EN HU

Neveléstudományi Tanszék

Feltöltött közlemény:
599
DEA-ban:
599
OA:
141
Publikációs időszak:
2004-2025
2025
1.
Pusztai, G.: A család-iskola partnerség szülői nézőpontból: Vizsgálatok három országban.
Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 254 p., 2025. ISBN: 9786156012326
2.
Csók, C., Pusztai, G.: A hallgatói lemorzsolódás egyéni és intézményi rizikófaktorai.
In: XVII. Pro Scientia Aranyérmesek Konferenciája PSAK 2024 - Tanulmánykötet.. Szerk.: Niklai Patrícia Dominika; Jedlovszky-Hajdú Angéla, Pro Scientia Aranyérmesek Társasága Egyesülete., Pécs, 58-63, 2025. ISBN: 9789638828989
3.
Miklódi, S. Z., Kovács, K., Kocsis, N., Csók, C.: A nevelőszülővé válás ösztönző tényezői, mint az iskolai partnerség formálói.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025.. Szerk.: Márkus Edina; Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 266, 2025. ISBN: 9786155657177
4.
Kovács, K., Hideg-Fehér, G.: Az érzelmi kimerültség rizikó- és védőfaktorai a Kárpát-medencei oktatók körében: fókuszban a fizikai aktivitás.
Önkéntes Szemle. 5 (1), 34-50, 2025.
5.
Csók, C.: Building School Resilience through the Collaborative Efforts of Teachers and Educational Support Staff.
6.
Kocsis, Z., Csák, Z., Bodnár, D., Pusztai, G.: Designing a Board Game to Expand Knowledge About Parental Involvement in Teacher Education.
Education Sciences. 15 (8), 1-25, (cikkazonosító: 986), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2024)
Q1 Computer Science (miscellaneous) (2024)
Q2 Developmental and Educational Psychology (2024)
Q1 Education (2024)
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2024)
Q2 Public Administration (2024)
7.
Borbély, S., Hideg, G., Kovács, K.: Egyetemi oktatók jóllétét meghatározó tényezők - fókuszban a fizikai aktivitás.
Magyar Sporttud. Szle. 113 (1), 3-10, 2025.
8.
Major, E., Engler, Á.: Értékteremtő, értékátadó, együttműködő gyermeknevelés.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025. Szerk.: Márkus Edina; Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 236-237, 2025. ISBN: 9786155657177
9.
Kovács, K., Borbély, S., Dobay, B., Halasi, S., Vajda, I., Hideg, G.: Factors influencing the well-being of Central and Eastern European university teachers: the role of physical activity and the sources of stress and resources in the workplace.
BMC Public Health. 25 (1), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Public Health, Environmental and Occupational Health (2024)
10.
Kovács, K., Baltatescu, S., Bíró, É., Tódor, I.: Interrelation between job-stress sources, resources and work engagement among Central and Eastern European academics.
Qual. High. Educ. 1-19, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2024)
11.
Csók, C.: Iskolai segítő munkatársak hozzájárulása a szülői bevonódás erősítéséhez.
In: A család-iskola partnerség szülői nézőpontból : Vizsgálatok három országban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD)., Debrecen, 209-221, 2025. ISBN: 9786156012326
12.
Pusztai, G., Bacskai, K., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Hine, M. G.: Mission Possible?: Institutional Family-School-Community Partnership Practices and Parental Involvement in Hungarian Majority and Minority Schools in Three Central and Eastern European Countries.
Soc. Sci. 14 (107), 1-19, (cikkazonosító: 107), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
13.
Csók, C., Harsányi, G., Miklódi, S. Z.: "Most először érzem, hogy valaki hazavár": Törékeny családi kapcsolatok és sérülékeny életutak a gyermekvédelmi gondoskodás rendszerében.
In: 50 éve családban - 20 éve családkutatásban : Tanulmányok Engler Ágnes tiszteletére. Szerk.: Markos Valéria; Bencze Ádám, CHERD-Hungary, Debrecen, 105-124, 2025, (Oktatáskutatók Könyvtára ; 25.) ISBN: 978615601234050
14.
