EN HU

Neveléstudományi Tanszék

Feltöltött közlemény:
584
DEA-ban:
584
OA:
140
Publikációs időszak:
2004-2025
2025
1.
Pusztai, G.: A család-iskola partnerség szülői nézőpontból: Vizsgálatok három országban.
Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 254 p., 2025. ISBN: 9786156012326
2.
Kovács, K., Hideg-Fehér, G.: Az érzelmi kimerültség rizikó- és védőfaktorai a Kárpát-medencei oktatók körében: fókuszban a fizikai aktivitás.
Önkéntes Szemle. 5 (1), 34-50, 2025.
3.
Borbély, S., Hideg, G., Kovács, K.: Egyetemi oktatók jóllétét meghatározó tényezők - fókuszban a fizikai aktivitás.
Magyar Sporttud. Szle. 113 (1), 3-10, 2025.
4.
Pusztai, G., Bacskai, K., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Hine, M. G.: Mission Possible?: Institutional Family-School-Community Partnership Practices and Parental Involvement in Hungarian Majority and Minority Schools in Three Central and Eastern European Countries.
Soc. Sci. 14 (107), 1-19, (cikkazonosító: 107), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
5.
Fényes, H., Kocsis, Z., Mohácsi, M., Pusztai, G.: Motivations for paid work and their determinants among higher education students.
J. Educ. Work. Epub ahead of print, 1-15, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2024)
Q2 Public Administration (2024)
Q2 Organizational Behavior and Human Resource Management (2024)
6.
Molnár, G., Buda, A.: Oktatás, Informatika, Pedagógia 2025: Tartalmi összefoglalók.
Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 27 p., 2025. ISBN: 9789634906926
7.
Szabó, D., Kocsis, Z., Pusztai, G.: Szülői részvétel: (Együtt)működő online tanár-szülő kommunikáció lehetőségeinek megismerése és feltérképezése pedagógusinterjúk által.
Inform. társad. 25 (1), 42-63, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Communication (2024)
Q3 Education (2024)
Q3 Management of Technology and Innovation (2024)
Q4 Social Psychology (2024)
8.
Kocsis, Z., Pusztai, G.: The Role of Higher Education Through the Eyes of Hungarian Undergraduate Students and Graduates: A Qualitative Exploratory Study.
Int. J. Res. Vocat. Educ. Train-IJRVET. 12 (1), 48-75, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2024)
2024
9.
Márkus, Z.: Amit már tudunk a közép-európai kisebbségi magyar fiatalokról.
Regio. 32 (3), 317-322, 2024.
(Ismertetett mű: Vita Emese; Veres Valér. -Változó ifjúság a Kárpát-medence országaiban: szociológiai tanulmányok a magyar fiatalok két évtizedéről /Kolozsvár : Editura ISPMN, 2023. -320. -)
10.
Kovács, K., Pusztai, G.: An empirical study of Bourdieu's theory on capital and habitus in the sporting habits of higher education students learning in Central and Eastern Europe.
Sport. Educ. Soc. 29 (4), 496-510, 2024.
Folyóirat-mutatók:
D1 Education
Q1 Orthopedics and Sports Medicine
D1 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q1 Sports Science
11.
Váradi, J., Szűcs, T., Kerekes, R., Kiss, J., Radócz, J. M.: A Systematic Review on the Emotional Dimensions of Music Education.
Harmonia. 24 (2), 236-246, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Education
Q2 Music
Q1 Visual Arts and Performing Arts
12.
Bacskai, K., Bencze, Á., Dorogi, A., Hegedűs, G., Major, E., Rétháti, C., Pusztai, G.: A szülői bevonódás és az eredményesség összefüggései Magyarországon az Országos kompetenciamérés adatai alapján.
Különleges bánásmód. 10 (4), 7-20, 2024.
13.
Godó, K., Hornyák, Á., Ceglédi, T., Pusztai, G.: A szülő mint erőforrás a mentorálásban.
PedActa 14 (2), 72-88, 2024.
14.
Miklódi, S. Z., Kovács, K.: Az altruizmus és a stabilitás szerepe. Pilot-kutatás a nevelőszülői motivációkról Magyarországon az Észak-Alföld régióban.
Esély. 35 (2), 4-22, 2024.
15.
Dan, B.: Az autizmus spektrum zavarral élő gyermekek sajátosságai.
In: Különleges bánásmód a köznevelésben. Szerk.: Kovács Karolina Eszter, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 123-135, 2024. ISBN: 9789636151034
16.
Váradi, J., Héjja, B. E., Szűcs, T.: A zenei pálya előnyei és hátrányai intézményvezetői szemszögből.
Iskolakultúra. 34 (5), 84-94, 2024.
17.
Bacskai, K., Hegedűs, G., Pallay, K., Zoller, K., Ceglédi, T.: Bevezetés a nemzetközi intervenciók, programok fejezethez.
In: Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai : Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak. Szerk.: Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 22-23, 2024, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2064-9312 (nyomtatott); 2732-1800 (online) ; 21) ISBN: 9786156012258
18.
Pallay, K., Buda, A., Berei, E. B., Demeter-Karászi, Z., Herczegh, J., Hideg, G., Hrabéczy, A., Kocsis, Z., Márkus, E., Pusztai, G., Miklósi, M., Tódor, I., Kovács, K.: Felsőoktatók a Kárpát-medencében.
CHERD-H, Debrecen, 120 p., 2024. ISBN: 9786156012241
19.
Buda, A.: IKT mozaik 2024: tanulmánykötet.
HERA IKT Szakosztály ; Debreceni Egyetem; Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 152 p., 2024. ISBN: 9789634906834
20.
Szűcs, P., Csók, C.: Kihívást jelentő életkörülmények és szülői bevonódás a családok átmeneti otthonaiban.
In: IX. Ifjú Pszichológiai és Neveléstudományi Kutatók Országos Konferenciája : Absztraktkötet. Szerk.: Dinnyés Katalin Julianna; Trixler Bettina, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 16, 2024. ISBN: 9786156457578
21.
Kovács, K., Borbély, S., Dobay, B., Halasi, S., Vajda, I., Hideg, G.: Közép-kelet-európai oktatók jóllétét befolyásoló tényezők: a fizikai aktivitás és egyéb munkahelyi stressz- és erőforrások szerepe.
In: Oktatók a Kárpát-medencei felsőoktatásban : Munkajellemzők, jóllét és eredményesség. Szerk.: Kovács Klára; Pallay Katalin, Center for Higher Education Research and Development : University of Debrecen, Debrecen, 15-31, 2024. ISBN: 9786156012296
22.
Kocsis, Z., Pusztai, G.: Learning/Earning: Characteristics of Student Work and Its Impact on Academic Careers at a Regional Hungarian University.
Education Sciences. 14 (9), 1-18, (cikkazonosító: 981), 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q1 Computer Science (miscellaneous)
Q1 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
23.
Kocsis, N., Csók, C.: Lehetőségek és akadályok a nevelőszülők és pedagógusok közötti együttműködésben.
Párbeszéd. 11 (2), 1-24, 2024.
24.
Molnár, G., Buda, A.: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2024: tartalmi összefoglalók.
Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 43 p., 2024. ISBN: 9789634905646
25.
Kovács, K., Pallay, K.: Oktatók a Kárpát-medencei felsőoktatásban: Munkajellemzők, jóllét és eredményesség.
Center for Higher Education Research and Development : University of Debrecen, Debrecen, 194 p., 2024. ISBN: 9786156012296
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem