EN HU

Általános Pszichológiai Tanszék

Általános Pszichológiai Tanszék
Általános Pszichológiai Tanszék
Feltöltött közlemény:
170
DEA-ban:
137
OA:
12
Publikációs időszak:
1985-2025
2025
1.
Sávai-Átyin, R., Bacskai, K., Kovács, K. E., Hrabéczy, A., Dan, B. A.: A szakadék áthidalása: A szülői szerepvállalás szerepe a sajátos nevelési igényű tanulók teljesítményének és fejlődésének javításában a magyar iskolákban.
In: Teachers' and parents' collaboration for students = Pedagógusok és szülők együttműködése a tanulókért : Az MTA-DE-CSATOKK Kutatócsoport zárókonferenciája : Absztraktkötet. Szerk.: Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Papp Hunor, CHERD-Hungary, Debrecen, 57-58, 2025. ISBN: 9786156012333
2.
Dan, B. A., Kovács, K. E.: Az inkluzív nevelés felerősítése önkéntességen keresztül.
In: Az oktatás időszerű narratívumai. Szerk.: Hanák Zsuzsanna, Lengyelné Molnár Tünde, Révész-Kiszela Kinga, Simándi Szilvia, Szűts Zoltán, Szűts-Novák Rita, Debreceni Egyetemi Kiadó, Eger Debrecen, 114-126, 2025, (HERA évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 12.) ISBN: 9786155657160
3.
Dan, B. A., Kovács, K. E.: Fostering Inclusive Education Through Volunteer Engagement.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025.. Szerk.: Márkus Edina; Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 84, 2025. ISBN: 9786155657177
2024
4.
Alter, E., Mónus, F.: A STEM szakos hallgatók fenntarthatósági nézetei.
Iskolakultúra. 34 (5), 43-63, 2024.
5.
Mónus, F.: Eredményesség és mérése a fenntarthatóságra nevelésben.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 220 p., 2024. ISBN: 9789636151706
2023
6.
Kovács, J., Kondé, Z.: A COVID-19 elleni megelőző magatartási szándékok a COVID-19 attitűdökkel, az oltási előzményekkel és a betegséggel kapcsolatos tapasztalatokkal összefüggésben.
In: Műhelytanulmányok az implicit megismerés kísérleti tanulmányozása. Szerk.: Kondé Zoltán, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 13-33, 2023. ISBN: 9789636151409
7.
Bákonyi, D. B., Kondé, Z., Inántsy-Pap, J.: Kórházi szorongás vizsgálata tesztingerekre mutatott közelítő - távolító reakciókon keresztül.
In: Műhelytanulmányok az implicit megismerés kísérleti tanulmányozása. Szerk.: Kondé Zoltán, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 206-231, 2023. ISBN: 9789636151409
8.
Kondé, Z., Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: Modeling teachers' reactions to unexpectedness.
Learn Instr. 86, 1-10, (cikkazonosító: 101784), 2023.
Folyóirat-mutatók:
D1 Developmental and Educational Psychology
D1 Education
9.
Kondé, Z.: Műhelytanulmányok az implicit megismerés kísérleti tanulmányozása köréből.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 343 p., 2023. ISBN: 9789636151409
10.
Hengerics Szabó, A., Szarka, K., Vargová, A., Mészárosné Darvay, S. Z., Tóthová Tarová, E., Sziva, D., Mónus, F., Rosta, G., Činčera, J., Varga, A.: Prieskum postojov stredoškolských študentov k udržate'lnosti v Žilinskom kraji.
Selye János Egyetem, Komárom (Szlovákia), 91 p., 2023. ISBN: 9788081224621
11.
Kondé, Z.: Pszichológiai módszerek, eljárások alapvető kognitív készségek vizsgálatához: percepció, figyelem, reakciókészség.
In: Az egységes közszolgálati alapkompetenciákat vizsgáló tesztrendszer pszichológiai alapjai / szerkesztette Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye-Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 244-264, 2023. ISBN: 9786156259196
2022
12.
Kondé, Z., Inántsy-Pap, J.: Figyelem a mindennapokban - A kontextusérzékeny figyelemvizsgálatok lehetőségei.
