EN HU

Department of Andragogy

Uploaded publications:
379
Publications in DEA:
377
OA:
33
Date range:
2000-2024
2024
1.
Pallay, K., Buda, A., Berei, E. B., Demeter-Karászi, Z., Herczegh, J., Hideg, G., Hrabéczy, A., Kocsis, Z., Márkus, E., Pusztai, G., Miklósi, M., Tódor, I., Kovács, K.: Felsőoktatók a Kárpát-medencében.
CHERD-H, Debrecen, 120 p., 2024. ISBN: 9786156012241
2023
2.
Máté-Szabó, B. É.: Hogyan tanulnak a hallgatók?: A tanulás sajátosságainak vizsgálata a felsőoktatási szakképzés hallgatói körében.
In: Az oktatás határdimenziói : Absztraktfüzet : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2023. Szerk.: Juhász Erika; Kattein-Pornói Rita, ELTE Savaria Egyetemi Központ, Szombathely, 49, 2023. ISBN: 9786155657139
3.
Kovács, K., Dobay, B., Halasi, S., Pinczés, T.: Job demands and resources in the work of university teachers in central and eastern Europe.
In: 9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23). Ed.: Joseph Domenech; David Menénde Álvarez-Hevia; Alicia Martínez-Varea; Rosa M. Llácer-Iglesias; Domenico Brunetto, Editorial Universitat Politℓecnica de Valℓencia, Valencia, 1233-1240, 2023.
4.
Máté-Szabó, B. É., Márkus, E.: Tanulási motiváció és tanulásmódszertani sajátosságok vizsgálata a felsőoktatási szakképzésben tanuló hallgatók körében.
In: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2023. Szerk.: Molnár György, Buda András, Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 43, 2023. ISBN: 9789634904939
5.
Miklósi, M., Becker-Pestka, D., Molnár, A. K.: The Way of Enforcing the Cultural Rights of Prisoners in The Polish and Hungarian Prisons: The Aspects of Creativity.
Creativity Studies. 16 (1), 328-342, 2023.
Journal metrics:
Q1 Cultural Studies
Q2 Political Science and International Relations
Q2 Sociology and Political Science
2022
6.
Lehotka, I.: Az általános és középiskolai zeneórák zenehallgatási szakasza hat ország tanterve alapján.
In: XIII. Tanítani (Online) Tudományos Konferencia, [Miskolci Egyetem], [Miskolc], [Közlésre elfogadva], 1-10, 2022.
7.
Héjja, B. E.: Losonczi Ágnes "A zene életének szociológiája" c. könyvéről (Zeneműkiadó, 1969).
Parlando. 2, 1-5, 2022.
(Reviewed publication: Losonczi Ágnes. -A zene életének szociológiája /Budapest : Zeneműkiadó, 1969)
8.
Máté-Szabó, B. É.: Miért éppen felsőoktatási szakképzés?: Jelentkezési tendenciák vizsgálata a felsőoktatási szakképzésben.
In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktfüzet. Szerk.: Juhász Erika; Kattein-Pornói Rita, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 203, 2022. ISBN: 9786155657115
9.
Márkus, E., Boros, J., Kozma, T.: Sustainability of Innovation.
Debreceni Egyetem Kossuth Egyetemi Kiadó - CHERD, Debrecen, 220 p., 2022. ISBN: 9789636150679
10.
Máté-Szabó, B. É.: Tanulási motivációk vizsgálata a felsőoktatási szakképzésben.
In: Innovációk a művelődés és a felnőttképzés világában. Szerk.: Juhász Erika, Márkus Edina, Debreceni Egyetem, Debrecen, 42, 2022. ISBN: 9789636515492
2021
11.
Lehotka, I.: Az aktív és passzív zenehallgatási módok közötti lehetséges kategóriák.
Parlando. 2, 1-12, 2021.
12.
Lehotka, I.: Az ének-zene tantárgy helyzete napjainkban: a szakértők szemével.
Parlando. 3, 1-20, 2021.
13.
Lehotka, I.: Az ének-zene tantárgy zenehallgatási szakasza a 2012-es nemzeti alaptanterv, a kerettantervek, az ének-zene tankönyvek és a hangzóanyagok tükrében.
Parlando. 3, 1-69, 2021.
14.
Aknai, D. O., Czékmán, B., Fehér, P.: Kiterjesztett valóság (AR) alkalmazások használata és készítése az iskolában.
In: Iskola a társadalmi térben és időben VII.. Szerk.: Maisch Patrícia, Márhoffer Nikolett, Molnár-Kovács Zsófia, Szekeres Nikoletta, Szücs-Rusznak Karolina, PTE BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola, Pécs, 150-156, 2021, (ISSN 2064-6348)
15.
Laczkó-Albert, E.: Közberuházás - urbanizáció - paraszttalanodás egy székely faluban.
In: "A nemzeti összetartozás jegyében" Tanulmányok a doktori és posztdoktori képzésben résztvevő, külhoni magyar egyetemi hallgatók online PhD-konferencia előadásaiból. Szerk.: Fejős Sándor, Kanyári József, Ages Quod Agis Nonprofit Kft., Márton Áron Kollégium és Szakkolégium, Szeged, 111-120, 2021. ISBN: 9789638701015
16.
Lehotka, I.: Modern kori oratórium.
In: Gramofon 25 : Zenetudományi és zenekritikai antológia. Szerk.: Retkes Attila, Retkes A. Kult. Értékteremtő Kft., [Budapest], 337-338, 2021, (Gramofon Könyvek, ISSN 2060-0453) ISBN: 9786158126489
17.
Buda, A., Czékmán, B.: Pandemic and Education.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (3), 1-10, 2021.
18.
Lehotka, I.: Shadow Education in Myanmar: Private supplementary tutoring and its policy implications.
Hung. Educ. Res. J. 11 (2), 222-224, 2021.
(Reviewed publication: Bray, M. Kobakhidze, M. N., Kwo, O. -Shadow Education in Myanmar. Private supplementary tutoring and its policy implications /Hong Kong: Comparative Education Research Centre : The University of Hong Kong and UNESCO, 2020)
2020
19.
Lehotka, I.: A hangszertanítás és a szolfézsoktatás lehetséges kapcsolódási pontjai a negyedik zeneiskolai osztályba.
Parlando. 1, 1-20, 2020.
20.
Juhász, E., Márkus, E., Benkei-Kovács, B.: A közösségszervezés szakos hallgatók bemeneti kompetenciamérésének eredményei 2017-2019.
In: Hálózatok a művelődés és felnőttképzés világában: Absztraktkötet: Tudományos Konferencia és Szakmai Találkozó Durkó Mátyás emlékére / Juhász Erika, Márkus Edina, Debreceni Egyetem, Debrecen, 49-50, 2020. ISBN: 9786158164016
21.
Buda, A., Szabó, J., Erdei, G.: A pandémiás helyzet hatása az oktatásra a Debreceni Egyetemen.
Opus et educatio. 7 (4), 423-431, 2020.
22.
Tóth, D. A., Máté-Szabó, B. É.: A rövid-idejű felsőfokú képzések prioritása európában a 2000-es évektől.
In: Tanulás és innováció a digitális korban : Absztraktkötet. Szerk.: Kozma Tamás, Juhász Erika, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 109, 2020. ISBN: 9786155657085
23.
Lehotka, I.: Az ének-zene tanárok és ének-zenét tanítók véleménye a tanórák zenehallgatási szakaszáról.
In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában : absztraktkötet : XX. Országos Neveléstudományi Konferencia Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 105, 2020. ISBN: 9789634902584
24.
Bátfai, N., Csukonyi, C., Papp, D., Szabó, J., Tóth, L. S., Kovács, F.: HKK-Hackers: a halálos robotfegyverek és az asimovi három törvény.
Hadtudományi Szemle. 13 (1), 5-25, 2020.
25.
Makarowski, R., Piotrowski, A., Predoiu, R., Görner, K., Predoiu, A., Mitrache, G., Malinauskas, R., Bochaver, K., Dovzhik, L., Cherepov, E., Vazne, Z., Vicente-Salar, N., Hamzah, I., Miklósi, M., Kovács, K., Nikkhah-Farkhani, Z.: Stress and coping during the COVID-19 pandemic among martial arts athletes: a cross-cultural study.
Arch. Budo. 16, 161-171, 2020.
Journal metrics:
Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q4 Sports Science
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen