EN HU

Department of Pedagogy

Uploaded publications:
595
Publications in DEA:
595
OA:
141
Date range:
2004-2025
2025
1.
Pusztai, G.: A család-iskola partnerség szülői nézőpontból: Vizsgálatok három országban.
Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 254 p., 2025. ISBN: 9786156012326
2.
Csók, C., Pusztai, G.: A hallgatói lemorzsolódás egyéni és intézményi rizikófaktorai.
In: XVII. Pro Scientia Aranyérmesek Konferenciája PSAK 2024 - Tanulmánykötet.. Szerk.: Niklai Patrícia Dominika; Jedlovszky-Hajdú Angéla, Pro Scientia Aranyérmesek Társasága Egyesülete., Pécs, 58-63, 2025. ISBN: 9789638828989
3.
Miklódi, S. Z., Kovács, K., Kocsis, N., Csók, C.: A nevelőszülővé válás ösztönző tényezői, mint az iskolai partnerség formálói.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025.. Szerk.: Márkus Edina; Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 266, 2025. ISBN: 9786155657177
4.
Kovács, K., Hideg-Fehér, G.: Az érzelmi kimerültség rizikó- és védőfaktorai a Kárpát-medencei oktatók körében: fókuszban a fizikai aktivitás.
Önkéntes Szemle. 5 (1), 34-50, 2025.
5.
Csók, C.: Building School Resilience through the Collaborative Efforts of Teachers and Educational Support Staff.
6.
Borbély, S., Hideg, G., Kovács, K.: Egyetemi oktatók jóllétét meghatározó tényezők - fókuszban a fizikai aktivitás.
Magyar Sporttud. Szle. 113 (1), 3-10, 2025.
7.
Major, E., Engler, Á.: Értékteremtő, értékátadó, együttműködő gyermeknevelés.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025. Szerk.: Márkus Edina; Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 236-237, 2025. ISBN: 9786155657177
8.
Kovács, K., Baltatescu, S., Bíró, É., Tódor, I.: Interrelation between job-stress sources, resources and work engagement among Central and Eastern European academics.
Qual. High. Educ. 1-19, 2025.
Journal metrics:
Q2 Education (2024)
9.
Csók, C.: Iskolai segítő munkatársak hozzájárulása a szülői bevonódás erősítéséhez.
In: A család-iskola partnerség szülői nézőpontból : Vizsgálatok három országban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD)., Debrecen, 209-221, 2025. ISBN: 9786156012326
10.
Pusztai, G., Bacskai, K., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Hine, M. G.: Mission Possible?: Institutional Family-School-Community Partnership Practices and Parental Involvement in Hungarian Majority and Minority Schools in Three Central and Eastern European Countries.
Soc. Sci. 14 (107), 1-19, (article identifier: 107), 2025.
Journal metrics:
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
11.
Csók, C., Harsányi, G., Miklódi, S. Z.: "Most először érzem, hogy valaki hazavár": Törékeny családi kapcsolatok és sérülékeny életutak a gyermekvédelmi gondoskodás rendszerében.
In: 50 éve családban - 20 éve családkutatásban : Tanulmányok Engler Ágnes tiszteletére. Szerk.: Markos Valéria; Bencze Ádám, CHERD-Hungary, Debrecen, 105-124, 2025, (Oktatáskutatók Könyvtára ; 25.) ISBN: 978615601234050
12.
Fényes, H., Kocsis, Z., Mohácsi, M., Pusztai, G.: Motivations for paid work and their determinants among higher education students.
J. Educ. Work. Epub ahead of print, 1-15, 2025.
Journal metrics:
Q2 Education (2024)
Q2 Organizational Behavior and Human Resource Management (2024)
Q2 Public Administration (2024)
13.
Kocsis, N., Csók, C.: Nevelőszülők és pedagógusok együttműködése: Út a közös célok felé.
In: Az oktatás időszerű narratívumai.. Szerk.: Hanák Zsuzsanna, Lengyelné Molnár Tünde, Révész-Kiszela Kinga, Simándi Szilvia, Szűts Zoltán, Szűts-Novák Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Debrecen, 128-145, 2025, (HERA évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 12.) ISBN: 9786155657160
14.
Molnár, G., Buda, A.: Oktatás, Informatika, Pedagógia 2025: Tartalmi összefoglalók.
Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 27 p., 2025. ISBN: 9789634906926
15.
Pusztai, G., Hrabéczy, A., Csók, C.: Parental Involvement as an Antidote to Student Dropout in Higher Education: Students' Perceptions of Dropout Risk.
Open Education Studies. 7 (1), 1-12, (article identifier: 20250089), 2025.
Journal metrics:
Q4 Developmental and Educational Psychology (2024)
Q3 Education (2024)
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
16.
Szabó, D., Kocsis, Z., Pusztai, G.: Szülői részvétel: (Együtt)működő online tanár-szülő kommunikáció lehetőségeinek megismerése és feltérképezése pedagógusinterjúk által.
Inform. társad. 25 (1), 42-63, 2025.
Journal metrics:
Q2 Communication (2024)
Q3 Education (2024)
Q3 Management of Technology and Innovation (2024)
Q4 Social Psychology (2024)
17.
Pusztai, G., Ceglédi, T., Bacskai, K., Papp, H.: Teachers' and parents' collaboration for students = Pedagógusok és szülők együttműködése a tanulókért : Az MTA-DE-CSATOKK Kutatócsoport zárókonferenciája : Absztraktkötet.
CHERD-Hungary, Debrecen, 2025. ISBN: 9786156012333
18.
Kocsis, Z., Pusztai, G.: The Role of Higher Education Through the Eyes of Hungarian Undergraduate Students and Graduates: A Qualitative Exploratory Study.
Int. J. Res. Vocat. Educ. Train-IJRVET. 12 (1), 48-75, 2025.
Journal metrics:
Q2 Education (2024)
2024
19.
Márkus, Z.: Amit már tudunk a közép-európai kisebbségi magyar fiatalokról.
Regio. 32 (3), 317-322, 2024.
(Reviewed publication: Vita Emese; Veres Valér. -Változó ifjúság a Kárpát-medence országaiban: szociológiai tanulmányok a magyar fiatalok két évtizedéről /Kolozsvár : Editura ISPMN, 2023. -320. -)
20.
Kovács, K., Pusztai, G.: An empirical study of Bourdieu's theory on capital and habitus in the sporting habits of higher education students learning in Central and Eastern Europe.
Sport. Educ. Soc. 29 (4), 496-510, 2024.
Journal metrics:
D1 Education
Q1 Orthopedics and Sports Medicine
D1 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q1 Sports Science
21.
Váradi, J., Szűcs, T., Kerekes, R., Kiss, J., Radócz, J. M.: A Systematic Review on the Emotional Dimensions of Music Education.
Harmonia. 24 (2), 236-246, 2024.
Journal metrics:
Q3 Education
Q2 Music
Q1 Visual Arts and Performing Arts
22.
Bacskai, K., Bencze, Á., Dorogi, A., Hegedűs, G., Major, E., Rétháti, C., Pusztai, G.: A szülői bevonódás és az eredményesség összefüggései Magyarországon az Országos kompetenciamérés adatai alapján.
Különleges bánásmód. 10 (4), 7-20, 2024.
23.
Godó, K., Hornyák, Á., Ceglédi, T., Pusztai, G.: A szülő mint erőforrás a mentorálásban.
PedActa. 14 (2), 72-88, 2024.
24.
Miklódi, S. Z., Kovács, K.: Az altruizmus és a stabilitás szerepe. Pilot-kutatás a nevelőszülői motivációkról Magyarországon az Észak-Alföld régióban.
Esély. 35 (2), 4-22, 2024.
25.
Dan, B. A.: Az autizmus spektrum zavarral élő gyermekek sajátosságai.
In: Különleges bánásmód a köznevelésben. Szerk.: Kovács Karolina Eszter, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 123-135, 2024. ISBN: 9789636151034
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen