Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Bölcsészettudományi Kar. Pszichológiai Intézet. Szociál- és Munkapszichológiai Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Humanities. Institute of Psychology. Department of Social and Work Psychology
Szabó, F.,
Abari, K.,
Balajthy, D.,
Polonyi, T. É.:
HANNA - A Gamified Digital Supplementary Course Material Developed to Help Socially Disadvantaged Pupils Learn English.
Teaching English with Technology. 22 (2), 51-68, 2022.
Sebestyén, K.,
Csapó, G.,
Csernoch, M.,
Abari, K.:
Measuring the algorithmic skills of students working with low- and high-mathability programming approaches.
Acta Polytech. Hung. 19 (1), 93-112, 2022.
Csapó, G.,
Csernoch, M.,
Abari, K.:
Sprego: case study on the effectiveness of teaching spreadsheet management with schema construction.
Educ. Inf. Technol. 25 (3), 1585-1605, 2020.
Abari, K.,
Polonyi, T. É.:
A kihívás és egy lehetséges megoldás - gamifikáció az oktatásban.
In: Innováció az oktatásban. Szerk.: Polonyi Tünde, Abari Kálmán, Szabó Fruzsina, Oriold és Társai Kft., Budapest, 57-80, 2019, (A pszichológia gyakorlata, ISSN 2630-8207) ISBN: 9786155443947
Biró, P.,
Csernoch, M.,
Abari, K.,
Máth, J.:
First year students' algorithmic skills in tertiary computer science education.
Knowledge, Information and Creativity Support Systems Selected Papers from KICSS'2014 - 9th International Conference, held in Limassol, Cyprus, on November 6-8, 2014 351-358, 2016.
Mező, F.,
Máth, J.,
Abari, K.,
Mező, K.:
Vizsgálati és kontrollcsoportot egy adatfelvételi alkalom alapján összehasonlító hatásvizsgálatok matematikai statisztikai háttere.
Különleges bánásmód. 2 (2), 73-82, 2016.
Abari, K.,
Mező, K.,
Mező, F.,
Máth, J.:
A fejlesztőprogramok hatásvizsgálatát szolgáló adatbázisok szerkezete egy ingyenes statisztikai szoftverben: az R-ben.
Különleges bánásmód. 2, 37-47, 2015.
Biró, P.,
Csernoch, M.,
Máth, J.,
Abari, K.:
Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary.
Proc. Soc. Behav. Sci. 176, 876-883, 2015.
SCImago besorolással rendelkező tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolással rendelkező tudományos folyóiratcikkek száma: 9
Q1/D12 (22,2%)
Q14 (44,4%)
Q24 (44,4%)
Q31 (11,1%)
SCImago kategóriák
Social Sciences
Education
E-learning
Linguistics and Language
Library and Information Sciences
Communication
Computer Science
Computer Science Applications
Information Systems
Arts and Humanities
Arts and Humanities (miscellaneous)
Engineering
Engineering (miscellaneous)
Multidisciplinary
Multidisciplinary
Psychology
Experimental and Cognitive Psychology
Psychology (miscellaneous)
Közlemények megoszlása műfaj szerint
Közlemények megoszlása műfaj szerint
Közlemények megoszlása évszám szerint
Közlemények megoszlása évszám szerint
Közlemények megoszlása nyelv szerint
Közlemények megoszlása nyelv szerint
Közlemények megoszlása folyóiratok szerint
Beszédkutatás
Különleges bánásmód
Alkalmazott Pszichológia
Education and Information Technologies
The Phonetician
Acta Didactica Napocensia
Acta Polytechnica Hungarica
Alkalmazott Nyelvtudomány
Applied psychology in Hungary
Central European Journal of Educational Research
Közlemények megoszlása folyóiratok szerint
Beszédkutatás
Különleges bánásmód
Alkalmazott Pszichológia
Education and Information Technologies
The Phonetician
Acta Didactica Napocensia
Acta Polytechnica Hungarica
Alkalmazott Nyelvtudomány
Applied psychology in Hungary
Central European Journal of Educational Research
Educatio
Híradástechnika
Informatics in Education
International Journal of Inclusive Education
International Journal of Social, Education, Economics and Management Engineering
Interspeech
Iskolakultúra
Journal Of Psycholinguistic Research
Knowledge, Information and Creativity Support Systems Selected Papers from KICSS'2014 - 9th International Conference, held in Limassol, Cyprus, on November 6-8, 2014