Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Kondé, Z., Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: A kognitív terhelés hatása váratlan helyzetben hozott értékelő döntésekre. In: Találkozás a változásban : változások a találkozásban : A Magyar Pszichológiai Társaság XXX. Országos Tudományos Nagygyűlése : Kivonatkötet. Szerk.: D. Horváth Vanessza, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 244-245, 2023. ISBN: 9786158234603
Herendiné Kónya, E., Kovács, Z.: Management of Problem Solving in a Classroom Context. Center for Educational Policy Studies Journal. 12 (1), 81-101, 2022.
Fitriana, L. D., Ekawati, R., Kovács, Z.: Perspectives on the problem-posing activity by prospective teachers: a cross-national study. J. Math. Educ. 13 (1), 149-172, 2022.
Ambrus, G., Kovács, Z., Szitányi, J., Csíkos, C., Herendiné Kónya, E.: A Cross-sectional Analysis of Students' Answers to a Realistic Word Problem from Grade 2 to 10. Int Elect J Math Ed. 14, 513-521, 2019.
Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: How do novices and experts approach an open problem?. In: Towards new perspectives on mathematics education. Eds.: Zdenka Kolar-Begović Ružica Kolar-Šuper Ljerka Jukić Matić, Element, Osijek, 245-260, 2019. ISBN: 9789531975179
Vincze, C., Kovács, Z., Csorvássy, Z. F.: On the generalization of Erdős-Vincze's theorem about the approximation of regular triangles by polyellipses in the plane. Ann. Math. Inform. 49, 181-197, 2018.