EN HU

Department of General Psychology

Uploaded publications:
161
Publications in DEA:
128
OA:
12
Date range:
1985-2023
2023
1.
Kondé, Z., Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: Modeling teachers' reactions to unexpectedness.
Learn Instr. 86, 1-10, (article identifier: 101784), 2023.
Journal metrics:
D1 Developmental and Educational Psychology
D1 Education
2.
Kondé, Z.: Pszichológiai módszerek, eljárások alapvető kognitív készségek vizsgálatához: percepció, figyelem, reakciókészség.
In: Az egységes közszolgálati alapkompetenciákat vizsgáló tesztrendszer pszichológiai alapjai / szerkesztette Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye-Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 244-264, 2023. ISBN: 9786156259196
2022
3.
Kondé, Z., Inántsy-Pap, J.: Figyelem a mindennapokban - A kontextusérzékeny figyelemvizsgálatok lehetőségei.
In: Figyelem a gyakorlatban. Szerk.: Zsidó N. András, Lábadi Beatrix, Akadémiai Kiadó, Budapest, 5 fejezet, 2022. ISBN: 9789634548478
4.
Szabó, F., Abari, K., Balajthy, D., Polonyi, T. É.: HANNA - A Gamified Digital Supplementary Course Material Developed to Help Socially Disadvantaged Pupils Learn English.
Teaching English with Technology. 22 (2), 51-68, 2022.
Journal metrics:
Q2 Education
Q1 Linguistics and Language
5.
Lozano, R., Barreiro-Gen, M., D'Amato, D., Gago-Cortes, C., Favi, C., Martins, R., Mónus, F., Caeiro, S., Benayas, J., Caldera, S., Bostanci, S., Djekic, I., Moneva, J. M., Sáenz, O., Awuzie, B., Gladysz, B.: Improving sustainability teaching by grouping and interrelating pedagogical approaches and sustainability competences: Evidence from 15 Worldwide Higher Education Institutions.
Sustain. Dev. 31 (1), 349-359, 2022.
Journal metrics:
D1 Development
Q1 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
6.
Berze, I. Z., Varga, A., Mónus, F., Néder, K., Dúll, A.: Measuring Environmental Worldviews: Investigating the Dimensionality of the New Environmental Paradigm Scale for Children in a Large Central European Sample.
Sustainability. 14 (8), 1-17, (article identifier: 4595), 2022.
Journal metrics:
Q2 Computer Networks and Communications
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Hardware and Architecture
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
7.
Ágoston, C., Urbán, R., Nagy, B., Csaba, L., Kőváry, Z., Kovács, K., Varga, A., Dúll, A., Mónus, F., Shaw, C. A., Demetrovics, Z.: The psychological consequences of the ecological crisis: Three new questionnaires to assess eco-anxiety, eco-guilt, and ecological grief.
Climate Risk Management. 37, 1-19, (article identifier: 100441), 2022.
Journal metrics:
Q2 Atmospheric Science
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Global and Planetary Change
Q1 Management, Monitoring, Policy and Law
2021
8.
Bodonyi, A. B., Kurucz, G., Holló, G., Kunkli, R.: A barycentric coordinates-based visualization framework for movement of microscopic organisms.
Ann. Math. Inform. 53, 61-72, 2021.
Journal metrics:
Q3 Computer Science (miscellaneous)
Q4 Mathematics (miscellaneous)
2020
9.
Kondé, Z., Varga, M. M.: Az implicit megismerés kísérleti vizsgálatának módszertani lehetőségei Inquisit alkalmazásokkal.
Debrecen University Press, Debrecen, 139 p., 2020. ISBN: 9789633188903
10.
Polonyi, T. É., Abari, K., Kiss, T.: Válságok megelőzése és kezelése.
Oriold és Társai Kft., Budapest, 372 p., 2020. ISBN: 9786155981197
2019
11.
Papp, D., Őrsi, B., Csukonyi, C.: Digitális technológia a vezetésben.
Munkaügyi szle. 5 (12), 1-8, 2019.
12.
Csinády, A.: Gerontofitnesz.
Magy. gerontol. 11 (37-38), 53-64, 2019.
13.
Polonyi, T. É., Nótin, Á.: Innováció az oktatásban. Az MTA Tantárgy-pedagógiai Kutatási Program Bölcsészeti és Társadalomtudományi munkacsoportjának előadói konferenciája és szakmai vitája.
Belvedere Meridionale, Szeged, 51 p., 2019. ISBN: 9786156060150(fűzött)
14.
Buda, M., Páskuné Kiss, J., Polonyi, T. É., Abari, K.: Tények és tévhitek a hátrányos helyzetről egy új kutatás tükrében.
Iskolakultúra. 29 (2), 245-248, 2019.
2017
15.
Barkaszi, I., Czigler, I., Pató, L., Balázs, L.: Target P3 decrement as a result of mental fatigue.
Int. J. Psychophysiol. 77 (3), 330-331, 2017.
16.
Kondé, Z.: Történelmi emlékezet és implicit nemzeti preferenciák 1.: A kollektív emlékezet és a társas megismerés implicit megközelítésének problematikája.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 120 p., 2017. ISBN: 9789633186909
17.
Kondé, Z.: Történelmi emlékezet és implicit nemzeti preferenciák 2.: Az implicit megközelítés lehetőségei az identitás-releváns történelmi/kulturális ismeretek emlékezeti szerveződésének vizsgálatában: empirikus tanulmányok.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 217 p., 2017. ISBN: 9789633186916
2016
18.
Kondé, Z., Pék, G.: A szabályozói hatékonyság életkori érzékenységének vizsgálata.
In: Múlt és jelen összeér: Magyar Pszichológiai Társaság XXV. Jubileumi Országos Tudományos Nagygyűlése: Kivonatkötet / fel. szerk. Vargha András, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 97, 2016. ISBN: 9786158024129
19.
Barkaszi, I., Takács, E., Czigler, I., Balázs, L.: Extreme environment effects on cognitive functions: a longitudinal study in high altitude in Antarctica.
Front. Hum. Neurosci. 10, 1-12, 2016.
Journal metrics:
Q1 Behavioral Neuroscience
Q2 Biological Psychiatry
Q1 Neurology
Q1 Neuropsychology and Physiological Psychology
Q1 Psychiatry and Mental Health
20.
Papp, A., Kondé, Z.: Intelligens döntések és választások.
In: Múlt és jelen összeér: Magyar Pszichológiai Társaság XXV. Jubileumi Országos Tudományos Nagygyűlése: Kivonatkötet / fel. szerk. Vargha András, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 358, 2016. ISBN: 9786158024129
21.
Kondé, Z.: Matematikai intelligencia és kognitív kontroll.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 219 p., 2016. ISBN: 9789633186121
2015
22.
Szele, A. S.: A kreatív emlékezet: A felidézés hatékonyságának mérése - a kreativitás, a hétköznapi, a metaforikus és a "nem tárgy" szavak előhívásának függvényében.
Juvenilia. 6, 299-330, 2015.
2014
23.
Szabó, G., Drótos, G., Szabó, C.: A binaurális ütemek szubjektív élményekre gyakorolt hatásainak összehasonlítása más akusztikai tulajdonságú hangokkal.
In: Pszichológiai kutatások: Debreceni Egyetem Pszichológiai Doktori Program. Szerk.: Münnich Ákos, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 195-203, 2014. ISBN: 9789633184158
24.
Holló, G.: Animals are both radially and bilaterally symmetrical: Accommodating seemingly mutually exclusive paradigms.
Bioessays. 36 (9), 901-902, 2014.
Journal metrics:
D1 Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (miscellaneous)
25.
Balogh, L., Bolló, C., Dávid, I., Tóth, L., Tóth, T.: A pedagógusok, szülők együttműködése és a kollégiumok szerepe a tehetségfejlesztésben.
Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, Budapest, 254 p., 2014. ISBN: 9786155470042
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen