EN HU

Department of General Psychology

Uploaded publications:
163
Publications in DEA:
130
OA:
12
Date range:
1985-2024
2024
1.
Alter, E., Mónus, F.: A STEM szakos hallgatók fenntarthatósági nézetei.
Iskolakultúra. 34 (5), 43-63, 2024.
2.
Mónus, F.: Eredményesség és mérése a fenntarthatóságra nevelésben.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 220 p., 2024. ISBN: 9789636151706
2023
3.
Kondé, Z., Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: Modeling teachers' reactions to unexpectedness.
Learn Instr. 86, 1-10, (article identifier: 101784), 2023.
Journal metrics:
D1 Developmental and Educational Psychology
D1 Education
4.
Kondé, Z.: Pszichológiai módszerek, eljárások alapvető kognitív készségek vizsgálatához: percepció, figyelem, reakciókészség.
In: Az egységes közszolgálati alapkompetenciákat vizsgáló tesztrendszer pszichológiai alapjai / szerkesztette Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye-Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 244-264, 2023. ISBN: 9786156259196
2022
5.
Kondé, Z., Inántsy-Pap, J.: Figyelem a mindennapokban - A kontextusérzékeny figyelemvizsgálatok lehetőségei.
In: Figyelem a gyakorlatban. Szerk.: Zsidó N. András, Lábadi Beatrix, Akadémiai Kiadó, Budapest, 5 fejezet, 2022. ISBN: 9789634548478
6.
Szabó, F., Abari, K., Balajthy, D., Polonyi, T. É.: HANNA - A Gamified Digital Supplementary Course Material Developed to Help Socially Disadvantaged Pupils Learn English.
Teaching English with Technology. 22 (2), 51-68, 2022.
Journal metrics:
Q2 Education
Q1 Linguistics and Language
7.
Lozano, R., Barreiro-Gen, M., D'Amato, D., Gago-Cortes, C., Favi, C., Martins, R., Mónus, F., Caeiro, S., Benayas, J., Caldera, S., Bostanci, S., Djekic, I., Moneva, J. M., Sáenz, O., Awuzie, B., Gladysz, B.: Improving sustainability teaching by grouping and interrelating pedagogical approaches and sustainability competences: Evidence from 15 Worldwide Higher Education Institutions.
Sustain. Dev. 31 (1), 349-359, 2022.
Journal metrics:
D1 Development
Q1 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
8.
Berze, I. Z., Varga, A., Mónus, F., Néder, K., Dúll, A.: Measuring Environmental Worldviews: Investigating the Dimensionality of the New Environmental Paradigm Scale for Children in a Large Central European Sample.
Sustainability. 14 (8), 1-17, (article identifier: 4595), 2022.
Journal metrics:
Q2 Computer Networks and Communications
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Hardware and Architecture
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
9.
Ágoston, C., Urbán, R., Nagy, B., Csaba, L., Kőváry, Z., Kovács, K., Varga, A., Dúll, A., Mónus, F., Shaw, C. A., Demetrovics, Z.: The psychological consequences of the ecological crisis: Three new questionnaires to assess eco-anxiety, eco-guilt, and ecological grief.
Climate Risk Management. 37, 1-19, (article identifier: 100441), 2022.
Journal metrics:
Q2 Atmospheric Science
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Global and Planetary Change
Q1 Management, Monitoring, Policy and Law
2021
10.
Bodonyi, A. B., Kurucz, G., Holló, G., Kunkli, R.: A barycentric coordinates-based visualization framework for movement of microscopic organisms.
Ann. Math. Inform. 53, 61-72, 2021.
Journal metrics:
Q3 Computer Science (miscellaneous)
Q4 Mathematics (miscellaneous)
2020
11.
Kondé, Z., Varga, M. M.: Az implicit megismerés kísérleti vizsgálatának módszertani lehetőségei Inquisit alkalmazásokkal.
