EN HU

Tanácsadás, Fejlődés- és Iskolapszichológiai (nem önálló) Tanszék

Tanácsadás, Fejlődés- és Iskolapszichológiai (nem önálló) Tanszék
Tanácsadás, Fejlődés- és Iskolapszichológiai (nem önálló) Tanszék
Uploaded publications:
259
Publications in DEA:
198
OA:
39
Date range:
1986-2025
2025
1.
Kovács, K. E.: Factors Influencing Sport Persistence Along the Socio-Ecological Model: A Presentation of Sport Persistence Models Based on the Findings of a Representative Hungarian Sample.
Sports. 13 (4), 1-23, (article identifier: 97), 2025.
Journal metrics:
Q1 Orthopedics and Sports Medicine (2024)
Q1 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2024)
2024
2.
Molnár, A., Fodor, S.: Erősséghasználat mint erőforrás?: A munkahelyi erősséghasználat és a munkahelyi jóllét kapcsolatának feltáró elemzése.
Alk. Pszichol. 26 (1), 37-60, 2024.
3.
Molnár, A., Fodor, S.: Pedagógusok munkahelyi jóllétének és karaktererősségeinek feltáró elemzése.
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 366, 2024. ISBN: 9789634906551
4.
Kovács, K. E., Molnár, A.: Tanulási zavarok.
In: Különleges bánásmód a köznevelésben. Szerk.: Kovács Karolina Eszter, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 96-108, 2024. ISBN: 9789636151034
2023
5.
Bákonyi, D. B.: Cikkismertetés: Transzdiszciplináris népegészségügyi modell a gyermekek és serdülők mentális egészségfejlesztésére = Review : A transdisciplinary public health model for child and adolescent mental healthcare.
MEJ. 1 (2), 32-36, 2023.
(Reviewed publication: Sheila Ramaswamy, John Vijay Sagar, Shekhar Seshadri. -A transdisciplinary public health model for child and adolescent mental healthcare in low- and middle-income countries /In: The Lancet Regional Health - Southeast Asia. - 3 (2022), p. 1-4. -)
6.
Olajos, T., Pántya, J., Fodor, S.: Hatékony munkavégzés.
In: Az egységes közszolgálati alapkompetenciákat vizsgáló tesztrendszer pszichológiai alapjai / szerkesztette Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 107-112, 2023. ISBN: 9786156259196
2022
7.
Mercz-Madarassy, K., Olajos, T.: A gyermek kötődési stílusát befolyásoló tényezők rendszerszintű vizsgálata a reziliencia tükrében.
In: A PEME XXIV. PhD : Konferenciájának előadásai. Szerk.: Koncz István, Szova Ilona, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, Budapest, 263-270, 2022.
8.
Molnár, A., Fodor, S.: A karaktererősségek fogalma, jellemzői és fejlesztési lehetőségei időskorban.
In: Pozitív Idősödés 1.. Szerk.: Bene Ágnes, Móré Marianna, Debreceni Egyetem, Debrecen, 107-135, 2022. ISBN: 9789636150051
9.
Mohácsi, B.: A pozitív pszichológia kialakulása, elterjedése.
In: Pozitív idősödés 1. / Bene Ágnes; Móré Marianna, Dupress, Debrecen, 82-106, 2022. ISBN: 9789636150051
10.
Olajos, T.: Az alulteljesítés prevenciójának és intervenciójának lehetőségei az egyéni tehetséggondozás során.
Tehetség. 30 (3-4), 14-18, 2022.
11.
Kiss, F., Olajos, T.: A zenetanulás szocio-emocionális transzferhatásai tanulási zavarral küzdő diákok körében.
Impulzus (Szeged). 9. (1), 2-20, 2022.
12.
Kondé, Z., Inántsy-Pap, J.: Figyelem a mindennapokban - A kontextusérzékeny figyelemvizsgálatok lehetőségei.
