Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Fenyő, I.,
Bata, É.:
"De jó csak lenni!": A gyermeki jogokat tisztelő pedagógiai gyakorlat kutatási eredményei, 5. rész: "Felnőttdominancia".
Óvodai nev. 77 (1), 19, 2024.
Fenyő, I.:
Adalékok a gyermekjogi gondolkodás történetéhez: A Gyermek Jogairól szóló New Yorkban 1989. november 30-án kelt egyezmény ratifikációs folyamata.
In: "...megtisztítja azt, hogy több gyümölcsöt hozzon" (Jn 15,2) VIII. Keresztény Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Fehér Ágota, Mészáros László, Apor Vilmos Katolikus Főiskola, Vác, 105-121, 2022. ISBN: 9789637306747
Fenyő, I.,
Molnár, B.:
A digitális pedagógia az óvodapedagógus képzés megújulásának folyamatában.
In: Értékteremtés - Kihívások a Pedagógiában, Gyógypedagógiában és a Tanárképzésben. Szerk.: K. Nagy Emese, Egri Tímea Jaskóné, Gácsi Mária, Miskolci Egyetemi Kiadó, Miskolc, 67-79, 2022. ISBN: 9786155626807
Fenyő, I.:
Az algoritmikus gondolkodás fejlesztése.
In: Roma nemzetiségi szakirányos óvodapedagógus hallgatók számára, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 114-135, 2022. ISBN: 9789634904441
Fenyő, I.:
Az új ember első kovácsai Az óvoda képe a Család és iskola (Gyermekünk) folyóiratban 1950-1973.
In: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája IV.. Szerk.: Juhász Márta, Karainé Gombocz Orsolya, Mongyi Norbert, Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Budapest, 57-65, 2022. ISBN: 9789635750993
Fenyő, I.:
A pedagógusképzés tradíciója a Debreceni Egyetemen.
In: Elméletek és gyakorlatok a kora gyermekkori nevelés történetében. Szerk.: Fenyő Imre, Pornói Imre, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 10, 2021. ISBN: 9789634903369
Fenyő, I.:
Az iskolaköpeny mint a szocialista nevelés szimbóluma = School Uniform (compulsory overcoat) as a Symbol of Socialist Education.
In: Early Childhood Pedagogy and Practice Beyond the Iron Curtain. Ed.: Eleonora Teszenyi, Anikó Varga Nagy, Sándor Pálfi, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 40-41, 2021.
Fenyő, I.,
Pornói, I.:
Elméletek és gyakorlatok a kora gyermekkori nevelés történetében.
Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 26 p., 2021.
ISBN: 9789634903369
Fenyő, I.:
Programozható eszközök alkalmazása az óvodában.
In: Szakmódszertani és pedagógiai tanulmányok a világjárvány idején. Szerk.: Karlovitz, János Tibor, International Research Institute s.r.o., Komarno, 454-461, 2021. ISBN: 9788089691715
Fenyő, I.:
Programozható eszközök óvodai alkalmazása a gondolkodásfejlesztésben (és az óvodapedagógus-képzés kihívásai a digitális óvodapedagógia terén).
In: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája III.. Szerk.: Fodor Richárd, Karainé Gombocz Orsolya, Miklós Ágnes Kata, Szaktudás Kiadó, Budapest, 73-83, 2021. ISBN: 9789635750405
Fenyő, I.,
Rábai, D.:
A General Overview of the Educational Programmes of the Hungarian Football Academies.
Centr. Eur. J. Educ. Res. 2 (2), 101-110, 2020.
Fenyő, I.:
Az Erdélyi Tükör folyóirat köre a debreceni egyetemen.
In: Életre nevelni: A II.Oktatás határhelyzetben konferencia tanulmánykötete. Szerk.: Bordás Andrea, Kolozsvári Egyetemi Kiadó, Kolozsvár, 47-56, 2020. ISBN: 9786063707780
Fenyő, I.:
Tankó Béla: A debreceni egyetem filozófiaprofesszorának pedagógiai szerepvállalásai.
In: A magyar neveléstudomány és a filozófia. Szerk.: Schaffhauser Franz, Schwendtner Tibor, L'Harmattan Kiadó, Budapest, 103-125, 2020. ISBN: 9789634146636
Fenyő, I.:
A jövő mérnökei ma még óvodások.
In: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül. Szerk.: Tóth Péter, Benedek András, Mike Gabriella, Duchon Jenő, BME Gazdaság- És Társadalomtudományi Kar Műszaki Pedagógia Tanszék, Budapest, 596-605, 2019. ISBN: 9789634218104
Fenyő, I.:
Karácsony Sándor tanítóképzési koncepciója.
In: Pedagógiai mozaik. Szerk.: Szőke-Milinte Enikő, Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar, Budapest, 153-162, 2019. ISBN: 9786155224850
Fenyő, I.,
Rábai, D.:
A sporttehetség-gondozás jogszabályi környezete: a sportakadémiák Magyarországon.
In: Értékteremtő testnevelés : tanulmányok a testnevelés és a sportolás szerepéről a Kárpát-medencei fiatalok életében. Szerk.: Kovács Klára, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 65-88, 2016. ISBN: 9789633185971
Fenyő, I.:
Karl Mannheim: from the sociology of knowledge to the science of education.
In: Interdisciplinary Research in Humanities / (szerk.) Gergely Angyalosi, Gabriella Pusztai, Ákos Münnich, Constantine the Philosopher University in Nitra Faculty of Central European Studies, Nitra, 229-245, 2013. ISBN: 9788055802848
Pusztai, G.,
Fenyő, I.,
Engler, Á.:
A tanárok tanárának lenni: tanulmányok Szabó László Tamás 70. születésnapjára.
DE Felsőokt. Kut. és Fejleszt. Közp., Debrecen, 388 p., 2012.
ISBN: 9789630846448
Fenyő, I.:
A tanítóképzők és a tanítói hivatás önértelmezésének változásai 1925 és 1975 között.
In: A munka és nevelés világa a tudományban : XII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Benedek András, Tóth Péter, Vedovatti Anildo, Közoktatási Vezetők Képzéséért Oktatási és Nevelésfejlesztési Alapítvány, Miskolc, 234, 2012. ISBN: 9789638911087
Fenyő, I.:
Ismeretelméleti kérdések új típusú relevanciája-pedagógiai kontextusban.
In: A tanárok tanárának lenni... : tanulmányok Szabó László Tamás 70. születésnapjára. Szerk.: Pusztai Gabriella, Fenyő Imre, Engler Ágnes, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 155-163, 2012. ISBN: 9789630846448