EN HU

Felsőoktatás-kutató és Fejlesztő Központ

Felsőoktatás-kutató és Fejlesztő Központ
Felsőoktatás-kutató és Fejlesztő Központ
Feltöltött közlemény:
118
DEA-ban:
118
OA:
27
Publikációs időszak:
2000-2025
2025
1.
Kocsis, Z., Csák, Z., Bodnár, D., Pusztai, G.: Designing a Board Game to Expand Knowledge About Parental Involvement in Teacher Education.
Education Sciences. 15 (8), 1-25, (cikkazonosító: 986), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2024)
Q1 Computer Science (miscellaneous) (2024)
Q2 Developmental and Educational Psychology (2024)
Q1 Education (2024)
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2024)
Q2 Public Administration (2024)
2022
2.
Szőcs, A.: Hallgatói munkavállalás és jövőtervek a Partiumi Keresztény Egyetemen.
In: A társadalomtudományok harminc éve a Partiumban: A Partiumi Keresztény Egyetemen 2021-ben szervezett jubileumi konferencia kötete. Szerk.: Gál Katalin, Pásztor Rita, Székedi Levente, Kolozsvári Egyetemi Partiumi Kiadó, Kolozsvár, 117-131, 2022. ISBN: 9786063717369
3.
Ceglédi, T., Pallay, K., Hegedűs, G., Orgován, V., Balogh, J.: Mit (nem) tudunk a roma szülőkről? Egy szisztematikus szakirodalom-elemzés tanulságai nemzetközi perspektívából.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 177, 2022. ISBN: 9789636260576
4.
Engler, Á., Markos, V., Major, E.: Párkapcsolati mintázatok és a gyermekvállalás.
In: Magyar lelkiállapot 2021 : család - egészség -közösség : Hungarostudy 2021 tanulmányok. Szerk.: Engler Ágnes, Purebl György; Susánszky Éva; Székely András, KINCS Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Budapest, 51-67, 2022. ISBN: 9786156447050
2021
5.
Fényes, H., Pallay, K., Mohácsi, M.: A továbbtanulási motivációk és a perzisztencia összefüggései.
In: Lemorzsolódási kockázat és erőforrások a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella; Szigeti Fruzsina, CHERD, Debrecen, 76-91, 2021, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2732 1800 ; 12) ISBN: 9786156012128
6.
Fényes, H., Mohácsi, M., Pallay, K.: Career consciousness and commitment to graduation among higher education students in Central and Eastern Europe.
Econ. Sociol. 14 (1), 61-75, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
Q2 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
Q2 Sociology and Political Science
7.
Szőcs, A.: Egyetemisták vallásossággal összefüggő egyes jellemzői.
Közösségi Kapcsolódások tanulmányok kultúráról és oktatásról. 1 (1-2), 51-58, 2021.
8.
Pallay, K.: Hallgatói életutak az identitás tükrében.
In: Előrehaladás és lemorzsolódási kockázat a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, CHERD, Debrecen, 20-24, 2021, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 11) ISBN: 9786156012098
9.
Dusa, Á. R.: Hallgatók nemzetközi mobilitása a XXI. század elején.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 214 p., 2021. ISBN: 9789633188637
10.
Fényes, H., Paksi, V., Tardos, K., Markos, V., Szigeti, F.: Magyar kutatók külföldön: a női és férfi karrierutak főbb jellemzői.
In: Tudományos karrierek a 21. század elején. Szerk.: Tardos Katalin, Paksi Veronika, Fábri György, Belvedere Meridionale, Szeged, 62-84, 2021. ISBN: 9786156060457
2020
11.
Casas Trujillo, J. P.: Beech, S.: The geographies of international student mobility. Spaces, places and decision making.
Hung. educ. res. j. 10 (1), 104-109, 2020.
(Ismertetett mű: Beech, S. -The geographies of international student mobility. Spaces, places and decision making /London : Palgrave Macmillan, 2019)
2019
12.
Demeter-Karászi, Z., Pallay, K., Tóth, D. A.: A comparative study of termination of student status in Central Europe.
J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 1-5, 2019.
13.
Pallay, K.: A lemorzsolódott hallgatók döntéshozatali sajátosságai.
In: Lemorzsolódott hallgatók 2018 / Kovács Klára, Ceglédi Tímea, Csók Cintia, Demeter-Karászi Zsuzsanna, Dusa Ágnes Réka, Fényes Hajnalka, Hrabéczy Anett, Kocsis Zsófia, Kovács Karolina Eszter, Markos Valéria, Máté-Szabó Barbara, Németh Dóra, Pallay Katalin, Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Tóth Dorina Anna, Váradi Judit, CHERD-H., Debrecen, 8-14, 2019, (Oktatáskutatók KönyvtáraISSN ; 6) ISBN: 9786156012005
14.
Pusztai, G., Fényes, H., Szigeti, F., Pallay, K.: Dropped-out Students and the Decision to Drop-out in Hungary.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 1 (1), 31-40, 2019.
15.
Kocsis, Z., Ceglédi, T.: Kiket fogad(hatna) be az egyetem?: A felsőoktatásba való bekerülést akadályozó és támogató tényezők vizsgálata hátrányos helyzetű diákok körében.
In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok : Absztraktkötet. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 137, 2019. ISBN: 9789634294733
17.
Pusztai, G., Márkus, Z.: Paradox of assimilation among indigenous higher education students in four central European countries.
Diaspora, Indigenous, and Minority Education. 13 (4), 201-216, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Cultural Studies
Q2 Education
18.
Kovács, K. E., Dusa, Á. R., Kocsis, Z., Pallay, K., Szűcs, T., Pálfi, J.: Practical or theoretical persistence?: The investigation of (f)actors influencing students' persistence at three levels.
Hung. educ. res. j. 9 (2), 238-256, 2019.
2018
19.
Kozma, T., Pusztai, G.: A Coleman-jelentés hatása Magyarországon a rendszerváltás előtt és után.
In: Az oktatás gazdagsága : tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Tóth Dorina Anna, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 25-47, 2018, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312 ; 5) ISBN: 9786158007795
20.
Fényes, H., Markos, V., Pusztai, G.: A felsőoktatási hallgatók civil aktivitása és a lemorzsolódási esélyük összefüggései.
Metszetek. 7 (3), 141-156, 2018.
21.
Berei, E. B.: A méltányosság percepciója a határ menti felsőoktatási intézmények pedagógushallgatóinak körében.
Educatio. 27 (2), 323-331, 2018.
22.
Kovács, K., Ludescher, G., Dusa, Á. R.: Globalizáció, lokalizáció és individualizáció nyíregyházi középiskolások körében.
Acta Med. Sociol. 9 (26), 45-62, 2018.
23.
Berei, E. B.: How do students perceive their non-traditional peers at Romanian and Hungarian universities.
HERJ. 8 (2), 111-122, 2018.
24.
Benke, M. M., Czimre, K., Forray, R. K., Kozma, T., Márton, S., Teperics, K.: Learning regions for resilience in Hungary: challenges and opportunities.
In: Resilience, Crisis and Innovation Dynamics. Ed.: Tüzin Baycan, Hugo Pinto, Edgar Elgar Publishing Ltd., Cheltenham, 68-89, 2018. ISBN: 9781786432186
25.
Kozma, T.: Reziliens közösségek - reziliens társadalom.
In: "Pedagógusképzés és az inklúzió". Szerk.: Kerülő Judit, Jenei Teréz, Kreatív Help Bt., Debrecen, 195-206, 2018, (Új kutatások a neveléstudományokban, ISSN 2062-090X ; 2017) ISBN: 9786150036953
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem