EN HU

Páskuné Dr Kiss Judit

Publication list

2023
1.
Polonyi, T. É., Balajthy, D., Abari, K., Szabó, F., Páskuné Kiss, J., Buda, M.: Learners' motivation at schools in low SES regions in Hungary.
International Journal of Inclusive Education. 2023, 1-16, 2023.
Journal metrics:
Q1 Arts and Humanities (miscellaneous)
Q1 Education
2021
2.
Fodor, S., Páskuné Kiss, J., Máth, J., Fehér, Á.: A tanórán és iskolán kívüli tanulási elfoglaltságok motivációjának kvalitatív vizsgálata kiemelkedő kognitív képességű tanulóknál.
Magyar Pszichológiai Szemle. 76 (2), 393-420, 2021.
Journal metrics:
Q4 Psychology (miscellaneous)
2019
3.
Páskuné Kiss, J., Fodor, S.: A tehetséges tanulók motivációi.
In: Innováció az oktatásban. Szerk.: Polonyi Tünde, Abari Kálmán, Szabó Fruzsina, Oriold és Társai Kft., Budapest, 129-148, 2019, (A pszichológia gyakorlata, ISSN 2630-8207) ISBN: 9786155443947
4.
Buda, M., Páskuné Kiss, J., Polonyi, T. É., Abari, K.: Tények és tévhitek a hátrányos helyzetről egy új kutatás tükrében.
Iskolakultúra. 29 (2), 245-248, 2019.
2017
5.
Fodor, S., Gyarmathy, É., Klein, B., Kovács, K., Kövi, Z., Molnár, G., Páskuné Kiss, J., Pásztor, A.: A tehetségazonosítás folyamata, mérőeszközei és eredményei a Magyar Templeton Programban.
MATEHETSZ Géniusz Projekt Iroda, Budapest, 68 p., 2017.
6.
Harsányiné Petneházi, Á., Páskuné Kiss, J., Lestyán, E., Kós, N., Szabóné Balogh, Á. M.: Hátrányos helyzetű tanulók szociális és érzelmi intelligenciájának vizsgálata az Arany János Tehetséggondozó Programban.
Magyar Pszichológiai Szemle. 72 (4), 463-489, 2017.
Journal metrics:
Q4 Psychology (miscellaneous)
2015
7.
Nótin, Á., Páskuné Kiss, J., Kurucz, G.: A Tantárgyi szorongás kérdőív bemutatása.
Alk. Pszichol. 15 (4), 109-131, 2015.
8.
Czeizel, E., Páskuné Kiss, J.: A tehetség definíciói, fajtái.
Didakt Kiadó, Debrecen, 79 p., 2015. ISBN: 9786155212383
2014
9.
Páskuné Kiss, J.: Tanórán kívüli iskolai és iskolán kívüli programok a tehetséggondozásban.
Géniusz műhely. 11, [23], 2014.
2013
10.
Nótin, Á., Páskuné Kiss, J.: A tehetséggondozási szolgáltatásokhoz való hozzáférés és "távolmaradás" intrapszichés feltételeinek vizsgálata.
In: A tehetséggondozó szolgáltatásokhoz történő hozzáférés pszichológiai és szociológiai tényezői : Kutatási beszámoló. Szerk.: Páskuné Kiss Judit, [DE], [Debrecen], 36-86, 2013.
2012
11.
Nótin, Á., Páskuné Kiss, J., Kurucz, G.: A matematikai szorongás személyen belüli tényezőinek vizsgálata középiskolás tanulóknál.
Magyar Pedagógia. 112 (4), 221-241, 2012.
12.
Páskuné Kiss, J., Olajos, T.: A serdülők nemzeti identitás összetevőinek exploratív vizsgálata.
In: Nemzeti emlékezethelyek. Szerk.: Kovács Judit, Münnich Ákos, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 57-90, 2012. ISBN: 9789633182628
2011
13.
Páskuné Kiss, J.: A tehetség értelmezései a nemzetközi és a hazai szakirodalomban.
Fordulópont. 13 (1), 53-65, 2011.
14.
Buda, M., Páskuné Kiss, J., Szabó, L. T., Szikszainé Nagy, I., Tóth, Z.: Pedagógiai esetek.
Debreceni Egyetem Tudományegyetemi Karok, Debrecen, 79 p., 2011. ISBN: 9789634735014
15.
Olajos, T., Páskuné Kiss, J.: The Role of Schools in National Remembering.
Appl. psychol. Hung. 14, 58-82, 2011.
2010
16.
Páskuné Kiss, J., Fehérné Kiss, Á.: Talent Development Traditions and New Endeavours in Great Britain in the 21st Century.
In: International Horizons of Talent Support I.. Ed.: János Gordon Győri, Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, Budapest, 97-121, 2010, (Géniusz könyvek,2062-5936 ; 18.)
2009
17.
Páskuné Kiss, J.: Az iskolán kívüli iskolarendszerű oktatás szerepe a tehetséggondozásban.
In: Kiterjesztett tehetséggondozás. Szerk.: Balogh László, Koncz István, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, Budapest, 97-116, 2009. ISBN: 9789630666930
2006
18.
Páskuné Kiss, J., Hadházi, L., Pásku, V., Arany János Tehetséggondozó Program Intézményeinek Egyesülete (Miskolc): Varázsszem: 21 játékcsomag önismereti foglalkozások.
Arany János Tehetséggondozó Program Intézményeinek Egyesülete Intézményeinek Egyesülete, Miskolc, 439 p., 2006. ISBN: 963061491x
2004
19.
Dávid, I., Páskuné Kiss, J.: Az "Ember és társismereti foglalkozások módszertana" c. képzés tapasztalatai.
In: A Magyar Tehetséggondozó Társaság Kelet-Magyarországi Tagozata, a Debreceni Egyetem Pedagógiai-Pszichológiai Tanszéke és a Koroknay Dániel Általános Iskola (Mád) által 15 év a tehetségekért: elmélet és gyakorlat címmel rendezett konferencia anyaga : Mád, 2003. március 19-20.. Szerk.: Balogh László, Koppány László, Debreceni Egyetem Pedagógiai-Pszichológiai Tanszék, Debrecen, 146-153, 2004.
20.
Balogh, L., Bóta, M., Dávid, I., Páskuné Kiss, J.: Pszichológiai módszerek a tehetséges tanulók nyomon követéses vizsgálatához.
Puskás Tivadar Távközlési Technikum, Budapest, 192 p., 2004.
2002
21.
Páskuné Kiss, J.: A másodoktatás szerepe a képességek fejlesztésében - különös tekintettel a tehetséggondozásra.
In: Tehetségkutatás. Szerk.: Dávid Imre; Bóta Margit, Páskuné Kiss Judit, Debreceni Egyetem Kossuth Egyetemi Kiadó, Debrecen, 219-326, 2002.
22.
Páskuné Kiss, J.: Kommunikációfejlesztés a tanítási órán.
In: Az iskola szociálpszichológiai jelenségvilága. Szerk.: Mészáros Aranka, Eötvös Kiadó, Budapest, 409-418, 2002. ISBN: 9634630855
23.
Dávid, I., Bóta, M., Páskuné Kiss, J.: Tehetségkutatás.
Debreceni Egyetem Kossuth Egyetemi Kiadó, Debrecen, 333 p., 2002.
2000
24.
Dávid, I., Páskuné Kiss, J.: A kommunikációs képességek hatékony fejlesztésének új lehetőségei.
In: Fejezetek a pedagógiai pszichológia köréből, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 76-86, 2000.
1999
25.
Páskuné Kiss, J., Kossuth Lajos Tudományegyetem (Debrecen).: A tantermi kommunikáció, irányítási technikák.
KLTE Pedagógiai Pszichológiai Tanszék, Debrecen, 54 p., 1999.
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen