Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Inántsy-Pap, Á.:
A görögkatolikus egyház által fenntartott iskolákat választó szülők döntését meghatározó elméletek komparartív elemzése.
In: "Emberközpontú tudomány": a Magyar Tudomány Napja alkalmából 2017. november 13-án rendezett tudományos konferencia anyaga. Szerk.: Nagy Edit, Szent Atanáz Görög Katolikus Hittudományi Főiskola, Nyíregyháza, 97-104, 2018, (A Pedagógiai és Pszichológiai Központ kiadványai, ISSN 2630-8630 ; 1.) ISBN: 9786155073687
Inántsy-Pap, Á.:
Felekezeti iskolaválasztók: négy egyház intézményei = The Choice of Church-based Education: Four Churches and their Schools.
Hung. Educ. Res. J. 7 (Suppl.), 220-235, 2017.
Pusztai, G.,
Inántsy-Pap, Á.:
An underground church-run school during the communist rule in Hungary (1948-1990) = Una escuela clandestina de la Iglesia durante el gobierno comunista en Hungría (1948-1990).
Historia y Memoria de la Educación. 4, 177-213, 2016.
Inántsy-Pap, Á.:
Elméleti megközelítés a társadalmi felelősség kérdésének vizsgálatához a Görögkatolikus Egyház által fenntartott oktatási rendszerben.
In: A VIII. Nyíregyházi Doktorandusz (PhD/DLA) Konferencia előadásainak közleménye. Szerk.: Kerekes Benedek, Nyíregyházi Főiskola, Nyíregyháza, 115-126, 2015. ISBN: 9786155545528
Inántsy-Pap, Á.:
Greek Catholic Schools' Added Values in the most Distadvantegous Micro-regions of Hungary.
In: Case Studies from the Education. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute, Komárno, 25-32, 2015. ISBN: 9788089691234
Inántsy-Pap, Á.,
Morvai, L.:
"Sowing Seeds" and its efficiency: case study about the Tanoda Programme of the Greek Catholic Church in the Huszár District in Nyíregyháza (Hungary).
Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 (2), 127-143, 2015.
Inántsy-Pap, Á.:
Hátránykompenzáció és értékteremtés a katolikus iskolák küldetésében.
In: Határon innen és határon túl: A magyar nyelvű óvodapedagógus- és tanítóképzés időszerű kérdései. Szerk.: Stark Gabriella, Baranyai Tünde, Szabó-Thalmeiner Noémi, Végh Balázs Béla, Státus Kiadó, Csíkszereda, 206-215, 2014. ISBN: 9786066610360
Inántsy-Pap, Á.:
A köz- és felsőoktatásban megvalósuló szakmai nyelvoktatáshoz kapcsolódó instrumentális motiváció megjelenése és jelentősége.
Athanasiana. 37, 174-181, 2013.
Inántsy-Pap, Á.:
A multikulturalizmus mint a szociokulturális hátrányból eredő nyelvi deficit kompenzációjának egyik alapköve.
Athanasiana. 35, 197-206, 2013.
Inántsy-Pap, Á.:
A hátrányos szocio-kulturális környezetből eredő nyelvi integrációs problémák manifesztációja a felsőoktatásban tanuló diákok körében.
Athanasiana. 33-34, 158-162, 2012.
Inántsy-Pap, Á.:
Nyelvtanítás-nyelvtanulás a hátrányos szocio-kulturális környezetből érkező diákok számára az Arany János Tehetséggondozó Program keretein belül.
Új Pedagóg. Szle. 56 (8-9), 76-80, 2010.