Fényes, H., Kocsis, Z., Mohácsi, M., Pusztai, G.: Motivations for paid work and their determinants among higher education students.
J. Educ. Work. Epub ahead of print, 1-15, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2024)
Q2 Organizational Behavior and Human Resource Management (2024)
Q2 Public Administration (2024)
15.
Kocsis, N., Csók, C.: Nevelőszülők és pedagógusok együttműködése: Út a közös célok felé.
In: Az oktatás időszerű narratívumai.. Szerk.: Hanák Zsuzsanna, Lengyelné Molnár Tünde, Révész-Kiszela Kinga, Simándi Szilvia, Szűts Zoltán, Szűts-Novák Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Debrecen, 128-145, 2025, (HERA évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 12.) ISBN: 9786155657160
16.
Molnár, G., Buda, A.: Oktatás, Informatika, Pedagógia 2025: Tartalmi összefoglalók.
Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 27 p., 2025. ISBN: 9789634906926
17.
Pusztai, G., Hrabéczy, A., Csók, C.: Parental Involvement as an Antidote to Student Dropout in Higher Education: Students' Perceptions of Dropout Risk.
Open Education Studies. 7 (1), 1-12, (cikkazonosító: 20250089), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology (2024)
Q3 Education (2024)
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
18.
Szabó, D., Kocsis, Z., Pusztai, G.: Szülői részvétel: (Együtt)működő online tanár-szülő kommunikáció lehetőségeinek megismerése és feltérképezése pedagógusinterjúk által.
Inform. társad. 25 (1), 42-63, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Communication (2024)
Q3 Education (2024)
Q3 Management of Technology and Innovation (2024)
Q4 Social Psychology (2024)
19.
Pusztai, G., Ceglédi, T., Bacskai, K., Papp, H.: Teachers' and parents' collaboration for students = Pedagógusok és szülők együttműködése a tanulókért : Az MTA-DE-CSATOKK Kutatócsoport zárókonferenciája : Absztraktkötet.
CHERD-Hungary, Debrecen, 2025. ISBN: 9786156012333
20.
Kocsis, Z., Pusztai, G.: The Role of Higher Education Through the Eyes of Hungarian Undergraduate Students and Graduates: A Qualitative Exploratory Study.
Int. J. Res. Vocat. Educ. Train-IJRVET. 12 (1), 48-75, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2024)
21.
Pelyvás, M. I., Kovács, K.: The role of parental involvement in fundamental movement skills among Hungarian school-aged children.
BMC Sports Sci Med Rehabil. 17 (1), 1-11, (cikkazonosító: 237), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Orthopedics and Sports Medicine (2024)
Q1 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2024)
Q1 Rehabilitation (2024)
2024
22.
Márkus, Z.: Amit már tudunk a közép-európai kisebbségi magyar fiatalokról.
Regio. 32 (3), 317-322, 2024.
(Ismertetett mű: Vita Emese; Veres Valér. -Változó ifjúság a Kárpát-medence országaiban: szociológiai tanulmányok a magyar fiatalok két évtizedéről /Kolozsvár : Editura ISPMN, 2023. -320. -)
23.
Kovács, K., Pusztai, G.: An empirical study of Bourdieu's theory on capital and habitus in the sporting habits of higher education students learning in Central and Eastern Europe.
Sport. Educ. Soc. 29 (4), 496-510, 2024.
Folyóirat-mutatók:
D1 Education
Q1 Orthopedics and Sports Medicine
D1 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q1 Sports Science
24.
Váradi, J., Szűcs, T., Kerekes, R., Kiss, J., Radócz, J. M.: A Systematic Review on the Emotional Dimensions of Music Education.
Harmonia. 24 (2), 236-246, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Education
Q2 Music
Q1 Visual Arts and Performing Arts
25.
Bacskai, K., Bencze, Á., Dorogi, A., Hegedűs, G., Major, E., Rétháti, C., Pusztai, G.: A szülői bevonódás és az eredményesség összefüggései Magyarországon az Országos kompetenciamérés adatai alapján.
Különleges bánásmód. 10 (4), 7-20, 2024.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem