Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Kondé, Z.,
Kovács, Z.,
Herendiné Kónya, E.:
A kognitív terhelés hatása váratlan helyzetben hozott értékelő döntésekre.
In: Találkozás a változásban : változások a találkozásban : A Magyar Pszichológiai Társaság XXX. Országos Tudományos Nagygyűlése : Kivonatkötet. Szerk.: D. Horváth Vanessza, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 244-245, 2023. ISBN: 9786158234603
Herendiné Kónya, E.,
Kovács, Z.:
Management of Problem Solving in a Classroom Context.
Center for Educational Policy Studies Journal. 12 (1), 81-101, 2022.
Fitriana, L. D.,
Ekawati, R.,
Kovács, Z.:
Perspectives on the problem-posing activity by prospective teachers: a cross-national study.
J. Math. Educ. 13 (1), 149-172, 2022.
Ambrus, G.,
Kovács, Z.,
Szitányi, J.,
Csíkos, C.,
Herendiné Kónya, E.:
A Cross-sectional Analysis of Students' Answers to a Realistic Word Problem from Grade 2 to 10.
Int Elect J Math Ed. 14, 513-521, 2019.
Kovács, Z.,
Herendiné Kónya, E.:
How do novices and experts approach an open problem?.
In: Towards new perspectives on mathematics education. Eds.: Zdenka Kolar-Begović Ružica Kolar-Šuper Ljerka Jukić Matić, Element, Osijek, 245-260, 2019. ISBN: 9789531975179
Vincze, C.,
Kovács, Z.,
Csorvássy, Z. F.:
On the generalization of Erdős-Vincze's theorem about the approximation of regular triangles by polyellipses in the plane.
Ann. Math. Inform. 49, 181-197, 2018.