Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Borbély, S.,
Hideg, G.,
Kovács, K.:
Egyetemi oktatók jóllétét meghatározó tényezők - fókuszban a fizikai aktivitás.
Magyar Sporttud. Szle. 113 (1), 3-10, 2025.
Kovács, K.,
Borbély, S.,
Dobay, B.,
Halasi, S.,
Vajda, I.,
Hideg, G.:
Factors influencing the well-being of Central and Eastern European university teachers: the role of physical activity and the sources of stress and resources in the workplace.
BMC Public Health. 25 (1), 2025.
Q1
Public Health, Environmental and Occupational Health
(2024)
3.
Nagy, Á.,
Nagy, Á. B.,
Nagy, B. Á.,
Borbély, S.:
Youth sport specialization and parental influence: a two-city survey from Hungary.
Stadium. 8 (1), 1-6, 2025.
Kovács, K.,
Borbély, S.,
Dobay, B.,
Halasi, S.,
Vajda, I.,
Hideg, G.:
Közép-kelet-európai oktatók jóllétét befolyásoló tényezők: a fizikai aktivitás és egyéb munkahelyi stressz- és erőforrások szerepe.
In: Oktatók a Kárpát-medencei felsőoktatásban : Munkajellemzők, jóllét és eredményesség. Szerk.: Kovács Klára; Pallay Katalin, Center for Higher Education Research and Development : University of Debrecen, Debrecen, 15-31, 2024. ISBN: 9786156012296
Zilinyi, Z.,
Nagy, Á.,
Borbély, S.,
Sterbenz, T.:
Bounded Rationality and Heuristics: Do We Only Need to Score in Order to Win Individual Awards in Basketball?.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (4), 1-9, (cikkazonosító: 2383), 2022.
Borbély, S.,
Seregi, E.:
160 intézmény testnevelő munkaközösségének véleménye a mindennapos testnevelés bevezetéséről, jelenlegi helyzetéről (Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye és Hajdú-Bihar megye).
Sport- egészstud. füz. 1 (1), 30-43, 2017.
Borbély, S.:
Szakmai közösségek véleménye a mindennapos testnevelés megvalósulásáról az Észak Alföld régió intézményeiben.
In: Innováció, kutatás, pedagógusok. HuCER 2017: Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 27, 2017. ISBN: 9786155657023
Borbély, S.:
Testnevelő és egyéb szakos pedagógusok munkaterhelésének vizsgálata.
In: A tanulás új útjai. Szerk.: Mrázik Julianna, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 63-74, 2017, (HERA évkönyvek,ISSN 2064-6755 ; 4.) ISBN: 9786155657016
Borbély, S.:
Testnevelők munkaközösségének véleménye a mindennapos testnevelés bevezetéséről, jelenlegi helyzetéről.
In: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia: Program és absztrakt kötet. Szerk.: Kerülő Judit, Jenei Teréz, Gyarmati Imre, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Nyíregyházi Egyetem, Nyíregyháza, 160, 2017. ISBN: 9789635088638
Borbély, S.,
Fónai, M.:
A pedagógus pálya, a testnevelők és a testnevelés tantárgy presztízse.
In: IV. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia: Vzdelávacia, vỳskumná a metodická konferencia. Stúrovo (Párkány), 2016. február 21-23. Program, tartalmi összefoglalók - Abstrakty. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute, Komárno, 25, 2016. ISBN: 9788089691302
Borbély, S.,
Fónai, M.:
A pedagógus pálya, a testnevelők és a testnevelés tantárgy presztízse a mindennapos testnevelés bevezetését követően.
In: Tanulás és fejlődés : a IV. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia válogatott tanulmányai. Szerk.: Karlovitz János, International Research Institute, Komarno, 185-192, 2016. ISBN: 9788089691319
Borbély, S.:
A testnevelők és a testnevelés tantárgy presztízse a megváltozott testkulturális környezetben.
In: Értékteremtő testnevelés: Tanulmányok a testnevelés és a sportolás szerepéről a Kárpát-medencei fiatalok életében. Szerk.: Kovács Klára, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 111-122, 2016, (Oktatáskutatás a 21. században,ISSN 2559-8864 ; 1.) ISBN: 9789633185971
Nagy, Á.,
Fintor, G. J.,
Borbély, S.:
Az egyetemi testnevelő tanárok tevékenységprofiljára ható testkulturális változások.
In: Értékteremtő testnevelés: tanulmányok a testnevelés és a sportolás szerepéről a Kárpát-medencei fiatalok életében. Szerk.: Kovács Klára, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 123-138, 2016. ISBN: 9789633185971
Széll, K.,
Bacskai, K.,
Borbély, S.:
Hozzáadott érték a közoktatásban.
In: A felsőoktatás (hozzáadott) értéke: Közelítések az intézményi hozzájárulás empirikus megragadásához. Szerk.: Pusztai Gabriella, Bocsi Veronika, Ceglédi Tímea, Partium ; PPS ; Új Mandátum, Nagyvárad ; Budapest, 69-77, 2016, (Felsőoktatás - Társadalom ; 6.) ISBN: 9789631254471
Fintor, G. J.,
Borbély, S.:
Az általános iskolai testnevelés megújult célrendszerének vizsgálata a diákok és a szülők körében.
Magyar sporttud. szle. 16 (62), 30, 2015.
Nagy, Á.,
Fintor, G. J.,
Borbély, S.:
Változó értékek a testkultúrában, a mindennapos testnevelés jelentősége a fiatalság szemléletformálásában II. rész = Changing Values in Body Culture Significance of everyday Physical Education in Shaping Young Adults' Views on Sports and Health Second Part.
Recreation 5 (3), 24-27, 2015.
Nagy, Á.,
Fintor, G. J.,
Borbély, S.:
Változó értékek a testkultúrában, a mindennapos testnevelés jelentősége a fiatalság szemléletformálásában I. rész = Changing Values in Body Culture ; Significance of everyday Physical Education in Shaping Young Adults' Views on Sports and Health First Part.
Recreation. 5 (2), 23-26, 2015.
Borbély, S.:
As parents see physical education (PE) from representative survey's point of view.
In: Mozgás, környezet, egészség. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute, Komárno, 39-54, 2014. ISBN: 9788089691159
Fintor, G. J.,
Borbély, S.:
Nyírtelek: Egy fiatal város sportélete.
In: A mozgás szabadsága! : a szabadidősport társadalmi, gazdasági és egészségügyi megközelítései : elméletek és kutatási eredmények a gyakorlat szolgálatában. Szerk.: Perényi Szilvia, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 258-263, 2014. ISBN: 9789634737032