EN HU

Molnár Adrienn

Molnár Adrienn

Teljes publikációs lista

2024
1.
Molnár, A., Fodor, S.: Erősséghasználat mint erőforrás?: A munkahelyi erősséghasználat és a munkahelyi jóllét kapcsolatának feltáró elemzése.
Alk. Pszichol. 26 (1), 37-60, 2024.
2.
Molnár, A., Fodor, S.: Pedagógusok karaktererősségeinek és munkahelyi jóllétének feltáró elemzése.
Iskolakultúra. 34 (9), 39-60, 2024.
3.
Molnár, A., Fodor, S.: Pedagógusok munkahelyi jóllétének és karaktererősségeinek feltáró elemzése.
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 366, 2024. ISBN: 9789634906551
4.
Molnár, A., Fodor, S.: Strengths in focus: Investigating teacher well-being through strenghts use.
In: ATEE Spring Conference 2024 Teacher education research in Europe: trends, challenges, practices and perspectives : Book of abstracts. Ed.: by Nicole Bianquin, Francesco Magni, University of Bergamo, Bergamo, 303, 2024. ISBN: 9789464668537
5.
Kovács, K. E., Molnár, A.: Tanulási zavarok.
In: Különleges bánásmód a köznevelésben. Szerk.: Kovács Karolina Eszter, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 96-108, 2024. ISBN: 9789636151034
2023
6.
Molnár, A., Fodor, S.: Positive psychology-oriented organizational assessment: a new way of whole-school counseling.
In: XXI. BCES Annual International Conference of the Bulgarian Comparative Education Society (BCES) : Program & Abstracts, BCES, Sofia, 17, 2023.
7.
Molnár, A.: Pozitív pszichológia a szervezetekben: első eredmények a Munkahelyi erősséghasználat kérdőív magyar nyelvű változatával.
In: XXVI. Tavaszi Szél Konferencia : Absztrakt kötet. Szerk.: Hajdú Péter, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 381-382, 2023.
2022
8.
Molnár, A., Fodor, S.: A karaktererősségek fogalma, jellemzői és fejlesztési lehetőségei időskorban.
In: Pozitív Idősödés 1.. Szerk.: Bene Ágnes, Móré Marianna, Debreceni Egyetem, Debrecen, 107-135, 2022. ISBN: 9789636150051
9.
Molnár, A., Fodor, S.: Pedagógusok kiégésének vizsgálata a pozitív pszichológia szemléletébe.
In: 18. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Fejes József Balázs, Pásztor-Kovács Anita, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, 72, 2022. ISBN: 9789633068625
10.
Molnár, A., Fodor, S.: Pozitív pszichológia a munkahelyen: Az erősségek használata és fejlesztési lehetőségei a szervezetekben.
Alk. Pszichol. 22 (1), 147-176, 2022.
2021
11.
Molnár, A., Fodor, S.: Az erősségek, mint a jóllét alapjai: a VIA karaktererősségek és a PERMA jóllételemek összefüggései.
In: Út a reziliens jövő felé : A Magyar Pszichológiai Társaság XXIX. Országos Tudományos Nagygyűlése : kivonatkötet. Szerk.: Sass Judit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 85-86, 2021. ISBN: 9786158024198
12.
Molnár, A.: The relationship between teacher burnout, well-being and character strengths- the result of an explanatory study.
In: "Research in Teacher Education : The Next Generation : Book of Abstract. Ed.: Ei Phyu Chaw, Luca Alexa Erdei, Anna Orsolya Pongor-Juhász, Erika Kopp, Association for Teacher Education in Europe - ATEE, Brussels, 44-45, 2021. ISBN: 9789082506563
2020
13.
Molnár, A., Fodor, S., Kurucz, G.: A matematikai szorongás vizsgálata a célorientációs elmélet keretében.
Alk. Pszichol. 20 (1), 31-55, 2020.
14.
Fodor, S., Molnár, A.: Karaktererősségek az iskolában. Fogalmak, jellemzők és a fejlesztésre irányuló intervenciók.
Iskolakultúra. 30 (4-5), 20-39, 2020.
2019
15.
Molnár, A., Fodor, S., Kurucz, G.: Középiskolások matematikai szorongásának és teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet keretében.
In: Összetart a sokszínűség : A Magyar Pszichológiai Társaság XXVIII. Országos Tudományos Nagygyűlése. Programfüzet. Kiadta: a Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Pszichológiai Intézet, Magyar Pszichiátriai Társaság, Budapest, 211, 2019.
2017
16.
Molnár, A., Fodor, S.: A serdülők iskolai énhatékonyságának, aspirációinak és az iskola teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet tükrében.
Iskolakultúra. 27 (1-12), 19-33, 2017.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem