EN HU

Szilágyiné Inántsy-Pap Ágnes Krisztina

Szilágyiné Inántsy-Pap Ágnes Krisztina

Teljes publikációs lista

2024
1.
Inántsy-Pap, Á., Szilágyi, B.: The Turbulent Years of the Greek Catholic Education System After 1989.
Különleges bánásmód. 10 (4), 167-173, 2024.
2022
2.
Inántsy-Pap, Á., Szilágyi, B.: Social expectations in the choice of the right educational institution.
Különleges bánásmód. 8 (1), 35-47, 2022.
2018
3.
Inántsy-Pap, Á.: A görögkatolikus egyház által fenntartott iskolákat választó szülők döntését meghatározó elméletek komparartív elemzése.
In: "Emberközpontú tudomány": a Magyar Tudomány Napja alkalmából 2017. november 13-án rendezett tudományos konferencia anyaga. Szerk.: Nagy Edit, Szent Atanáz Görög Katolikus Hittudományi Főiskola, Nyíregyháza, 97-104, 2018, (A Pedagógiai és Pszichológiai Központ kiadványai, ISSN 2630-8630 ; 1.) ISBN: 9786155073687
2017
4.
Inántsy-Pap, Á.: A görögkatolikus fenntartású oktatási intézményekben tanuló diákok szüleinek iskolaválasztási döntései.
In: A felekezeti oktatás új negyedszázada: Tanulmányok Pusztai Gabriella tiszteletére. Szerk.: Bacskai Katinka, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 117-131, 2017, (Oktatáskutatás a 21. században, ISSN 2559-8864 ; 3) ISBN: 9789633186442
5.
Inántsy-Pap, Á.: Felekezeti iskolaválasztók: négy egyház intézményei = The Choice of Church-based Education: Four Churches and their Schools.
Hung. Educ. Res. J. 7 (Suppl.), 220-235, 2017.
2016
6.
Pusztai, G., Inántsy-Pap, Á.: An underground church-run school during the communist rule in Hungary (1948-1990) = Una escuela clandestina de la Iglesia durante el gobierno comunista en Hungría (1948-1990).
Historia y Memoria de la Educación. 4, 177-213, 2016.
2015
7.
Inántsy-Pap, Á.: Elméleti megközelítés a társadalmi felelősség kérdésének vizsgálatához a Görögkatolikus Egyház által fenntartott oktatási rendszerben.
In: A VIII. Nyíregyházi Doktorandusz (PhD/DLA) Konferencia előadásainak közleménye. Szerk.: Kerekes Benedek, Nyíregyházi Főiskola, Nyíregyháza, 115-126, 2015. ISBN: 9786155545528
8.
Inántsy-Pap, Á.: Greek Catholic Schools' Added Values in the most Distadvantegous Micro-regions of Hungary.
In: Case Studies from the Education. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute, Komárno, 25-32, 2015. ISBN: 9788089691234
9.
Inántsy-Pap, Á., Morvai, L.: "Sowing Seeds" and its efficiency: case study about the Tanoda Programme of the Greek Catholic Church in the Huszár District in Nyíregyháza (Hungary).
Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 (2), 127-143, 2015.
2014
10.
Inántsy-Pap, Á.: A hátrányos szociokulturális környezet, a motiváció és a sikeres nyelvelsajátítás összefüggéseinek vizsgálata.
Limes. 1, 39-43, 2014.
11.
Inántsy-Pap, Á.: Hátránykompenzáció és értékteremtés a katolikus iskolák küldetésében.
In: Határon innen és határon túl: A magyar nyelvű óvodapedagógus- és tanítóképzés időszerű kérdései. Szerk.: Stark Gabriella, Baranyai Tünde, Szabó-Thalmeiner Noémi, Végh Balázs Béla, Státus Kiadó, Csíkszereda, 206-215, 2014. ISBN: 9786066610360
12.
Inántsy-Pap, Á.: Hátrányos helyzetű gyermekek kezelése a görögkatolikus nevelési és oktatási rendszerben.
Athanasiana. 38, 134-142, 2014.
2013
13.
Inántsy-Pap, Á.: A köz- és felsőoktatásban megvalósuló szakmai nyelvoktatáshoz kapcsolódó instrumentális motiváció megjelenése és jelentősége.
Athanasiana. 37, 174-181, 2013.
14.
Inántsy-Pap, Á.: A multikulturalizmus mint a szociokulturális hátrányból eredő nyelvi deficit kompenzációjának egyik alapköve.
Athanasiana. 35, 197-206, 2013.
2012
15.
Inántsy-Pap, Á.: A hátrányos szocio-kulturális környezetből eredő nyelvi integrációs problémák manifesztációja a felsőoktatásban tanuló diákok körében.
Athanasiana. 33-34, 158-162, 2012.
2010
16.
Inántsy-Pap, Á.: Nyelvtanítás-nyelvtanulás a hátrányos szocio-kulturális környezetből érkező diákok számára az Arany János Tehetséggondozó Program keretein belül.
Új Pedagóg. Szle. 56 (8-9), 76-80, 2010.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem