EN HU

Zoller Katalin

Zoller Katalin

Publication list

2024
1.
Bacskai, K., Hegedűs, G., Pallay, K., Zoller, K., Ceglédi, T.: Bevezetés a nemzetközi intervenciók, programok fejezethez.
In: Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai : Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak. Szerk.: Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 22-23, 2024, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2064-9312 (nyomtatott); 2732-1800 (online) ; 21) ISBN: 9786156012258
2020
2.
Zoller, K., Bacskai, K.: Teacher Work and Job Satisfaction among Romanian Lower Secondary Teachers.
Central European Journal of Educational Research. 2 (2), 93-100, 2020.
2017
3.
Bardocz, O., Zoller, K.: Integrációra alapozott tanulás és fogalomszervezés: A tantárgyi határok feloldása és a fogalomelsajátítás, illetve -szervezés kapcsolata.
Gyermeknevelés. 5 (3), 46-57, 2017.
2016
4.
Zoller, K.: Az oktatáskutatás eredményeinek egy lehetséges értelmezési kerete Romániában.
In: Kompetencia és tudástranszfer az oktatásban : A VII. tudományos ülésszak előadásai 2016. Szerk.: Barabási Tünde, Kolozsvári Egyetemi Kiadó, Kolozsvár, 121-127, 2016, (ISSN 2247-5907)
5.
Zoller, K.: Tanuló szakmai közösségek.
Intell. háló.... 2016, 11-17, 2016.
2015
6.
Zoller, K.: A tanárok és iskoláik - Az intézményi és tanári jellemzők szakmai továbbképzéssel való összefüggései.
In: Pálya - modell : Igények és lehetőségek a pedagógus-továbbképzés változó rendszerében. Szerk.: Pusztai Gabriella és Morvai Laura, Partium Kvk. ; Budapest : Personal Problems Solution : Új Mandátum Kvk., Nagyvárad, 108-128, 2015. ISBN: 9789631234008
7.
Zoller, K.: Teachers' perception of professional development.
PedActa. 5 (2), 15-21, 2015.
2014
8.
Zoller, K.: A folyamatos szakmai fejlődés pedagógusok általi megítélése és ezirányú elkötelezettsége.
PedActa. 4 (2), 13-22, 2014.
9.
Zoller, K.: A pedagógus-továbbképzések minőségbiztosítása a romániai folyamatos szakmai fejlődési rendszerben.
In: Határon innen és határon túl: A magyar nyelvű óvodapedagógus- és tanítóképzés időszerű kérdései. Szerk.: Stark Gabriella, Baranyai Tünde, Szabó-Thalmeiner Noémi, Végh Balázs Béla, Státus Kiadó, Csíkszereda, 97-106, 2014. ISBN: 9786066610360
10.
Zoller, K.: A sikeres tanári munkavégzés jellemzői.
In: Kompetencia- és tudástranszfer az oktatásban V.. Szerk.: Dósa Zoltán, Kolozsvári Egyetemi Kiadó, Kolozsvár, 165-172, 2014, (ISSN 2247-5907)
11.
Zoller, K.: Comparative Research on Teacher Education.
PedActa. 4 (1), 85-86, 2014.
(Reviewed publication: Comparative Research on Teacher Education / eds. Pusztai Gabriella, Engler Ágnes. -Ružomberok : Verbum, 2014)
12.
Stark, G. M., Zoller, K.: Initial and continuous teacher education system: National report - Romania.
In: Teacher Education Case Studies in Comparative Perspective. Ed.: Gabriella Pusztai, Ágnes Engler, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 47-66, 2014. ISBN: 9789634737056
13.
Zoller, K.: Pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésének megjelenítése a román oktatáspolitikában.
In: Képzők és képzettek : Pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól. Szerk.: Németh Nóra Veronika, Belvedere Meridionale, Szeged, 79-97, 2014. ISBN: 9786155372155
2013
14.
Zoller, K.: A romániai továbbképzési rendszer jelene.
PedActa. 3 (2), 13-26, 2013.
15.
Zoller, K.: Pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése: Nemzetközi tendenciák, hazai vonatkozások.
In: Tudás és tanulás : Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Fóris-Ferenczi Rita, Ozsváth Judit, Marchis Iuliana, Doceo Egyesület, Kolozsvár, 374-382, 2013. ISBN: 9789730147360
16.
Zoller, K.: Tanterv- és tankönyvelemzés a fogalmi váltásra alapozott tanulás lehetőségének szempontjából.
In: Sztereotípiák, választások, túlélési stratégiák kisebbségi léthelyzetekben. Szerk.: Szoták Szilvia, Balassi Intézet Márton Áron Szakkollégium, Budapest, 74-88, 2013, (Határhelyzetek,ISSN 2064-3918 ; 5.) ISBN: 9789638742346
2012
17.
Birta, S. N., Zoller, K.: Az optimális tanulási környezet jellegzetessége.
In: Gyakorlatközelben 2. Az iskolaelőkészítés fortélyai. Szerk.: Szabó-Thalmeiner Noémi, Ábel Kiadó, Kolozsvár, 69-77, 2012. ISBN: 9789731141510
18.
Zoller, K., Petras, Y.: Teachers as Learners - Concepts of Teacher Professional Development.
In: Current Research in the Field of Disciplinary Didactics / szerk Gabriella Pusztai, Zoltán Tóth, Ildikó Csépes, Hungarian Educational Research Association, Budapest, 128-141, 2012, (Hungarian Educational Research Journal : Special Issues 2.) ISBN: 9789630850636
2011
19.
Zoller, K.: A tanulási környezet az alkalamzott oktatáskutatásban.
PedActa. 1 (1-2), 53-64, 2011.
20.
Tomusk, V., Bálity, C., Birinyi, M., Szőcs, A., Zoller, K.: Az egyetem és az európai integráció: Gellner, Wittgenstein és Malinowski esete a Bologna-folyamattal.
Educatio. 20 (4), 472-481, 2011.
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen