EN HU

Department of Pedagogy

Uploaded publications:
571
Publications in DEA:
571
OA:
139
Date range:
2004-2025
2025
1.
Pusztai, G., Bacskai, K., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Hine, M. G.: Mission Possible?: Institutional Family-School-Community Partnership Practices and Parental Involvement in Hungarian Majority and Minority Schools in Three Central and Eastern European Countries.
Soc. Sci. 14 (107), 1-19, (article identifier: 107), 2025.
Journal metrics:
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2023)
2.
Kocsis, Z., Pusztai, G.: The Role of Higher Education Through the Eyes of Hungarian Undergraduate Students and Graduates: A Qualitative Exploratory Study.
Int. J. Res. Vocat. Educ. Train-IJRVET. 12 (1), 48-75, 2025.
Journal metrics:
Q2 Education (2023)
2024
3.
Márkus, Z.: Amit már tudunk a közép-európai kisebbségi magyar fiatalokról.
Regio. 32 (3), 317-322, 2024.
(Reviewed publication: Vita Emese; Veres Valér. -Változó ifjúság a Kárpát-medence országaiban: szociológiai tanulmányok a magyar fiatalok két évtizedéről /Kolozsvár : Editura ISPMN, 2023. -320. -)
4.
Kovács, K., Pusztai, G.: An empirical study of Bourdieu's theory on capital and habitus in the sporting habits of higher education students learning in Central and Eastern Europe.
Sport. Educ. Soc. 29 (4), 496-510, 2024.
Journal metrics:
Q1 Education (2023)
Q1 Orthopedics and Sports Medicine (2023)
Q1 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2023)
Q2 Sports Science (2023)
5.
Váradi, J., Szűcs, T., Kerekes, R., Kiss, J., Radócz, J. M.: A Systematic Review on the Emotional Dimensions of Music Education.
Harmonia. 24 (2), 236-246, 2024.
Journal metrics:
Q3 Education (2023)
Q2 Music (2023)
Q1 Visual Arts and Performing Arts (2023)
6.
Bacskai, K., Bencze, Á., Dorogi, A., Hegedűs, G., Major, E., Rétháti, C., Pusztai, G.: A szülői bevonódás és az eredményesség összefüggései Magyarországon az Országos kompetenciamérés adatai alapján.
Különleges bánásmód. 10 (4), 7-20, 2024.
7.
Váradi, J., Héjja, B. E., Szűcs, T.: A zenei pálya előnyei és hátrányai intézményvezetői szemszögből.
Iskolakultúra. 34 (5), 84-94, 2024.
8.
Bacskai, K., Hegedűs, G., Pallay, K., Zoller, K., Ceglédi, T.: Bevezetés a nemzetközi intervenciók, programok fejezethez.
In: Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai : Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak. Szerk.: Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 22-23, 2024, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2064-9312 (nyomtatott); 2732-1800 (online) ; 21) ISBN: 9786156012258
9.
Pallay, K., Buda, A., Berei, E. B., Demeter-Karászi, Z., Herczegh, J., Hideg, G., Hrabéczy, A., Kocsis, Z., Márkus, E., Pusztai, G., Miklósi, M., Tódor, I., Kovács, K.: Felsőoktatók a Kárpát-medencében.
CHERD-H, Debrecen, 120 p., 2024. ISBN: 9786156012241
10.
Szűcs, P., Csók, C.: Kihívást jelentő életkörülmények és szülői bevonódás a családok átmeneti otthonaiban.
In: IX. Ifjú Pszichológiai és Neveléstudományi Kutatók Országos Konferenciája : Absztraktkötet. Szerk.: Dinnyés Katalin Julianna; Trixler Bettina, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 16, 2024. ISBN: 9786156457578
11.
Kovács, K., Borbély, S., Dobay, B., Halasi, S., Vajda, I., Hideg, G.: Közép-kelet-európai oktatók jóllétét befolyásoló tényezők: a fizikai aktivitás és egyéb munkahelyi stressz- és erőforrások szerepe.
In: Oktatók a Kárpát-medencei felsőoktatásban : Munkajellemzők, jóllét és eredményesség. Szerk.: Kovács Klára; Pallay Katalin, Center for Higher Education Research and Development : University of Debrecen, Debrecen, 15-31, 2024. ISBN: 9786156012296
12.