In: Figyelem a gyakorlatban. Szerk.: Zsidó N. András, Lábadi Beatrix, Akadémiai Kiadó, Budapest, 5 fejezet, 2022. ISBN: 9789634548478
13.
Szabó, F., Abari, K., Balajthy, D., Polonyi, T. É.: HANNA - A Gamified Digital Supplementary Course Material Developed to Help Socially Disadvantaged Pupils Learn English.
Teaching English with Technology. 22 (2), 51-68, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education
Q1 Linguistics and Language
14.
Lozano, R., Barreiro-Gen, M., D'Amato, D., Gago-Cortes, C., Favi, C., Martins, R., Mónus, F., Caeiro, S., Benayas, J., Caldera, S., Bostanci, S., Djekic, I., Moneva, J. M., Sáenz, O., Awuzie, B., Gladysz, B.: Improving sustainability teaching by grouping and interrelating pedagogical approaches and sustainability competences: Evidence from 15 Worldwide Higher Education Institutions.
Sustain. Dev. 31 (1), 349-359, 2022.
Folyóirat-mutatók:
D1 Development
Q1 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
15.
Berze, I. Z., Varga, A., Mónus, F., Néder, K., Dúll, A.: Measuring Environmental Worldviews: Investigating the Dimensionality of the New Environmental Paradigm Scale for Children in a Large Central European Sample.
Sustainability. 14 (8), 1-17, (cikkazonosító: 4595), 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Networks and Communications
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Hardware and Architecture
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
16.
Ágoston, C., Urbán, R., Nagy, B., Csaba, L., Kőváry, Z., Kovács, K., Varga, A., Dúll, A., Mónus, F., Shaw, C. A., Demetrovics, Z.: The psychological consequences of the ecological crisis: Three new questionnaires to assess eco-anxiety, eco-guilt, and ecological grief.
Climate Risk Management. 37, 1-19, (cikkazonosító: 100441), 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Atmospheric Science
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Global and Planetary Change
Q1 Management, Monitoring, Policy and Law
2021
17.
Bodonyi, A. B., Kurucz, G., Holló, G., Kunkli, R.: A barycentric coordinates-based visualization framework for movement of microscopic organisms.
Ann. Math. Inform. 53, 61-72, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Computer Science (miscellaneous)
Q4 Mathematics (miscellaneous)
2020
18.
Kondé, Z., Varga, M. M.: Az implicit megismerés kísérleti vizsgálatának módszertani lehetőségei Inquisit alkalmazásokkal.
Debrecen University Press, Debrecen, 139 p., 2020. ISBN: 9789633188903
19.
Polonyi, T. É., Abari, K., Kiss, T.: Válságok megelőzése és kezelése.
Oriold és Társai Kft., Budapest, 372 p., 2020. ISBN: 9786155981197
2019
20.
Papp, D., Őrsi, B., Csukonyi, C.: Digitális technológia a vezetésben.
Munkaügyi szle. 5 (12), 1-8, 2019.
21.
Csinády, A.: Gerontofitnesz.
Magy. gerontol. 11 (37-38), 53-64, 2019.
22.
Polonyi, T. É., Nótin, Á.: Innováció az oktatásban. Az MTA Tantárgy-pedagógiai Kutatási Program Bölcsészeti és Társadalomtudományi munkacsoportjának előadói konferenciája és szakmai vitája.
Belvedere Meridionale, Szeged, 51 p., 2019. ISBN: 9786156060150(fűzött)
23.
Buda, M., Páskuné Kiss, J., Polonyi, T. É., Abari, K.: Tények és tévhitek a hátrányos helyzetről egy új kutatás tükrében.
Iskolakultúra. 29 (2), 245-248, 2019.
2017
24.
Barkaszi, I., Czigler, I., Pató, L., Balázs, L.: Target P3 decrement as a result of mental fatigue.
Int. J. Psychophysiol. 77 (3), 330-331, 2017.
25.
Kondé, Z.: Történelmi emlékezet és implicit nemzeti preferenciák 1.: A kollektív emlékezet és a társas megismerés implicit megközelítésének problematikája.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 120 p., 2017. ISBN: 9789633186909
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem