Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
A könyvtár 2025.12.22. és 2026.01.04. között ügyeleti rendet tart. Ezen időszakban a publikációk feltöltésére van lehetőség, de minden más szolgáltatásunk szünetel.
Kocsis, Z.,
Csák, Z.,
Bodnár, D.,
Pusztai, G.:
Designing a Board Game to Expand Knowledge About Parental Involvement in Teacher Education.
Education Sciences. 15 (8), 1-25, (cikkazonosító: 986), 2025.
Q2
Developmental and Educational Psychology
(2024)
Q1
Education
(2024)
Q2
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
(2024)
Q2
Public Administration
(2024)
2022
2.
Szőcs, A.:
Hallgatói munkavállalás és jövőtervek a Partiumi Keresztény Egyetemen.
In: A társadalomtudományok harminc éve a Partiumban: A Partiumi Keresztény Egyetemen 2021-ben szervezett jubileumi konferencia kötete. Szerk.: Gál Katalin, Pásztor Rita, Székedi Levente, Kolozsvári Egyetemi Partiumi Kiadó, Kolozsvár, 117-131, 2022. ISBN: 9786063717369
Ceglédi, T.,
Pallay, K.,
Hegedűs, G.,
Orgován, V.,
Balogh, J.:
Mit (nem) tudunk a roma szülőkről? Egy szisztematikus szakirodalom-elemzés tanulságai nemzetközi perspektívából.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 177, 2022. ISBN: 9789636260576
Engler, Á.,
Markos, V.,
Major, E.:
Párkapcsolati mintázatok és a gyermekvállalás.
In: Magyar lelkiállapot 2021 : család - egészség -közösség : Hungarostudy 2021 tanulmányok. Szerk.: Engler Ágnes, Purebl György; Susánszky Éva; Székely András, KINCS Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Budapest, 51-67, 2022. ISBN: 9786156447050
Fényes, H.,
Mohácsi, M.,
Pallay, K.:
Career consciousness and commitment to graduation among higher education students in Central and Eastern Europe.
Econ. Sociol. 14 (1), 61-75, 2021.
Fényes, H.,
Paksi, V.,
Tardos, K.,
Markos, V.,
Szigeti, F.:
Magyar kutatók külföldön: a női és férfi karrierutak főbb jellemzői.
In: Tudományos karrierek a 21. század elején. Szerk.: Tardos Katalin, Paksi Veronika, Fábri György, Belvedere Meridionale, Szeged, 62-84, 2021. ISBN: 9786156060457
Casas Trujillo, J. P.:
Beech, S.: The geographies of international student mobility. Spaces, places and decision making.
Hung. educ. res. j. 10 (1), 104-109, 2020.
(Ismertetett mű: Beech, S. -The geographies of international student mobility. Spaces, places and decision making /London : Palgrave Macmillan, 2019)
Pusztai, G.,
Márkus, Z.:
Paradox of assimilation among indigenous higher education students in four central European countries.
Diaspora, Indigenous, and Minority Education. 13 (4), 201-216, 2019.
Kovács, K. E.,
Dusa, Á. R.,
Kocsis, Z.,
Pallay, K.,
Szűcs, T.,
Pálfi, J.:
Practical or theoretical persistence?: The investigation of (f)actors influencing students' persistence at three levels.
Hung. educ. res. j. 9 (2), 238-256, 2019.
Kozma, T.,
Pusztai, G.:
A Coleman-jelentés hatása Magyarországon a rendszerváltás előtt és után.
In: Az oktatás gazdagsága : tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Tóth Dorina Anna, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 25-47, 2018, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312 ; 5) ISBN: 9786158007795
Benke, M. M.,
Czimre, K.,
Forray, R. K.,
Kozma, T.,
Márton, S.,
Teperics, K.:
Learning regions for resilience in Hungary: challenges and opportunities.
In: Resilience, Crisis and Innovation Dynamics. Ed.: Tüzin Baycan, Hugo Pinto, Edgar Elgar Publishing Ltd., Cheltenham, 68-89, 2018. ISBN: 9781786432186