Debrecen University Press, Debrecen, 139 p., 2020. ISBN: 9789633188903
12.
Polonyi, T. É., Abari, K., Kiss, T.: Válságok megelőzése és kezelése.
Oriold és Társai Kft., Budapest, 372 p., 2020. ISBN: 9786155981197
2019
13.
Papp, D., Őrsi, B., Csukonyi, C.: Digitális technológia a vezetésben.
Munkaügyi szle. 5 (12), 1-8, 2019.
14.
Csinády, A.: Gerontofitnesz.
Magy. gerontol. 11 (37-38), 53-64, 2019.
15.
Polonyi, T. É., Nótin, Á.: Innováció az oktatásban. Az MTA Tantárgy-pedagógiai Kutatási Program Bölcsészeti és Társadalomtudományi munkacsoportjának előadói konferenciája és szakmai vitája.
Belvedere Meridionale, Szeged, 51 p., 2019. ISBN: 9786156060150(fűzött)
16.
Buda, M., Páskuné Kiss, J., Polonyi, T. É., Abari, K.: Tények és tévhitek a hátrányos helyzetről egy új kutatás tükrében.
Iskolakultúra. 29 (2), 245-248, 2019.
2017
17.
Barkaszi, I., Czigler, I., Pató, L., Balázs, L.: Target P3 decrement as a result of mental fatigue.
Int. J. Psychophysiol. 77 (3), 330-331, 2017.
18.
Kondé, Z.: Történelmi emlékezet és implicit nemzeti preferenciák 1.: A kollektív emlékezet és a társas megismerés implicit megközelítésének problematikája.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 120 p., 2017. ISBN: 9789633186909
19.
Kondé, Z.: Történelmi emlékezet és implicit nemzeti preferenciák 2.: Az implicit megközelítés lehetőségei az identitás-releváns történelmi/kulturális ismeretek emlékezeti szerveződésének vizsgálatában: empirikus tanulmányok.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 217 p., 2017. ISBN: 9789633186916
2016
20.
Kondé, Z., Pék, G.: A szabályozói hatékonyság életkori érzékenységének vizsgálata.
In: Múlt és jelen összeér: Magyar Pszichológiai Társaság XXV. Jubileumi Országos Tudományos Nagygyűlése: Kivonatkötet / fel. szerk. Vargha András, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 97, 2016. ISBN: 9786158024129
21.
Barkaszi, I., Takács, E., Czigler, I., Balázs, L.: Extreme environment effects on cognitive functions: a longitudinal study in high altitude in Antarctica.
Front. Hum. Neurosci. 10, 1-12, 2016.
Journal metrics:
Q1 Behavioral Neuroscience
Q2 Biological Psychiatry
Q1 Neurology
Q1 Neuropsychology and Physiological Psychology
Q1 Psychiatry and Mental Health
22.
Papp, A., Kondé, Z.: Intelligens döntések és választások.
In: Múlt és jelen összeér: Magyar Pszichológiai Társaság XXV. Jubileumi Országos Tudományos Nagygyűlése: Kivonatkötet / fel. szerk. Vargha András, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 358, 2016. ISBN: 9786158024129
23.
Kondé, Z.: Matematikai intelligencia és kognitív kontroll.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 219 p., 2016. ISBN: 9789633186121
2015
24.
Szele, A. S.: A kreatív emlékezet: A felidézés hatékonyságának mérése - a kreativitás, a hétköznapi, a metaforikus és a "nem tárgy" szavak előhívásának függvényében.
Juvenilia. 6, 299-330, 2015.
2014
25.
Szabó, G., Drótos, G., Szabó, C.: A binaurális ütemek szubjektív élményekre gyakorolt hatásainak összehasonlítása más akusztikai tulajdonságú hangokkal.
In: Pszichológiai kutatások: Debreceni Egyetem Pszichológiai Doktori Program. Szerk.: Münnich Ákos, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 195-203, 2014. ISBN: 9789633184158
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen