Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Kovács, K.,
Borbély, S.,
Dobay, B.,
Halasi, S.,
Vajda, I.,
Hideg, G.:
Közép-kelet-európai oktatók jóllétét befolyásoló tényezők: a fizikai aktivitás és egyéb munkahelyi stressz- és erőforrások szerepe.
In: Oktatók a Kárpát-medencei felsőoktatásban : Munkajellemzők, jóllét és eredményesség. Szerk.: Kovács Klára; Pallay Katalin, Center for Higher Education Research and Development : University of Debrecen, Debrecen, 15-31, 2024. ISBN: 9786156012296
Zilinyi, Z.,
Nagy, Á.,
Borbély, S.,
Sterbenz, T.:
Bounded Rationality and Heuristics: Do We Only Need to Score in Order to Win Individual Awards in Basketball?.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (4), 1-9, (cikkazonosító: 2383), 2022.
Borbély, S.,
Seregi, E.:
160 intézmény testnevelő munkaközösségének véleménye a mindennapos testnevelés bevezetéséről, jelenlegi helyzetéről (Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye és Hajdú-Bihar megye).
Sport- egészstud. füz. 1 (1), 30-43, 2017.
Borbély, S.:
Szakmai közösségek véleménye a mindennapos testnevelés megvalósulásáról az Észak Alföld régió intézményeiben.
In: Innováció, kutatás, pedagógusok. HuCER 2017: Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 27, 2017. ISBN: 9786155657023
Borbély, S.:
Testnevelő és egyéb szakos pedagógusok munkaterhelésének vizsgálata.
In: A tanulás új útjai. Szerk.: Mrázik Julianna, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 63-74, 2017, (HERA évkönyvek,ISSN 2064-6755 ; 4.) ISBN: 9786155657016
Borbély, S.:
Testnevelők munkaközösségének véleménye a mindennapos testnevelés bevezetéséről, jelenlegi helyzetéről.
In: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia: Program és absztrakt kötet. Szerk.: Kerülő Judit, Jenei Teréz, Gyarmati Imre, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Nyíregyházi Egyetem, Nyíregyháza, 160, 2017. ISBN: 9789635088638
Borbély, S.,
Fónai, M.:
A pedagógus pálya, a testnevelők és a testnevelés tantárgy presztízse.
In: IV. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia: Vzdelávacia, vỳskumná a metodická konferencia. Stúrovo (Párkány), 2016. február 21-23. Program, tartalmi összefoglalók - Abstrakty. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute, Komárno, 25, 2016. ISBN: 9788089691302
Borbély, S.,
Fónai, M.:
A pedagógus pálya, a testnevelők és a testnevelés tantárgy presztízse a mindennapos testnevelés bevezetését követően.
In: Tanulás és fejlődés : a IV. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia válogatott tanulmányai. Szerk.: Karlovitz János, International Research Institute, Komarno, 185-192, 2016. ISBN: 9788089691319
Borbély, S.:
A testnevelők és a testnevelés tantárgy presztízse a megváltozott testkulturális környezetben.
In: Értékteremtő testnevelés: Tanulmányok a testnevelés és a sportolás szerepéről a Kárpát-medencei fiatalok életében. Szerk.: Kovács Klára, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 111-122, 2016, (Oktatáskutatás a 21. században,ISSN 2559-8864 ; 1.) ISBN: 9789633185971
Nagy, Á.,
Fintor, G. J.,
Borbély, S.:
Az egyetemi testnevelő tanárok tevékenységprofiljára ható testkulturális változások.
In: Értékteremtő testnevelés: tanulmányok a testnevelés és a sportolás szerepéről a Kárpát-medencei fiatalok életében. Szerk.: Kovács Klára, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 123-138, 2016. ISBN: 9789633185971
Széll, K.,
Bacskai, K.,
Borbély, S.:
Hozzáadott érték a közoktatásban.
In: A felsőoktatás (hozzáadott) értéke: Közelítések az intézményi hozzájárulás empirikus megragadásához. Szerk.: Pusztai Gabriella, Bocsi Veronika, Ceglédi Tímea, Partium ; PPS ; Új Mandátum, Nagyvárad ; Budapest, 69-77, 2016, (Felsőoktatás - Társadalom ; 6.) ISBN: 9789631254471
Fintor, G. J.,
Borbély, S.:
Az általános iskolai testnevelés megújult célrendszerének vizsgálata a diákok és a szülők körében.
Magyar sporttud. szle. 16 (62), 30, 2015.
Nagy, Á.,
Fintor, G. J.,
Borbély, S.:
Változó értékek a testkultúrában, a mindennapos testnevelés jelentősége a fiatalság szemléletformálásában II. rész = Changing Values in Body Culture Significance of everyday Physical Education in Shaping Young Adults' Views on Sports and Health Second Part.
Recreation 5 (3), 24-27, 2015.
Nagy, Á.,
Fintor, G. J.,
Borbély, S.:
Változó értékek a testkultúrában, a mindennapos testnevelés jelentősége a fiatalság szemléletformálásában I. rész = Changing Values in Body Culture ; Significance of everyday Physical Education in Shaping Young Adults' Views on Sports and Health First Part.
Recreation. 5 (2), 23-26, 2015.
Borbély, S.:
As parents see physical education (PE) from representative survey's point of view.
In: Mozgás, környezet, egészség. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute, Komárno, 39-54, 2014. ISBN: 9788089691159
Fintor, G. J.,
Borbély, S.:
Nyírtelek: Egy fiatal város sportélete.
In: A mozgás szabadsága! : a szabadidősport társadalmi, gazdasági és egészségügyi megközelítései : elméletek és kutatási eredmények a gyakorlat szolgálatában. Szerk.: Perényi Szilvia, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 258-263, 2014. ISBN: 9789634737032