodai nev. 78 (1), 26-27, 2025.
3.
Vargáné Nagy, A., Vas, E.: Gondolatok az óvodai mosdóhasználatról: "nem szeretem, ha kakilás közben látnak".
Óvodai nev. 78 (1), 28-29, 2025.
2024
4.
Pálfi, S.: A játék pedagógiai környezete.
Óvodai nev. 77 (7), 13-, 2024.
5.
Pálfi, S.: Álmodjatok nagyokat, merész célokat tűzzetek ki.
Hajdúsági tükör. 17 (3), 8-9, 2024.
6.
Pálfi, S.: A szükséglet és kisgyermek.
Óvodai nev. 8, 5, 2024.
7.
Vargáné Nagy, A., Molnár-Kovács, M.: Az alvás körülményeinek vizsgálata az óvodás korú gyermekek életében.
Különleges bánásmód. 10 (4), 135-151, 2024.
8.
Németh, N. V.: Building Math Skills Together: How Families Shape Early Mathematical Thinking.
In: Education in the Family - Family in Education IV. International Conference on Family and Education : Book of Absracts. Eds.: Erzsébet Rákó, Grzegorz Godawa, Arkadiusz Krasick, University of Debrecen Faculty of Education for Children and Special Educational Needs, Debrecen, 16, 2024. ISBN: 9789634906223
9.
Fenyő, I., Bata, É.: "De jó csak lenni!": A gyermeki jogokat tisztelő pedagógiai gyakorlat kutatási eredményei, 5. rész: "Felnőttdominancia".
Óvodai nev. 77 (1), 19, 2024.
10.
Pálfi, S., Buzásiné Kómár, N.: "De jó csak lenni!": A gyermeki jogokat tisztelő pedagógiai gyakorlat kutatási eredményei, 6. rész: "A gyermeki önkifejezés".
Óvodai nev. 77 (2), 20-21, 2024.
11.
Vargáné Nagy, A., Szántóné Papp, J., Garabuczi, D.: "De jó csak lenni!": A gyermeki jogokat tisztelő pedagógiai gyakorlat kutatási eredményei, 7. rész: "Jelentős emberek".
Óvodai nev. 77 (3), 20-21, 2024.
12.
Szőllősi, T.: Digitális eszközök és online kommunikációs csatornák megjelenése óvodai dokumentumokban.
In: Koragyermekkori nevelés digitális környezetben. Szerk.: Fenyő Imre; Pálfi Sándor, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 7-26, 2024. ISBN: 9789636151669
13.
Müller, A. É., Pálinkás, R., Vajda, I., Molnár, A., Bujdosó, Z., Boros, A., Lovas Kiss, A., Lengyel, A., Ráthonyi, G. G., Bácsné Bába, É.: How dog owners leisure patterns inform destination preferences: insights form Hungary.
Geoj. Tourism Geosites. 55 (3), 1281-1293, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Cultural Studies (2023)
Q3 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous) (2023)
Q3 Geography, Planning and Development (2023)
14.
Pálfi, S.: Kisgyermek kisjog: Gyermekjogi kutatás a magyar óvodákban.
Hajdúsági tükör. közlésre elfogadva (1), 1-6, 2024.
15.
Szerepi, S.: Kognitív kompetenciák felmérése hátrányos helyzetű óvodások körében Borsod-Abaúj-Zemplén, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében.
Különleges bánásmód. 10 (4), 125-133, 2024.
16.
Rábai, D.: Nagypálya: Tehetségképzés a labdarúgó-akadémiákon.
MCC Press Kft., Budapest, 268 p., 2024. ISBN: 9789636440411
17.
Pálfi, S.: "Nem tudtam, hogy nem lehet megoldani, ezért megcsináltam".
Hajdúsági tükör. 17 (2), 5-6, 2024.
18.
Szőllősi, T.: Óvodapedagógusok reflexiói a "Gyermekjogi kutatás a magyar óvodákban" című vizsgálat adatgyűjtését követően: új tapasztalatok, új szemlélet.
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 166, 2024. ISBN: 9789634906551
19.
Németh, N. V.: Óvodáskorban szerzett tapasztalatok jelentősége a matematikai gondolkodás fejlesztésében, különös tekintettel a hátrányos helyzetű családokra.
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 87, 2024. ISBN: 9789634906551
20.
Németh, N. V.: Probléma- és konfliktuskezelés az óvodában: elméleti és gyakorlati tananyag pedagógusok részére.
Együtt Európáért Alapítvány, Budapest, 32 p., 2024.
21.
Szerepi, S., Vargáné Nagy, A.: Roma-magyar együttélési tapasztalatok óvodai környezetben Vasmegyer településen: műhelybemutató.
Különleges bánásmód. 10 (4), 187-189, 2024.
2023
22.
Vargáné Nagy, A., Molnár, B.: A család örök - máig ható mesék, versek, dalok, filmek.
In: Tanulmányok a szocializmus pedagógiai gyakorlatáról. Szerk.: Pálfi Sándor, Vargáné Nagy Anikó, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar Hajdúböszörmény, Debrecen, 139-152, 2023. ISBN: 9789634904786
23.
Szerepi, S.: A magyar nyelvű roma/cigány kulturális nevelést folytató óvoda helye a nemzetiségi nevelésben.
In: VIII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia Program- és Absztrakt-kötet = 8th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 131-132, 2023. ISBN: 9789634904922
24.
Szerepi, S.: A magyar nyelvű roma/cigány kulturális nevelést folytató óvoda helye a nemzetiségi nevelés rendszerében: műhelybemutató.
Különleges bánásmód. 9 (2), 159-162, 2023.
25.
Nemes, M., Bernáth, A.: Angol mesék óvodásoknak. Módszertani kézikönyv az angol nyelvű óvodai tevékenységekhez.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 113 p., 2023. ISBN: 9789636150393
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem