EN HU

Oláh Szabolcs

Teljes publikációs lista

2024
1.
Oláh, S.: Az alkotás önállósítása algoritmussal: A mesterséges intelligencia nem emberi, hanem leválik az emberről.
Szkholion. 1-2, 88-99, 2024.
2.
Oláh, S.: Transmedia-Logik in der Unterrichtsplanung.
In: Herausforderungen und Engagement in den Geisteswissenschaften. Hrsg.: Péter Gaál -Szabó; Szilárd Kmeczkó; Andrea Horváth; Gert Loosen, Partium K., Oradea, 121-136, 2024, (Kulturen, Kontexte, Identitäten, ISSN 2631-1674 ; 6) ISBN: 9786155853685
2023
3.
Oláh, S.: Transzmédia-logika a tanítási folyamat tervezésében.
In: Fenntarthatóság a kommunikáció oktatásában. Szerk.: Balázs László, Hungarovox K., Budapest, 21-34, 2023, (A kommunikáció oktatása, ISSN 2062-5804 ; 15) ISBN: 9789635341719
4.
Oláh, S.: "Tudásom halálos tudás": A határ érzékeltetése jelzi a túllépést (Térey János: Hadrianus Redivivus).
In: "A szellős térben és a szűk időben" : Tanulmányok Térey Jánosról. Szerk.: Balajthy Ágnes; Melhardt Gergő; Radnai Dániel Szabolcs, Petőfi Irodalmi Múzeum, Budapest, 121-145, 2023, (PIM Studiolo, ISSN 2064-7581) ISBN: 9786155517921
5.
Oláh, S.: Über die benennende und begründende Kraft der Sprache in der Markenführung.
In: Sprache der Macht - Macht der Sprache. Hrsg.: Andrea Horváth, Praesens Verlag, Wien, 25-48, 2023, (Arbeiten zur deutschen Philologie, Sonderband ; 4) ISBN: 9783706912068
2022
6.
Oláh, S.: A pedagógia digitális részvételi átalakítása.
In: A digitális oktatás tapasztalatai a kommunikációs készségfejlesztésben / Hulyák-Tomesz Tímea, Hungarovox Kiadó, Budapest, 47-57, 2022, (A kommunikáció oktatása, ISSN 2062-5804 ; 14.) ISBN: 9789635341283
7.
Oláh, S.: A vers nem lomb, csak ajánlás, mi számítson igaznak róla (Korpa Tamás verbális beavatkozásairól a természet rendjébe).
In: "fényem nő: magam termelem". Biopoétika a 20-21. századi magyar lírában. Szerk.: Balajthy Ágnes; Mezei Gábor, Prae K., Budapest, 143-172, 2022. ISBN: 978615619956O
8.
Oláh, S.: Csőrös maszk: A pestisvédelmi öltözet biopolitikai jelentősége.
In: Betegség és gyógyulás a kora újkori irodalomban (1450-1760) / Draskóczy Eszter, Etlinger Mihály, Reciti, ELKH BTK Irodalomtudományi Intézet, Budapest, 143-174, 2022, (Reciti konferenciakötetek, ISSN 2630 953X ; 16.) ISBN: 9786156255563
2021
9.
Oláh, S.: A rengeteg versnyelvi képződmény (Korpa Tamás: A lombhullásról egy júliusi tölggyel).
Szkholion. 19 (2), 45-54, 2021.
10.
Oláh, S.: Figyelem-összpontosítás a teljesen online osztályban.
In: Digitális kommunikáció és tudatosság. Szerk.: Balázs László, Hungarovox K., Budapest, 44-53, 2021, (A kommunikáció oktatása, ISSN 2062-5804 ; 13) ISBN: 9789635340743
2020
11.
Oláh, S.: Attention Management in a Completely Online Class.
Werkstatt (Debr.). 15, 87-98, 2020.
12.
Oláh, S., Sebestyén, A.: Irodaház-marketing várostörténeti szempontokkal: A Forest Offices Debrecen tér- és időtechnikáiról.
In: A debreceniség mintázatai: Városi identitás és a lokális emlékezet rétegei a kora újkortól napjainkig. Szerk.: Bódi Katalin, Fazakas Gergely Tamás, Lapis József, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 339-356, 2020, (Loci Memoriae Hungaricae, ISSN 2064-549X ; 9) ISBN: 9789633188613
13.
Oláh, S.: Mi zajlik a globális lapkiadói tartalomiparban?: A médiatudatosság kontextusai (2018).
In: Személyközi és médiakommunikációs tudatosság az iskolában. Szerk.: H. Varga Gyula, Hungarovox Kiadó, Budapest, 167-180, 2020, (A kommunikáció oktatása, ISSN 2062-5804 ; 12.) ISBN: 9789635340378
2019
14.
Oláh, S., Sebestyén, A.: Üzleti innováció. Így fejleszd az erőforrásaidat, munkafolyamataidat és kommunikációdat!.
Debrecen :, 2019.
2018
15.
Oláh, S.: Médium.
In: Média- és kultúratudomány: Kézikönyv. Szerk.: Kricsfalusi Beatrix, Kulcsár Szabó Ernő, Molnár Gábor Tamás, Tamás Ábel, Ráció Kiadó, Budapest, 314-321, 2018. ISBN: 9786155675195
16.
Oláh, S.: "Pestiül beszél, mint a veszelka" A tanulság allegóriája Cserna-Szabó ördögi easternjében.
In: A magyar falu poétikái. Szerk.: Korpa Tamás, Pataki Viktor, Porczió Veronika, Fiatal írók szövetsége, Budapest, 239-271, 2018, (Minerva könyvek ; 11)
17.
Oláh, S.: Szimulákrum.
In: Média- és kultúratudomány: Kézikönyv. Szerk.: Kricsfalusi Beatrix, Kulcsár Szabó Ernő, Molnár Gábor Tamás, Tamás Ábel, Ráció Kiadó, Budapest, 338-345, 2018. ISBN: 9786155675195
18.
Oláh, S.: Technika.
In: Média- és kultúratudomány: Kézikönyv. Szerk.: Kricsfalusi Beatrix, Kulcsár Szabó Ernő, Molnár Gábor Tamás, Tamás Ábel, Ráció Kiadó, Budapest, 350-357, 2018. ISBN: 9786155675195
19.
Oláh, S.: The Transformation of Journalism in the Networked Age.
Werkstatt. 13 (1), 1-34, 2018.
20.
Oláh, S.: Tömegmédium.
In: Média- és kultúratudomány: Kézikönyv. Szerk.: Kricsfalusi Beatrix, Kulcsár Szabó Ernő, Molnár Gábor Tamás, Tamás Ábel, Ráció Kiadó, Budapest, 365-373, 2018. ISBN: 9786155675195
2017
21.
Oláh, S.: Pénz, tőke, médium, márkatechnika.
Alföld. 68 (2), 115-124, 2017.
2016
22.
Oláh, S.: Újságírás a digitális gazdaságban - 2016.
Debr. szle. 24 (2), 170-184, 2016.
2014
23.
Oláh, S.: A reklám helye a tömegmédia és a gazdaság között (A Hurka Gyurka elemzése).
Irodalomismeret. 2014 (1), 32-48, 2014.
2013
24.
Oláh, S.: Cégkultúrák közötti különbségek (Vahl Tamás: A zsiráf nyaka. Mit hoztak a multik Magyarországra).
PR Herald. 2013 (10), 2013.
2012
25.
Oláh, S.: Emlékezethelyek a magyar populáris kultúrában: bevezetés.
In: Kultpontok : Emlékezethelyek a magyar populáris kultúrában. Szerk.: Dunai Tamás, Oláh Szabolcs, Sebestyén Attila, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 7-30, 2012. ISBN: 9789633182673
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem