EN HU

Team of Chemical Methodology

Uploaded publications:
29
Publications in DEA:
18
OA:
5
Date range:
1985-2024
2024
1.
Revákné Markóczi, I., Csernoch, M., Czimre, K., Dávid, Á., Tóthné Kosztin, B., Malmos, E., Sütő, É., Kurucz, D.: A systematic review of STEM teaching-learning methods and activities in early childhood.
EURASIA J Math Sci Tech Ed. 20 (8), 1-22, (article identifier: 2481), 2024.
Journal metrics:
Q2 Applied Mathematics (2023)
Q2 Education (2023)
2021
2.
Bodnár, N., Várnagy, K., Nagy, L., Csire, G., Kállay, C.: Ambivalent role of ascorbic acid in the metal-catalyzed oxidation of oligopeptides.
J. Inorg. Biochem. 222, 111510-111519, 2021.
Journal metrics:
Q3 Biochemistry
Q2 Inorganic Chemistry
3.
Onita, M. B., Albu, P., Herman, H., Balta, C., Lazar, V., Fülöp, A., Baranyai, E., Harangi, S., Kéki, S., Nagy, L., Nagy, T., Józsa, V., Gál, D., Györe, K., Stan, M., Hermenean, A., Dinischiotu, A.: Correlation between Heavy Metal-Induced Histopathological Changes and Trophic Interactions between Different Fish Species.
Appl. Sci.-Basel. 11 (9), 3760-3774, 2021.
Journal metrics:
Q2 Engineering (miscellaneous)
Q3 Computer Science Applications
Q2 Materials Science (miscellaneous)
Q2 Fluid Flow and Transfer Processes
Q2 Instrumentation
Q2 Process Chemistry and Technology
2015
4.
Balla, É., Bujdosó, G., Csernoch, M., Dobróné Tóth, M., Egri, S., Herendiné Kónya, E., Mándy, T., Paulovits, G., Revákné Markóczi, I., Sarka, L., Teperics, K., Tóth, Z., Varga, K.: Tanulmányok a levelező és részismereti tanárképzés tantárgy-pedagógiai tartalmi megújításáért: természettudományok.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 2015. ISBN: 9789634738428
2014
5.
Nagy, D., Nagy, T., Balogh, A., Falussy, C., Posta, J.: Atomization of Cadmium Compounds Under Reactive and Inert High-Temperature Environment with Stationary Sample Introduction.
Appl. Spectrosc. 68 (3), 272-279, 2014.
Journal metrics:
Q2 Instrumentation
Q2 Spectroscopy
6.
Buglyó, P., Bíró, L., Hüse, D., Patalenszki, J., Rohács, L., Szőnyi, S., Bényei, A.: Interaction of [(eta 6-p-cym)M(H2O)3]2+(M = Ru, Os) with Hydroxycarboxylic Acids and Their Sulphur Analogues: A Solution Equilibrium and Solid State Study.
J. Biol. Inorg. Chem. 19 (S1), S514, 2014.
7.
Szűcs, T., Tóth, Z.: Metafogalmi ismeretek a földrajz tankönyvekben.
In: Oktatáskutatás határon innen és túl. Szerk.: Juhász Erika, Kozma Tamás, Belvedere Meridionale, Szeged, 135-152, 2014, (HERA Évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 1.) ISBN: 9786155372179
8.
Turi, I., Sóvágó, I.: Metal complexes of model peptides related to the metal binding sites of prion protein.
J. Biol. Inorg. Chem. 19 (S1), S450, 2014.
9.
Garda, Z., Fodor, T., Molnár, E., Botár, R., Kálmán, F. K., Tóth, I., Tircsó, G., Kovács, Z.: Thermodynamic and kinetic properties of Mn2+cyclododecane derivative complexes: fine-tuning by the nature of donor atoms.
J. Biol. Inorg. Chem. 19 (S1), S686, 2014.
10.
Tircsó, G., Kálmán, F. K., Baranyai, Z., Forgács, A., Molnár, E., Tóth, I., Kovács, Z.: Tuning the physico-chemical properties of the Ln3+complexes formed with some cyclododecane derivatives by careful ligand design.
J. Biol. Inorg. Chem. 19 (S1), S691, 2014.
2013
11.
Lente, G.: Comment on "'Turning Over' Definitions in Catalytic Cycles".
ACS Catal. 3 (3), 381-382, 2013.
Journal metrics:
D1 Catalysis
2011
12.
Tóth, Z., Pusztai, G., Chrappán, M., Kovács, E. M.: Tudomány a végeken - a tantárgy-pedagógia.
Mediárium. 5 (3), 72-79, 2011.
2008
13.
Revákné Markóczi, I., Tóthné Kosztin, B., Tóth, Z., Dobó-Tarai, É., Schneider, K. I., Oberländer, F.: Effects of the Rostock model on metacognitive development of pupils.
J. Sci. Ed. 9 (2), 94-99, 2008.
2007
14.
Revákné Markóczi, I., Tóth, Z., Dobóné Tarai, É., Vidákovich, T., Molnár, É.: Kisiskolások természettudományos gondolkodásának vizsgálata: a rostock modell.
In: Változó tanulási környezetek, változó pedagógusszerepek : VII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Budapest, 2007. október 25-27. : program és összefoglalók / [szerk. Vidákovich Tibor, Molnár Éva], MTA Pedagógiai Bizottság, Budapest, 73, 2007.
15.
Tóth, Z., Dobóné Tarai, É., Revákné Markóczi, I., Schneider, K. I., Oberländer, F.: Using interview based knowledge space theory to assess 1st graders' prior knowledge about the water.
J. Sci. Ed. 8 (2), 12-28, 2007.
1999
16.
Tóth, Z.: A kémia tankönyvek mint a tévképzetek forrásai.
Iskolakultúra. 9 (10), 103-108, 1999.
17.
Tóth, Z.: A kémiatankönyvek mint a tévképzetek forrásai.
Iskolakultúra. 9 (10), 103-108, 1999.
18.
Tóth, Z.: Egy kémiai tévképzet nyomában: az egyensúlyi állandó bevezetésének lehetőségei és problémái.
Iskolakultúra. 9 (2), 108-112, 1999.
1985
19.
Mojzes, J.: "... a számítástechnika az általános kultúra része...": Pedagógiai Nyári Egyeetem, Szeged, 1985. júl. 16-23..
Hajdó-bihari Napló 11, 1985.
20.
Mojzes, J.: Az 1984/5. számban megjelent "B" feladatok értékelő megoldása, II. forduló.
Középiskolai Kémiai Lapok 12 (2), 58-65, 1985.
21.
Mojzes, J.: Az 1985/2. számban megjelent "B" feladatok értékelő megoldása, IV. forduló.
Középiskolai Kémiai Lapok 12 (4), 165-172, 1985.
22.
Mojzes, J.: "B" feladatok értékelő megoldása, 1984/85. tanév, I. forduló.
Középiskolai Kémiai Lapok 12 (1), 11-17, 1985.
23.
Mojzes, J.: "B" feladatok értékelő megoldása, 1984/85. tanév, III. forduló.
Középiskolai Kémiai Lapok 12 (3), 110-116, 1985.
24.
Mojzes, J.: Dr. Korondán Irén (1933-1985).
Egyetemi Élet 24 (9), 7, 1985.
25.
Mojzes, J.: Feladatok középhaladóknak, 1984/85. tanév, III. forduló.
Középiskolai Kémiai Lapok 12 (1), 18-19, 1985.
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen