Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Csók, C.,
Pusztai, G.:
A hallgatói lemorzsolódás egyéni és intézményi rizikófaktorai.
In: XVII. Pro Scientia Aranyérmesek Konferenciája PSAK 2024 - Tanulmánykötet.. Szerk.: Niklai Patrícia Dominika; Jedlovszky-Hajdú Angéla, Pro Scientia Aranyérmesek Társasága Egyesülete., Pécs, 58-63, 2025. ISBN: 9789638828989
Miklódi, S. Z.,
Kovács, K.,
Kocsis, N.,
Csók, C.:
A nevelőszülővé válás ösztönző tényezői, mint az iskolai partnerség formálói.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025.. Szerk.: Márkus Edina; Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 266, 2025. ISBN: 9786155657177
Kovács, K.,
Hideg-Fehér, G.:
Az érzelmi kimerültség rizikó- és védőfaktorai a Kárpát-medencei oktatók körében: fókuszban a fizikai aktivitás.
Önkéntes Szemle. 5 (1), 34-50, 2025.
Kocsis, Z.,
Csák, Z.,
Bodnár, D.,
Pusztai, G.:
Designing a Board Game to Expand Knowledge About Parental Involvement in Teacher Education.
Education Sciences. 15 (8), 1-25, (cikkazonosító: 986), 2025.
Q2
Developmental and Educational Psychology
(2024)
Q1
Education
(2024)
Q2
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
(2024)
Q2
Public Administration
(2024)
7.
Borbély, S.,
Hideg, G.,
Kovács, K.:
Egyetemi oktatók jóllétét meghatározó tényezők - fókuszban a fizikai aktivitás.
Magyar Sporttud. Szle. 113 (1), 3-10, 2025.
Kovács, K.,
Borbély, S.,
Dobay, B.,
Halasi, S.,
Vajda, I.,
Hideg, G.:
Factors influencing the well-being of Central and Eastern European university teachers: the role of physical activity and the sources of stress and resources in the workplace.
BMC Public Health. 25 (1), 2025.
Q1
Public Health, Environmental and Occupational Health
(2024)
10.
Kovács, K.,
Baltatescu, S.,
Bíró, É.,
Tódor, I.:
Interrelation between job-stress sources, resources and work engagement among Central and Eastern European academics.
Qual. High. Educ. 1-19, 2025.
Csók, C.:
Iskolai segítő munkatársak hozzájárulása a szülői bevonódás erősítéséhez.
In: A család-iskola partnerség szülői nézőpontból : Vizsgálatok három országban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD)., Debrecen, 209-221, 2025. ISBN: 9786156012326
Pusztai, G.,
Bacskai, K.,
Ceglédi, T.,
Kocsis, Z.,
Hine, M. G.:
Mission Possible?: Institutional Family-School-Community Partnership Practices and Parental Involvement in Hungarian Majority and Minority Schools in Three Central and Eastern European Countries.
Soc. Sci. 14 (107), 1-19, (cikkazonosító: 107), 2025.
Pusztai, G.,
Hrabéczy, A.,
Csók, C.:
Parental Involvement as an Antidote to Student Dropout in Higher Education: Students' Perceptions of Dropout Risk.
Open Education Studies. 7 (1), 1-12, (cikkazonosító: 20250089), 2025.
Pusztai, G.,
Ceglédi, T.,
Bacskai, K.,
Papp, H.:
Teachers' and parents' collaboration for students = Pedagógusok és szülők együttműködése a tanulókért : Az MTA-DE-CSATOKK Kutatócsoport zárókonferenciája : Absztraktkötet.
CHERD-Hungary, Debrecen, 2025.
ISBN: 9786156012333
Kocsis, Z.,
Pusztai, G.:
The Role of Higher Education Through the Eyes of Hungarian Undergraduate Students and Graduates: A Qualitative Exploratory Study.
Int. J. Res. Vocat. Educ. Train-IJRVET. 12 (1), 48-75, 2025.
Pelyvás, M. I.,
Kovács, K.:
The role of parental involvement in fundamental movement skills among Hungarian school-aged children.
BMC Sports Sci Med Rehabil. 17 (1), 1-11, (cikkazonosító: 237), 2025.
Q1
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
(2024)
Q1
Rehabilitation
(2024)
2024
22.
Márkus, Z.:
Amit már tudunk a közép-európai kisebbségi magyar fiatalokról.
Regio. 32 (3), 317-322, 2024.
(Ismertetett mű: Vita Emese; Veres Valér. -Változó ifjúság a Kárpát-medence országaiban: szociológiai tanulmányok a magyar fiatalok két évtizedéről /Kolozsvár : Editura ISPMN, 2023. -320. -)
Kovács, K.,
Pusztai, G.:
An empirical study of Bourdieu's theory on capital and habitus in the sporting habits of higher education students learning in Central and Eastern Europe.
Sport. Educ. Soc. 29 (4), 496-510, 2024.