In: Figyelem a gyakorlatban. Szerk.: Zsidó N. András, Lábadi Beatrix, Akadémiai Kiadó, Budapest, 5 fejezet, 2022. ISBN: 9789634548478
13.
Szabó, F., Godó, K., Győri, K., Kovács, K. E.: Hátrányos helyzetű gyermekek mentális egészsége és távolléti oktatással kapcsolatos attitűdjei a COVID19 járvány első hullámának függvényében.
In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 168, 2022. ISBN: 9786155657115
14.
Pataky, N., Körmendi, A.: Irányelvek az óvodáskorú gyermekek okoseszköz-használatához.
Óvodai nev. 75 (10), 25-26, 2022.
15.
Molnár, A., Fodor, S.: Pedagógusok kiégésének vizsgálata a pozitív pszichológia szemléletébe.
In: 18. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Fejes József Balázs, Pásztor-Kovács Anita, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, 72, 2022. ISBN: 9789633068625
16.
Szabó, E., Körmendi, A., Kurucz, G., Cropley, D., Olajos, T., Pataky, N.: Personality Traits as Predictors of Malevolent Creative Ideation in Offenders.
Behavioral Sciences. 12 (7), 1-20, (article identifier: 242), 2022.
Journal metrics:
Q3 Behavioral Neuroscience
Q2 Development
Q2 Ecology, Evolution, Behavior and Systematics
Q3 Genetics
Q2 Psychology (miscellaneous)
17.
Molnár, A., Fodor, S.: Pozitív pszichológia a munkahelyen: Az erősségek használata és fejlesztési lehetőségei a szervezetekben.
Alk. Pszichol. 22 (1), 147-176, 2022.
18.
Papp, D., Győri, K., Kovács, K. E., Csukonyi, C.: The psychological effect of video game as a protective coping opportunity and characteristics of gaming disorder among higher education students during emergency remote teaching.
2021
19.
Molnár, A., Fodor, S.: Az erősségek, mint a jóllét alapjai: a VIA karaktererősségek és a PERMA jóllételemek összefüggései.
In: Út a reziliens jövő felé : A Magyar Pszichológiai Társaság XXIX. Országos Tudományos Nagygyűlése : kivonatkötet. Szerk.: Sass Judit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 85-86, 2021. ISBN: 9786158024198
20.
Molnár, A.: The relationship between teacher burnout, well-being and character strengths- the result of an explanatory study.
In: "Research in Teacher Education : The Next Generation : Book of Abstract. Ed.: Ei Phyu Chaw, Luca Alexa Erdei, Anna Orsolya Pongor-Juhász, Erika Kopp, Association for Teacher Education in Europe - ATEE, Brussels, 44-45, 2021. ISBN: 9789082506563
21.
Kovács, K., Kovács, K. E.: Using the Behavioural Regulation in an Exercise Questionnaire (BREQ-2) in Central and Eastern Europe: evidence of Reliability, Sociocultural Background, and the Effect on Sports Activity.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (22), 1-14, 2021.
Journal metrics:
Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
2020
22.
Fodor, S., Molnár, A.: Karaktererősségek az iskolában. Fogalmak, jellemzők és a fejlesztésre irányuló intervenciók.
Iskolakultúra. 30 (4-5), 20-39, 2020.
2019
23.
Klein, B., Fodor, S.: TalentTiles: A New Descriptive Talent Identification Instrument Based on Teachers' Ratings.
New Dir Child Adoles. 2019 (168), 11-25, 2019.
2018
24.
Mező, K., Mező, F.: A kreatív, produktív tanulás fejlesztése.
Különleges bánásmód. 4 (5), 31-32, 2018.
25.
Klein, B., Raven, J., Fodor, S.: Scrambled Sdaptive Matrices (SAM): a new test of eductive ability..
Psychological Test and Assessment Modeling. 60 (4), 441-482, 2018.
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen