Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
A tanszék oktatói tevékenysége, amely kiterjed az osztatlan
pszichológusképzés teljes időszakára, továbbá az alap-, mester- és
doktorképzésre, három nagyobb területen valósul meg: 1) az
általános/kísérleti pszichológia területei (érzékelés-észlelés,
figyelem, tanulás, emlékezés, tudat, motiváció, emóció, gondolkozás,
nyelv); 2) biológiai alapozó tárgyak (korábban anatómia, élettan,
idegtudomány, pszichofiziológia, a neurológia és pszichiátria alapjai); a
pszichológia jogi és etikai kérdései; 3) felsőbbéveseknek
specializációs kurzusok (pl. megváltozott tudatállapotok, hipnózis, a
táplálkozás pszichológiája és zavarai).
Sávai-Átyin, R.,
Bacskai, K.,
Kovács, K. E.,
Hrabéczy, A.,
Dan, B. A.:
A szakadék áthidalása: A szülői szerepvállalás szerepe a sajátos nevelési igényű tanulók teljesítményének és fejlődésének javításában a magyar iskolákban.
In: Teachers' and parents' collaboration for students = Pedagógusok és szülők együttműködése a tanulókért : Az MTA-DE-CSATOKK Kutatócsoport zárókonferenciája : Absztraktkötet. Szerk.: Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Papp Hunor, CHERD-Hungary, Debrecen, 57-58, 2025. ISBN: 9786156012333
Dan, B. A.,
Kovács, K. E.:
Az inkluzív nevelés felerősítése önkéntességen keresztül.
In: Az oktatás időszerű narratívumai. Szerk.: Hanák Zsuzsanna, Lengyelné Molnár Tünde, Révész-Kiszela Kinga, Simándi Szilvia, Szűts Zoltán, Szűts-Novák Rita, Debreceni Egyetemi Kiadó, Eger Debrecen, 114-126, 2025, (HERA évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 12.) ISBN: 9786155657160
Dan, B. A.,
Kovács, K. E.:
Fostering Inclusive Education Through Volunteer Engagement.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025.. Szerk.: Márkus Edina; Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 84, 2025. ISBN: 9786155657177
Kovács, J.,
Kondé, Z.:
A COVID-19 elleni megelőző magatartási szándékok a COVID-19 attitűdökkel, az oltási előzményekkel és a betegséggel kapcsolatos tapasztalatokkal összefüggésben.
In: Műhelytanulmányok az implicit megismerés kísérleti tanulmányozása. Szerk.: Kondé Zoltán, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 13-33, 2023. ISBN: 9789636151409
Bákonyi, D. B.,
Kondé, Z.,
Inántsy-Pap, J.:
Kórházi szorongás vizsgálata tesztingerekre mutatott közelítő - távolító reakciókon keresztül.
In: Műhelytanulmányok az implicit megismerés kísérleti tanulmányozása. Szerk.: Kondé Zoltán, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 206-231, 2023. ISBN: 9789636151409
Kondé, Z.:
Műhelytanulmányok az implicit megismerés kísérleti tanulmányozása köréből.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 343 p., 2023.
ISBN: 9789636151409
Hengerics Szabó, A.,
Szarka, K.,
Vargová, A.,
Mészárosné Darvay, S. Z.,
Tóthová Tarová, E.,
Sziva, D.,
Mónus, F.,
Rosta, G.,
Činčera, J.,
Varga, A.:
Prieskum postojov stredoškolských študentov k udržate'lnosti v Žilinskom kraji.
Selye János Egyetem, Komárom (Szlovákia), 91 p., 2023.
ISBN: 9788081224621
Kondé, Z.,
Inántsy-Pap, J.:
Figyelem a mindennapokban - A kontextusérzékeny figyelemvizsgálatok lehetőségei.
In: Figyelem a gyakorlatban. Szerk.: Zsidó N. András, Lábadi Beatrix, Akadémiai Kiadó, Budapest, 5 fejezet, 2022. ISBN: 9789634548478
Szabó, F.,
Abari, K.,
Balajthy, D.,
Polonyi, T. É.:
HANNA - A Gamified Digital Supplementary Course Material Developed to Help Socially Disadvantaged Pupils Learn English.
Teaching English with Technology. 22 (2), 51-68, 2022.
Q1
Renewable Energy, Sustainability and the Environment
15.
Berze, I. Z.,
Varga, A.,
Mónus, F.,
Néder, K.,
Dúll, A.:
Measuring Environmental Worldviews: Investigating the Dimensionality of the New Environmental Paradigm Scale for Children in a Large Central European Sample.
Sustainability. 14 (8), 1-17, (cikkazonosító: 4595), 2022.
Q2
Renewable Energy, Sustainability and the Environment
16.
Ágoston, C.,
Urbán, R.,
Nagy, B.,
Csaba, L.,
Kőváry, Z.,
Kovács, K.,
Varga, A.,
Dúll, A.,
Mónus, F.,
Shaw, C. A.,
Demetrovics, Z.:
The psychological consequences of the ecological crisis: Three new questionnaires to assess eco-anxiety, eco-guilt, and ecological grief.
Climate Risk Management. 37, 1-19, (cikkazonosító: 100441), 2022.
Polonyi, T. É.,
Nótin, Á.:
Innováció az oktatásban. Az MTA Tantárgy-pedagógiai Kutatási Program Bölcsészeti és Társadalomtudományi munkacsoportjának előadói konferenciája és szakmai vitája.
Belvedere Meridionale, Szeged, 51 p., 2019.
ISBN: 9786156060150(fűzött)
Kondé, Z.:
Történelmi emlékezet és implicit nemzeti preferenciák 1.: A kollektív emlékezet és a társas megismerés implicit megközelítésének problematikája.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 120 p., 2017.
ISBN: 9789633186909