Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Szakterület:
informatikatanár, könyvtár-pedagógia tanár; módszertani eszközök a számítógépes gondolkodás kialakítására és fejlesztésére az informatikaoktatásban
Sebestyén, K.,
Csapó, G.,
Csernoch, M.,
Abari, K.:
Measuring the algorithmic skills of students working with low- and high-mathability programming approaches.
Acta Polytech. Hung. 19 (1), 93-112, 2022.
Csapó, G.,
Csernoch, M.,
Abari, K.:
Sprego: case study on the effectiveness of teaching spreadsheet management with schema construction.
Educ. Inf. Technol. 25 (3), 1585-1605, 2020.
Csapó, G.,
Sebestyén, K.:
Bevezetés az algoritmus alapú adatkezelésbe táblázatkezelői környezetben: Digitális Témahét tapasztalatai.
In: ADA 2019 : Rövid absztraktok, Debrecen Egyetemi Kiadó, Debrecen, 8, 2019.
Sebestyén, K.,
Csapó, G.,
Csernoch, M.:
Introduction to Algorithmic Based Data Management in Spreadsheet Environment.
Turk. Online J. Educ. Technol. 2019 (Spec.), 178-185, 2019.
Sebestyén, K.,
Csapó, G.,
Csernoch, M.:
Visualising Sprego Inequality Problems With 2D Representations.
Turk. Online J. Educ. Technol. Special Issue for INTE-ITICAM-IDEC 2018, 888-898, 2018.
Csapó, G.:
Az informatika érettségi és az informatikushallgatók szövegkezelési kultúrája.
In: Válogatott tanulmányok a pedagógiai elmélet és szakmódszertanok köréből. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute s.r.o., Komárno, 387-394, 2017. ISBN: 9788089691401
Csapó, G.,
Sebestyén, K.:
Educational software for the Sprego method.
Turk. Online J. Educ. Technol. Special Issue for INTE 2017, October, 986-999, 2017.