Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Kovács, K. E.:
Athlete profiles along grit, sport orientation and sport persistence based on a quantitative research on Hungarian athletes.
Front. Sports Act. Living. 7, 1-9, (cikkazonosító: 1594365), 2025.
Q1
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
(2024)
Q2
Physiology
(2024)
Q2
Public Health, Environmental and Occupational Health
(2024)
Q2
Tourism, Leisure and Hospitality Management
(2024)
2.
Molnár, A.,
Fodor, S.:
Character Strengths and Adolescent Flourishing: Pathways to Resilience and WellBeing.
In: 46th Annual Conference of the International School Psychology Association : Book of abstract, ISPA, Coimbra, 24, 2025.
Kovács, K. E.:
Factors Influencing Sport Persistence Along the Socio-Ecological Model: A Presentation of Sport Persistence Models Based on the Findings of a Representative Hungarian Sample.
Sports. 13 (4), 1-23, (cikkazonosító: 97), 2025.
Q1
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
(2024)
4.
Kovács, K. E.,
Boris, P.,
Nagy, B. E.:
Psychological Well-Being and Life Satisfaction in Children and Adolescents with Chronic Illness: The Role of Depression, Nonproductive Thoughts, and Problematic Internet Use.
Children. 12 (5), 1-17, (cikkazonosító: 657), 2025.
Q2
Pediatrics, Perinatology and Child Health
(2024)
2024
5.
Molnár, A.,
Fodor, S.:
Erősséghasználat mint erőforrás?: A munkahelyi erősséghasználat és a munkahelyi jóllét kapcsolatának feltáró elemzése.
Alk. Pszichol. 26 (1), 37-60, 2024.
Molnár, A.,
Fodor, S.:
Pedagógusok munkahelyi jóllétének és karaktererősségeinek feltáró elemzése.
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 366, 2024. ISBN: 9789634906551
Kovács, K. E.,
Molnár, A.:
Tanulási zavarok.
In: Különleges bánásmód a köznevelésben. Szerk.: Kovács Karolina Eszter, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 96-108, 2024. ISBN: 9789636151034
Bákonyi, D. B.:
Cikkismertetés: Transzdiszciplináris népegészségügyi modell a gyermekek és serdülők mentális egészségfejlesztésére = Review : A transdisciplinary public health model for child and adolescent mental healthcare.
MEJ. 1 (2), 32-36, 2023.
(Ismertetett mű: Sheila Ramaswamy, John Vijay Sagar, Shekhar Seshadri. -A transdisciplinary public health model for child and adolescent mental healthcare in low- and middle-income countries /In: The Lancet Regional Health - Southeast Asia. - 3 (2022), p. 1-4. -)
Bákonyi, D. B.,
Kondé, Z.,
Inántsy-Pap, J.:
Kórházi szorongás vizsgálata tesztingerekre mutatott közelítő - távolító reakciókon keresztül.
In: Műhelytanulmányok az implicit megismerés kísérleti tanulmányozása. Szerk.: Kondé Zoltán, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 206-231, 2023. ISBN: 9789636151409
Mercz-Madarassy, K.,
Olajos, T.:
A gyermek kötődési stílusát befolyásoló tényezők rendszerszintű vizsgálata a reziliencia tükrében.
In: A PEME XXIV. PhD : Konferenciájának előadásai. Szerk.: Koncz István, Szova Ilona, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, Budapest, 263-270, 2022.
Molnár, A.,
Fodor, S.:
A karaktererősségek fogalma, jellemzői és fejlesztési lehetőségei időskorban.
In: Pozitív Idősödés 1.. Szerk.: Bene Ágnes, Móré Marianna, Debreceni Egyetem, Debrecen, 107-135, 2022. ISBN: 9789636150051
Mohácsi, B.:
A pozitív pszichológia kialakulása, elterjedése.
In: Pozitív idősödés 1. / Bene Ágnes; Móré Marianna, Dupress, Debrecen, 82-106, 2022. ISBN: 9789636150051
Kondé, Z.,
Inántsy-Pap, J.:
Figyelem a mindennapokban - A kontextusérzékeny figyelemvizsgálatok lehetőségei.
In: Figyelem a gyakorlatban. Szerk.: Zsidó N. András, Lábadi Beatrix, Akadémiai Kiadó, Budapest, 5 fejezet, 2022. ISBN: 9789634548478
Szabó, F.,
Godó, K.,
Győri, K.,
Kovács, K. E.:
Hátrányos helyzetű gyermekek mentális egészsége és távolléti oktatással kapcsolatos attitűdjei a COVID19 járvány első hullámának függvényében.
In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 168, 2022. ISBN: 9786155657115
Molnár, A.,
Fodor, S.:
Pedagógusok kiégésének vizsgálata a pozitív pszichológia szemléletébe.
In: 18. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Fejes József Balázs, Pásztor-Kovács Anita, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, 72, 2022. ISBN: 9789633068625
Molnár, A.,
Fodor, S.:
Pozitív pszichológia a munkahelyen: Az erősségek használata és fejlesztési lehetőségei a szervezetekben.
Alk. Pszichol. 22 (1), 147-176, 2022.
Papp, D.,
Győri, K.,
Kovács, K. E.,
Csukonyi, C.:
The psychological effect of video game as a protective coping opportunity and characteristics of gaming disorder among higher education students during emergency remote teaching.
Molnár, A.,
Fodor, S.:
Az erősségek, mint a jóllét alapjai: a VIA karaktererősségek és a PERMA jóllételemek összefüggései.
In: Út a reziliens jövő felé : A Magyar Pszichológiai Társaság XXIX. Országos Tudományos Nagygyűlése : kivonatkötet. Szerk.: Sass Judit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 85-86, 2021. ISBN: 9786158024198
Molnár, A.:
The relationship between teacher burnout, well-being and character strengths- the result of an explanatory study.
In: "Research in Teacher Education : The Next Generation : Book of Abstract. Ed.: Ei Phyu Chaw, Luca Alexa Erdei, Anna Orsolya Pongor-Juhász, Erika Kopp, Association for Teacher Education in Europe - ATEE, Brussels, 44-45, 2021. ISBN: 9789082506563