Kocsis, Z., Pusztai, G.: Learning/Earning: Characteristics of Student Work and Its Impact on Academic Careers at a Regional Hungarian University.
Education Sciences. 14 (9), 1-18, (article identifier: 981), 2024.
Journal metrics:
Q2 Computer Science (miscellaneous) (2023)
Q2 Computer Science Applications (2023)
Q2 Education (2023)
Q2 Developmental and Educational Psychology (2023)
Q2 Public Administration (2023)
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2023)
13.
Kocsis, N., Csók, C.: Lehetőségek és akadályok a nevelőszülők és pedagógusok közötti együttműködésben.
Párbeszéd. 11 (2), 1-24, 2024.
14.
Molnár, G., Buda, A.: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2024: tartalmi összefoglalók.
Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 43 p., 2024. ISBN: 9789634905646
15.
Kovács, K., Pallay, K.: Oktatók a Kárpát-medencei felsőoktatásban: Munkajellemzők, jóllét és eredményesség.
Center for Higher Education Research and Development : University of Debrecen, Debrecen, 194 p., 2024. ISBN: 9786156012296
16.
Csók, C., Szecskó, J., Pusztai, G.: School support professionals from the perspective of parents: results of an international quantitative survey.
17.
Bodnár, D., Kocsis-Simon, B., Tóth, R., Csók, C.: Segítő szakemberek a köznevelési intézményekben - Híd a szülők és az iskola között?.
In: Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia : Absztraktkötet = Challenges and Effects of Crisis Situations on Education : Book of Abstracts. Szerk.: Berghauer-Olasz Emőke; Csopák Éva; Greba Ildikó; Lizák Katalin, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Beregszász, 162, 2024. ISBN: 9786178143145
18.
Ridzig, G., Hrabéczy, A., Hegedűs, G.: Teaching English for Students with Special Educational Needs During the Pandemic.
Cent. Eur. J. Educ. Res. 6 (1), 20-31, 2024.
19.
Hrabéczy, A.: The Continental and Atlantic Systems of Higher Education and Educational Policy.
In: International Higher Education. Ed.: Ilona Dóra Dabney-Fekete, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 111-116, 2024. ISBN: 9789636151454
20.
Bodnár, D., Csók, C.: The Role of Educational Support Staff in Family-School Partnership: A Teacher's Perspective.
In: A jövő pedagógiája. A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet). Szerk.: Komjáthy Zsuzsanna; Erdei Róbert, Miskolci Egyetemi Kiadó, Miskolc, 156, 2024. ISBN: 9786156835017
21.
Schulz, D., Lillo-Navarro, C., Slors, M., Hrabéczy, A., Reuter, M.: Understanding societal challenges: a NeurotechEU perspective.
Front. Neurosci. 18, 1-8, 2024.
Journal metrics:
Q2 Neuroscience (miscellaneous) (2023)
22.
Kocsis, Z., Pusztai, G.: "Where soft skills are (not) developing?": A study of graduates' skills and the role of university in preparing students for the labour market in Hungary.
JTLGE. 15 (1), 409-429, 2024.
Journal metrics:
Q2 Education (2023)
Q2 Human Factors and Ergonomics (2023)
Q2 Organizational Behavior and Human Resource Management (2023)
23.
Kocsis, Z., Markos, V., Fazekas, E., Fényes, H., Pusztai, G.: "Won't be enough to invite parents to school events": Results of a systematic literature review of parental volunteering.
Ricerche di Pedagogia e Didattica. 19 (2), 133-153, 2024.
Journal metrics:
Q4 Education (2023)
Q4 Developmental and Educational Psychology (2023)
24.
Bocsi, V., Csók, C.: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia: Absztraktkötet: Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában.
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 530 p., 2024. ISBN: 9789634906551
2023
25.
Dorogi, A.: A családi háttér és az eredményességre gyakorolt hatás a magyarországi szakképzésben.
In: Elméletek és ötletek a módszertani változáshoz. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute s.r.o., Komarno, 349-366, 2023. ISBN: 9788089691784
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen