EN HU

Felsőoktatás-kutató és Fejlesztő Központ

Felsőoktatás-kutató és Fejlesztő Központ
Felsőoktatás-kutató és Fejlesztő Központ
Feltöltött közlemény:
117
DEA-ban:
117
OA:
27
Publikációs időszak:
2000-2022
2022
1.
Szőcs, A.: Hallgatói munkavállalás és jövőtervek a Partiumi Keresztény Egyetemen.
In: A társadalomtudományok harminc éve a Partiumban: A Partiumi Keresztény Egyetemen 2021-ben szervezett jubileumi konferencia kötete. Szerk.: Gál Katalin, Pásztor Rita, Székedi Levente, Kolozsvári Egyetemi Partiumi Kiadó, Kolozsvár, 117-131, 2022. ISBN: 9786063717369
2.
Ceglédi, T., Pallay, K., Hegedűs, G., Orgován, V., Balogh, J.: Mit (nem) tudunk a roma szülőkről? Egy szisztematikus szakirodalom-elemzés tanulságai nemzetközi perspektívából.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 177, 2022. ISBN: 9789636260576
3.
Engler, Á., Markos, V., Major, E.: Párkapcsolati mintázatok és a gyermekvállalás.
In: Magyar lelkiállapot 2021 : család - egészség -közösség : Hungarostudy 2021 tanulmányok. Szerk.: Engler Ágnes, Purebl György; Susánszky Éva; Székely András, KINCS Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Budapest, 51-67, 2022. ISBN: 9786156447050
2021
4.
Fényes, H., Pallay, K., Mohácsi, M.: A továbbtanulási motivációk és a perzisztencia összefüggései.
In: Lemorzsolódási kockázat és erőforrások a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella; Szigeti Fruzsina, CHERD, Debrecen, 76-91, 2021, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2732 1800 ; 12) ISBN: 9786156012128
5.
Fényes, H., Mohácsi, M., Pallay, K.: Career consciousness and commitment to graduation among higher education students in Central and Eastern Europe.
Econ. Sociol. 14 (1), 61-75, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
Q2 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
Q2 Sociology and Political Science
6.
Szőcs, A.: Egyetemisták vallásossággal összefüggő egyes jellemzői.
Közösségi Kapcsolódások tanulmányok kultúráról és oktatásról. 1 (1-2), 51-58, 2021.
7.
Pallay, K.: Hallgatói életutak az identitás tükrében.
In: Előrehaladás és lemorzsolódási kockázat a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, CHERD, Debrecen, 20-24, 2021, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 11) ISBN: 9786156012098
8.
Dusa, Á. R.: Hallgatók nemzetközi mobilitása a XXI. század elején.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 214 p., 2021. ISBN: 9789633188637
9.
Fényes, H., Paksi, V., Tardos, K., Markos, V., Szigeti, F.: Magyar kutatók külföldön: a női és férfi karrierutak főbb jellemzői.
In: Tudományos karrierek a 21. század elején. Szerk.: Tardos Katalin, Paksi Veronika, Fábri György, Belvedere Meridionale, Szeged, 62-84, 2021. ISBN: 9786156060457
2020
10.
Casas Trujillo, J. P.: Beech, S.: The geographies of international student mobility. Spaces, places and decision making.
Hung. educ. res. j. 10 (1), 104-109, 2020.
(Ismertetett mű: Beech, S. -The geographies of international student mobility. Spaces, places and decision making /London : Palgrave Macmillan, 2019)
2019
11.
Demeter-Karászi, Z., Pallay, K., Tóth, D. A.: A comparative study of termination of student status in Central Europe.
J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 1-5, 2019.
12.
Pallay, K.: A lemorzsolódott hallgatók döntéshozatali sajátosságai.
In: Lemorzsolódott hallgatók 2018 / Kovács Klára, Ceglédi Tímea, Csók Cintia, Demeter-Karászi Zsuzsanna, Dusa Ágnes Réka, Fényes Hajnalka, Hrabéczy Anett, Kocsis Zsófia, Kovács Karolina Eszter, Markos Valéria, Máté-Szabó Barbara, Németh Dóra, Pallay Katalin, Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Tóth Dorina Anna, Váradi Judit, CHERD-H., Debrecen, 8-14, 2019, (Oktatáskutatók KönyvtáraISSN ; 6) ISBN: 9786156012005
13.
Pusztai, G., Fényes, H., Szigeti, F., Pallay, K.: Dropped-out Students and the Decision to Drop-out in Hungary.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 1 (1), 31-40, 2019.
14.
Kocsis, Z., Ceglédi, T.: Kiket fogad(hatna) be az egyetem?: A felsőoktatásba való bekerülést akadályozó és támogató tényezők vizsgálata hátrányos helyzetű diákok körében.
In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok : Absztraktkötet. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 137, 2019. ISBN: 9789634294733
16.
Pusztai, G., Márkus, Z.: Paradox of assimilation among indigenous higher education students in four central European countries.
Diaspora, Indigenous, and Minority Education. 13 (4), 201-216, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Cultural Studies
Q2 Education
17.
Kovács, K. E., Dusa, Á. R., Kocsis, Z., Pallay, K., Szűcs, T., Pálfi, J.: Practical or theoretical persistence?: The investigation of (f)actors influencing students' persistence at three levels.
Hung. educ. res. j. 9 (2), 238-256, 2019.
2018
18.
Kozma, T., Pusztai, G.: A Coleman-jelentés hatása Magyarországon a rendszerváltás előtt és után.
In: Az oktatás gazdagsága : tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Tóth Dorina Anna, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 25-47, 2018, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312 ; 5) ISBN: 9786158007795
19.
Fényes, H., Markos, V., Pusztai, G.: A felsőoktatási hallgatók civil aktivitása és a lemorzsolódási esélyük összefüggései.
Metszetek. 7 (3), 141-156, 2018.
20.
Berei, E. B.: A méltányosság percepciója a határ menti felsőoktatási intézmények pedagógushallgatóinak körében.
Educatio. 27 (2), 323-331, 2018.
21.
Kovács, K., Ludescher, G., Dusa, Á. R.: Globalizáció, lokalizáció és individualizáció nyíregyházi középiskolások körében.
Acta Med. Sociol. 9 (26), 45-62, 2018.
22.
Berei, E. B.: How do students perceive their non-traditional peers at Romanian and Hungarian universities.
HERJ. 8 (2), 111-122, 2018.
23.
Benke, M. M., Czimre, K., Forray, R. K., Kozma, T., Márton, S., Teperics, K.: Learning regions for resilience in Hungary: challenges and opportunities.
In: Resilience, Crisis and Innovation Dynamics. Ed.: Tüzin Baycan, Hugo Pinto, Edgar Elgar Publishing Ltd., Cheltenham, 68-89, 2018. ISBN: 9781786432186
24.
Kozma, T.: Reziliens közösségek - reziliens társadalom.
In: "Pedagógusképzés és az inklúzió". Szerk.: Kerülő Judit, Jenei Teréz, Kreatív Help Bt., Debrecen, 195-206, 2018, (Új kutatások a neveléstudományokban, ISSN 2062-090X ; 2017) ISBN: 9786150036953
25.
Pusztai, G., Ceglédi, T.: Student involvement in talent care initiatives of higher education in Hungary.
In: Ways of Promoting Excellence in Higher Education. Eds.: Erdei Gábor; Juhász Erika; Sahin Salih; Kan Adnan, Pegem Akademi, Ankara, 15-24, 2018. ISBN: 9786052415467
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem