EN HU

Csapó Gábor

Csapó Gábor

Publication list

2022
1.
Sebestyén, K., Csapó, G., Csernoch, M., Aradi, B.: Error Recognition Model: End-user Text Management.
Acta Polytech. Hung. 19 (1), 151-170, 2022.
Journal metrics:
Q2 Engineering (miscellaneous)
Q2 Multidisciplinary
2.
Sebestyén, K., Csapó, G., Csernoch, M., Abari, K.: Measuring the algorithmic skills of students working with low- and high-mathability programming approaches.
Acta Polytech. Hung. 19 (1), 93-112, 2022.
Journal metrics:
Q2 Engineering (miscellaneous)
Q2 Multidisciplinary
3.
Sebestyén, K., Csapó, G., Csernoch, M.: The effectiveness of the Webtable-Datatable Conversion approach.
Ann. Math. Inform. 56, 109-121, 2022.
Journal metrics:
Q4 Computer Science (miscellaneous)
Q4 Mathematics (miscellaneous)
2021
4.
Csapó, G., Sebestyén, K., Csernoch, M., Abari, K.: Case study: developing long-term knowledge with Sprego.
Educ. Inf. Technol. 26 (1), 965-982, 2021.
Journal metrics:
Q1 Education
Q1 E-learning
D1 Library and Information Sciences
2020
5.
Csapó, G., Csernoch, M., Abari, K.: Sprego: case study on the effectiveness of teaching spreadsheet management with schema construction.
Educ. Inf. Technol. 25 (3), 1585-1605, 2020.
Journal metrics:
Q1 Education
Q1 E-learning
D1 Library and Information Sciences
2019
6.
Csapó, G., Sebestyén, K.: Bevezetés az algoritmus alapú adatkezelésbe táblázatkezelői környezetben: Digitális Témahét tapasztalatai.
In: ADA 2019 : Rövid absztraktok, Debrecen Egyetemi Kiadó, Debrecen, 8, 2019.
7.
Sebestyén, K., Csapó, G., Csernoch, M.: Introduction to Algorithmic Based Data Management in Spreadsheet Environment.
Turk. Online J. Educ. Technol. 2019 (Spec.), 178-185, 2019.
Journal metrics:
Q4 Education
Q4 E-learning
8.
Csapó, G.: Placing Event-Action-based Visual Programming in the Process of Computer Science Education.
APH. 16 (2), 35-57, 2019.
Journal metrics:
Q2 Engineering (miscellaneous)
Q2 Multidisciplinary
2018
9.
Sebestyén, K., Csapó, G., Csernoch, M.: Visualising Sprego Inequality Problems With 2D Representations.
Turk. Online J. Educ. Technol. Special Issue for INTE-ITICAM-IDEC 2018, 888-898, 2018.
Journal metrics:
Q4 Education
Q4 E-learning
2017
10.
Csapó, G.: Az informatika érettségi és az informatikushallgatók szövegkezelési kultúrája.
In: Válogatott tanulmányok a pedagógiai elmélet és szakmódszertanok köréből. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute s.r.o., Komárno, 387-394, 2017. ISBN: 9788089691401
11.
Csapó, G., Sebestyén, K.: Educational software for the Sprego method.
Turk. Online J. Educ. Technol. Special Issue for INTE 2017, October, 986-999, 2017.
Journal metrics:
Q4 Education
Q4 E-learning
12.
Csapó, G.: Sprego virtual collaboration space.
In: 8th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications: CogInfoCom 2017 : Proceedings : September 11-14, 2017 Debrecen, Hungary, IEEE Computer Society, Piscataway, 137-142, 2017. ISBN: 9781538612644
13.
Csapó, G.: Sprego virtual collaboration space: improvement guidelines for the MaxWhere seminar system.
In: 8th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications : CogInfoCom 2017 : Proceedings : September 11-14, 2017 Debrecen, Hungary, IEEE Computer Society, Piscataway, 143-144, 2017. ISBN: 9781538612644
2015
14.
Csapó, G., Sebestyén, K.: Oktatóprogram a Sprego táblázatkezelő módszerhez.
In: INFODIDACT 2015. Szerk.: Szlávi Péter, Zsakó László, Webdidaktika Alapítvány, Zamárdi, 1-18, 2015. ISBN: 9789631238921
2014
15.
Csapó, G.: Vizuális programozás oktatása középiskolákban.
In: INFODIDACT 2014. Szerk.: Szlávi Péter, Zsakó László, Webdidaktika Alapítvány, Zamárdi, 1-10, 2014. ISBN: 9789631206272
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen