EN HU

Tanácsadás, Fejlődés- és Iskolapszichológiai (nem önálló) Tanszék

Tanácsadás, Fejlődés- és Iskolapszichológiai (nem önálló) Tanszék
Tanácsadás, Fejlődés- és Iskolapszichológiai (nem önálló) Tanszék
Uploaded publications:
261
Publications in DEA:
200
OA:
39
Date range:
1986-2025
2025
1.
Kovács, K. E.: Athlete profiles along grit, sport orientation and sport persistence based on a quantitative research on Hungarian athletes.
Front. Sports Act. Living. 7, 1-9, (article identifier: 1594365), 2025.
Journal metrics:
D1 Anthropology (2024)
Q2 Physiology (2024)
Q2 Orthopedics and Sports Medicine (2024)
Q1 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2024)
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2024)
Q2 Tourism, Leisure and Hospitality Management (2024)
2.
Kovács, K. E.: Factors Influencing Sport Persistence Along the Socio-Ecological Model: A Presentation of Sport Persistence Models Based on the Findings of a Representative Hungarian Sample.
Sports. 13 (4), 1-23, (article identifier: 97), 2025.
Journal metrics:
Q1 Orthopedics and Sports Medicine (2024)
Q1 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2024)
3.
Kovács, K. E., Boris, P., Nagy, B. E.: Psychological Well-Being and Life Satisfaction in Children and Adolescents with Chronic Illness: The Role of Depression, Nonproductive Thoughts, and Problematic Internet Use.
Children. 12 (5), 1-17, (article identifier: 657), 2025.
Journal metrics:
Q2 Pediatrics, Perinatology and Child Health (2024)
2024
4.
Molnár, A., Fodor, S.: Erősséghasználat mint erőforrás?: A munkahelyi erősséghasználat és a munkahelyi jóllét kapcsolatának feltáró elemzése.
Alk. Pszichol. 26 (1), 37-60, 2024.
5.
Molnár, A., Fodor, S.: Pedagógusok munkahelyi jóllétének és karaktererősségeinek feltáró elemzése.
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 366, 2024. ISBN: 9789634906551
6.
Kovács, K. E., Molnár, A.: Tanulási zavarok.
In: Különleges bánásmód a köznevelésben. Szerk.: Kovács Karolina Eszter, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 96-108, 2024. ISBN: 9789636151034
2023
7.
Bákonyi, D. B.: Cikkismertetés: Transzdiszciplináris népegészségügyi modell a gyermekek és serdülők mentális egészségfejlesztésére = Review : A transdisciplinary public health model for child and adolescent mental healthcare.
MEJ. 1 (2), 32-36, 2023.
(Reviewed publication: Sheila Ramaswamy, John Vijay Sagar, Shekhar Seshadri. -A transdisciplinary public health model for child and adolescent mental healthcare in low- and middle-income countries /In: The Lancet Regional Health - Southeast Asia. - 3 (2022), p. 1-4. -)
8.
Olajos, T., Pántya, J., Fodor, S.: Hatékony munkavégzés.
In: Az egységes közszolgálati alapkompetenciákat vizsgáló tesztrendszer pszichológiai alapjai / szerkesztette Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 107-112, 2023. ISBN: 9786156259196
2022
9.
Mercz-Madarassy, K., Olajos, T.: A gyermek kötődési stílusát befolyásoló tényezők rendszerszintű vizsgálata a reziliencia tükrében.
In: A PEME XXIV. PhD : Konferenciájának előadásai. Szerk.: Koncz István, Szova Ilona, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, Budapest, 263-270, 2022.
10.
Molnár, A., Fodor, S.: A karaktererősségek fogalma, jellemzői és fejlesztési lehetőségei időskorban.
In: Pozitív Idősödés 1.. Szerk.: Bene Ágnes, Móré Marianna, Debreceni Egyetem, Debrecen, 107-135, 2022. ISBN: 9789636150051
11.
Mohácsi, B.: A pozitív pszichológia kialakulása, elterjedése.
In: Pozitív idősödés 1. / Bene Ágnes; Móré Marianna, Dupress, Debrecen, 82-106, 2022. ISBN: 9789636150051
12.
Olajos, T.: Az alulteljesítés prevenciójának és intervenciójának lehetőségei az egyéni tehetséggondozás során.
Tehetség. 30 (3-4), 14-18, 2022.
13.
Kiss, F., Olajos, T.: A zenetanulás szocio-emocionális transzferhatásai tanulási zavarral küzdő diákok körében.
Impulzus (Szeged). 9. (1), 2-20, 2022.
14.
Kondé, Z., Inántsy-Pap, J.: Figyelem a mindennapokban - A kontextusérzékeny figyelemvizsgálatok lehetőségei.
In: Figyelem a gyakorlatban. Szerk.: Zsidó N. András, Lábadi Beatrix, Akadémiai Kiadó, Budapest, 5 fejezet, 2022. ISBN: 9789634548478
15.
Szabó, F., Godó, K., Győri, K., Kovács, K. E.: Hátrányos helyzetű gyermekek mentális egészsége és távolléti oktatással kapcsolatos attitűdjei a COVID19 járvány első hullámának függvényében.
In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 168, 2022. ISBN: 9786155657115
16.
Pataky, N., Körmendi, A.: Irányelvek az óvodáskorú gyermekek okoseszköz-használatához.
Óvodai nev. 75 (10), 25-26, 2022.
17.
Molnár, A., Fodor, S.: Pedagógusok kiégésének vizsgálata a pozitív pszichológia szemléletébe.
In: 18. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Fejes József Balázs, Pásztor-Kovács Anita, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, 72, 2022. ISBN: 9789633068625
18.
Szabó, E., Körmendi, A., Kurucz, G., Cropley, D., Olajos, T., Pataky, N.: Personality Traits as Predictors of Malevolent Creative Ideation in Offenders.
Behavioral Sciences. 12 (7), 1-20, (article identifier: 242), 2022.
Journal metrics:
Q3 Behavioral Neuroscience
Q2 Development
Q2 Ecology, Evolution, Behavior and Systematics
Q3 Genetics
Q2 Psychology (miscellaneous)
19.
Molnár, A., Fodor, S.: Pozitív pszichológia a munkahelyen: Az erősségek használata és fejlesztési lehetőségei a szervezetekben.
Alk. Pszichol. 22 (1), 147-176, 2022.
20.
Papp, D., Győri, K., Kovács, K. E., Csukonyi, C.: The psychological effect of video game as a protective coping opportunity and characteristics of gaming disorder among higher education students during emergency remote teaching.
2021
21.
Molnár, A., Fodor, S.: Az erősségek, mint a jóllét alapjai: a VIA karaktererősségek és a PERMA jóllételemek összefüggései.
In: Út a reziliens jövő felé : A Magyar Pszichológiai Társaság XXIX. Országos Tudományos Nagygyűlése : kivonatkötet. Szerk.: Sass Judit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 85-86, 2021. ISBN: 9786158024198
22.
Molnár, A.: The relationship between teacher burnout, well-being and character strengths- the result of an explanatory study.
In: "Research in Teacher Education : The Next Generation : Book of Abstract. Ed.: Ei Phyu Chaw, Luca Alexa Erdei, Anna Orsolya Pongor-Juhász, Erika Kopp, Association for Teacher Education in Europe - ATEE, Brussels, 44-45, 2021. ISBN: 9789082506563
23.
Kovács, K., Kovács, K. E.: Using the Behavioural Regulation in an Exercise Questionnaire (BREQ-2) in Central and Eastern Europe: evidence of Reliability, Sociocultural Background, and the Effect on Sports Activity.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (22), 1-14, 2021.
Journal metrics:
Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
2020
24.
Fodor, S., Molnár, A.: Karaktererősségek az iskolában. Fogalmak, jellemzők és a fejlesztésre irányuló intervenciók.
Iskolakultúra. 30 (4-5), 20-39, 2020.
2019
25.
Klein, B., Fodor, S.: TalentTiles: A New Descriptive Talent Identification Instrument Based on Teachers' Ratings.
New Dir Child Adoles. 2019 (168), 11-25, 2019.
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen