Hegedűs, G.,
Csépes, I.:
Miért választják a kiegészítő angol nyelvi árnyékoktatást a nyelvtanulók?: Egy északkelet-magyarországi felmérés eredményei.
Iskolakultúra. 35 (1), 19-36, 2025.
Hegedűs, G.,
Csépes, I.:
Az oktatás színtere és a magán nyelvoktatásban való részvétel összefüggéseinek vizsgálata (Egy Észak-kelet magyarországi gimnáziumi tanulók és elsőéves egyetemista hallgatók körében végzett kutatás eredményei).
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia. Oktatás és nevelés a társadalmi jólét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában: Absztraktkötet. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 92, 2024. ISBN: 9789634906551
Szabó, F.,
Szőke, J.:
How does generative AI promote autonomy and inclusivity in language teaching?.
ELT Journal Epub ahead of print, 1-11, (article identifier: 052), 2024.
Major, E.,
Bencze, Á.,
Dorogi, A.,
Rétháti, C.,
Hegedűs, G.:
A szülői bevonódás mintázatai az Országos kompetenciamérés adatai alapján.
In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban: Absztraktkötet. Szerk.: Bajzáth Angéla, Csányi Kinga, Győri János, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 35, 2023. ISBN: 9789634896111
Csizér, K.,
Fekete, I.,
Szabó, F.,
Albert, Á.:
Kitartás és érdeklődés a nyelvtanulásban: A GRIT jelenség vizsgálata angol szakos egyetemisták körében.
Magyar Pedagógia. 123 (1), 3-17, 2023.
Major, E.,
Hegedűs, G.:
Megvalósuló jógyakorlatok a szülők-pedagógusoktanulók kapcsolattartásában.
In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban: Absztraktkötet. Szerk.: Bajzáth Angéla, Csányi Kinga, Győri János, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság : ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 344, 2023. ISBN: 9789634896111
Hegedűs, G.:
Private English language tuition and the significance of cultural capital.
In: Book of Abstracts of the 6th International Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brian D. Beitzel, International Institute of Knowledge Management, Pitakotte, Srí Lanka, 80, 2023. ISBN: 9786245746378
Szabó, F.:
What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum.
Hung. educ. res. j. Epub, 1-2, 2023.
(Reviewed publication: Christinson, M. ; Murray, D. E. -What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum /London : Routledge, 2021)
Hegedűs, G.:
A formális angol nyelvtanítás és az árnyékoktatásban való részvétel közötti összefüggések feltárása egy kvalitatív pilot tanulmány keretében.
In: Oktatás egy változó világban - Kutatás, innováció, fejlesztés: absztraktfüzet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 273, 2022. ISBN: 9786155657115
Csépes, I.:
Angoltanárok és diákok nyelvtudásmérési és -értékelési műveltsége: Magyarországi vizsgálatok eredményei.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 205 p., 2022.
ISBN: 9789636150372
Hegedűs, G.,
Major, E.:
Cultural capital and educational achievement in shadow education: results of a quantitative study on private language tutoring.
In: XI. Interdiszciplináris Doktorandusz Konferencia 2022. november 25-26 = 11th Interdisciplinary Doctoral Conference 25-26th of November 2022 : absztraktkötet = Book of Abstracts /szerk. Kajos Luca Fanni, Bali Cintia, Puskás Tamás, Horváth-Polgár Petra Ibolya, Glázer-Kniesz Adrienn, Tislér Ádám, Kovács Eszter, Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat, Pécs, 156, 2022. ISBN: 9789636260699
Hegedűs, G.:
Exploring the Context of Participation in English Language Shadow Education: Results of a Pilot Study among Secondary School Students.
In: X. Jubileumi interdiszciplináris doktorandusz konferencia 2021 tanulmánykötet = 10th jubilee interdisciplinary doctoral conference 2021 conference book. Szerk.: Kajos Luca Fanni; Bali Cintia; Preisz Zsolt; Szabó Rebeka, Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat, Pécs, 322-339, 2022. ISBN: 9789634298199
Szabó, F.,
Abari, K.,
Balajthy, D.,
Polonyi, T. É.:
HANNA - A Gamified Digital Supplementary Course Material Developed to Help Socially Disadvantaged Pupils Learn English.
Teaching English with Technology. 22 (2), 51-68, 2022.
Szabó, F.,
Godó, K.,
Győri, K.,
Kovács, K. E.:
Hátrányos helyzetű gyermekek mentális egészsége és távolléti oktatással kapcsolatos attitűdjei a COVID19 járvány első hullámának függvényében.
In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 168, 2022. ISBN: 9786155657115
Szabó, F.,
Maior, E.:
How online teaching impacted pre-service teacher trainees and their digital awareness?.
In: EL & LE : conference proceedings. Ed.: Enikő Maior, Aimee Pozorski, Julianna Borbély, Partium Press ; Veszprém : University of Pannonia, Oradea, 21-28, 2022. ISBN: 9789633962336
Hegedűs, G.,
Godó, K.:
Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet: a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál. = [Language learning in low socio-economic situation: Correlations between language aptitude and success in foreign language learning in the case of 11?12-year-old students from low socio-economic backgrounds in eastern Hungary].
Hung. educ. res. j. 13 (2), 316-317, 2022.
(Reviewed publication: Szabó Fruzsina. -Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet : a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál /Oradea : Partium Kiadó, 2021. -259. -)
Hegedűs, G.,
Major, E.:
Interrelationships between cultural capital and private language teaching: results of a quantitative pilot study.
In: XI. Interdiszciplináris Doktorandusz Konferencia 2022. november 25-26 = 11th Interdisciplinary Doctoral Conference 25-26th of November 2022 : absztraktkötet = Book of Abstracts. Szerk.: Kajos Luca Fanni; Bali Cintia; Puskás Tamás; Horváth-Polgár Petra Ibolya; Glázer-Kniesz Adrienn; Tislér Ádám; Kovács Eszter, Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat, Pécs, 269-280, 2022. ISBN: 9789636260705
Major, E.,
Hegedűs, G.:
Megvalósul-e az értékteremtő nevelés a családban?.
In: XI. Interdiszciplináris Doktorandusz Konferencia 2022. november 25-26 = 11th Interdisciplinary Doctoral Conference 25-26th of November 2022 : absztraktkötet = Book of Abstracts. Szerk.: Kajos Luca Fanni, Bali Cintia, Puskás Tamás, Horváth-Polgár Petra Ibolya, Glázer-Kniesz Adrienn, Tislér Ádám, Kovács Eszter, Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat, Pécs, 147, 2022. ISBN: 9789636260699
Hegedűs, G.,
Major, E.:
Megvalósuló jó gyakorlatok a szülők-pedagógusok-tanulók kapcsolattartásában.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 72, 2022. ISBN: 9789636260576