The library will operate on a duty schedule between 22 December 2025 and 4 January 2026. During this period, it will be possible to upload publications, but all other services will be suspended.
Németh, N. V.,
Szőllősi, T.:
A beadandón túl - Paradigmaváltás és módszertani újítások a felsőoktatásban.
In: Változások a Pedagógiában és a Gyógypedagógiában Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : program és absztraktkötet. Szerk.: Hosszu Timea, Torgyik Judit, Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Budapest, 46, 2025. ISBN: 9789633085318
Szőllősi, T.,
Németh, N. V.:
Building bridges: The role of parent and teacher communication in improving student success in secondary education = Hidak építése - szülő és tanár kommunikációjának szerepe középiskolás tanulók iskolai eredményességében.
In: Program és absztraktok : 10. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = Program & Abstracts : 10th International Interdisciplinary Conference About Special Treatment. Szerk.: Mező Katalin, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Debrecen, 263-264, 2025. ISBN: 9789634907077
Németh, N. V.,
Szőllősi, T.:
Mitől félnek a hallgatók?: A befogadás és kapcsolódás dilemmái a felsőoktatás kezdetén.
In: Tanulás és társadalom (2025) - Program és absztraktok / Mező Ferenc, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem, Eger, 129, 2025.
Németh, N. V.:
New problems, pedagogical challenges kindergarten conflicts in the mirror of the digital world = Új problémák, pedagógiai kihívások - óvodai konfliktusok a digitális világ tükrében.
In: Program és absztraktok 10. Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = Program & Abstracts 10th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment. Szerk.:/ed. Katalin Mező, Debreceni Egyetem GYGYK, Hajdúböszörmény, 186-187, 2025. ISBN: 9789634907077
Vargáné Nagy, A.,
Németh, N. V.,
Pálfi, S.:
Pedagogue's Profession in Hungary with National Specialties.
In: The Pedagogue in Europe. Ed.: by Anna Aluffi Pentini, Fabio Olivier, Roma Tre Press, Roma, 246-265, 2025, (Pedagogia interculturale e socialeISSN ; 27) ISBN: 9791259775160
Németh, N. V.:
Building Math Skills Together: How Families Shape Early Mathematical Thinking.
In: Education in the Family - Family in Education IV. International Conference on Family and Education : Book of Absracts. Eds.: Erzsébet Rákó, Grzegorz Godawa, Arkadiusz Krasick, University of Debrecen Faculty of Education for Children and Special Educational Needs, Debrecen, 16, 2024. ISBN: 9789634906223
Németh, N. V.:
Óvodáskorban szerzett tapasztalatok jelentősége a matematikai gondolkodás fejlesztésében, különös tekintettel a hátrányos helyzetű családokra.
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 87, 2024. ISBN: 9789634906551
Németh, N. V.:
Probléma- és konfliktuskezelés az óvodában: elméleti és gyakorlati tananyag pedagógusok részére.
Együtt Európáért Alapítvány, Budapest, 32 p., 2024.
Németh, N. V.,
Pető, I.:
Rethinking Education: The Emergence of New Learning Environments and Their Impact on 21st Century Skills Development.
In: Education in the Family-Family in Education III. : Book of Abstracts. Eds.: Erzsébet Rákó, Grzegor Godawa, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 24, 2023. ISBN: 9789634905141
Molnár, B.,
Németh, N. V.:
Az ellátáshoz és gondoskodáshoz való jog megjelenése a magyar óvodarendszerben.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 155, 2022. ISBN: 9789636260576
Vargáné Nagy, A.,
Pálfi, S.,
Németh, N. V.:
Hungary: Kindergarten Educator and Primary Teacher Training in Hungary: With Diverse Pedagogical Competencies to Unleash Early Childhood Opportunities.
In: Educating Pre-primary and Primary Teachers Today: Quality Initial Professional Studies for Teachers in Six European Uni-on Countries. Ed.: Barbora Loudová Stralczynská, Jana Stará, Philip Selbie, Petra Ristić, Charles University Faculty of Education, Prága, 129-154, 2022. ISBN: 9788076033337
Németh, N. V.,
Pető, I.:
Opportunities for the development of mathematical thinking in early childhood education.
In: Education in the Family-Family in Education. Ed.: Gortka-Rákó Erzsébet, Godawa Grzegor, University of Debrecen Faculty of Education for Children and Special Educational Needs, Krakow, 12, 2022. ISBN: 9789634904403
Németh, N. V.:
Training as a possible competence develop ment method in school social pedagogic work.
In: "Innováció a képzésben és a gyakorlatban" 30 éves a szociálpedagógus képzés nemzetközi konferencia : Absztrakt füzet. Szerk.: Rákó Erzsébet, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Debrecen, 39-39, 2022. ISBN: 9789634904700
Németh, N. V.:
Issues of socialization and communication in the Covid period between schools and families.
In: Education in the Family-Family in Education : Book of Abstracts. Ed.: Gortka-Rákó Erzsébet, Godawa Grzegor, University of Debrecen Faculty of Education for Children and Special Educational Needs, Krakow, 15, 2021.
Engler, Á.,
Bocsi, V.,
Dusa, Á. R.,
Kardos, K.,
Németh, N. V.:
Formális tanulás.
In: Tanuló régiók Magyarországon : Az elmélettől a valóságig. Írták: Kozma Tamás és munkatársai, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 75-107, 2015, (Régió és oktatás, ISSN 2060-2596 ; 11.) ISBN: 9789633184721
Németh, N. V.:
Egyetemi hallgatók olvasási és internetezési szokásai a vallásosság tükrében.
In: Közösségteremtők : Tisztelgés a magyar vallásszociológusok nagy nemzedéke előtt. Szerk.: Pusztai Gabriella; Lukács Ágnes, Debrecen University Press, Debrecen, 277-294, 2014. ISBN: 9789633184240
Németh, N. V.:
Képzők és képzettek: Pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól.
Belvedere, Szeged, 265 p., 2014.
ISBN: 9786155372162
Németh, N. V.:
Pedagógusjelöltek olvasói magatartása.
In: Határtalan oktatáskutatás : Tanulmányok a 75 éves Kozma Tamás tiszteletére. Szerk.: Ceglédi Tímea, Gál Attila, Nagy Zoltán, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 141-152, 2014. ISBN: 9789630891462
Németh, N. V.:
Pedagógusjelöltek olvasói klasztercsoportjainak jellemzői egy határ menti régióban.
In: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek : Absztraktkötet. Szerk.: Bárdos Jenő, Kis-Tóth Lajos, Racsko Réka, Líceum K., Eger, 116, 2013. ISBN: 9786155250323