Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Világgazdasági és Nemzetközi Kapcsolatok Intézet. Világgazdasági és Nemzetközi Üzleti Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Világgazdasági és Nemzetközi Kapcsolatok Intézet. Department of World Economy and International Business
Cseh Papp, I.,
Wiwczaroski, T. B.,
Csapóné Riskó, T.:
Towards sustainable vocational training by decreasing pupil dropout rates.
J. EcoAgriTourism. 14 (2), 10-16, 2018.
Csapóné Riskó, T.,
Wiwczaroski, T. B.:
Culture, language and competency: Introducing students to real world employment challenges in the classroom.
Nyelvvilág. 19, 129-136, 2017.
Wiwczaroski, T. B.,
Czellér, M.:
Meeting needs: foreign language instruction in higher education and the job marke.
In: Cudzie jazyky v premenách času VII: recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie = Foreign languages in changing times / red. Radoslav Štefančík, Roman Kapil, Vydavatelstvo Ekonóm, Bratislava, 198-2036, 2017. ISBN: 9788022543880
Wiwczaroski, T. B.:
Not just for support: fitting university language courses to business needs.
In: Cudzie jazyky v premenách času VI: recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie = Foreign languages in changing times / red. Radoslav Štefančík, Vydavateľstvo EKONÓM, Bratislava, 20-25, 2016. ISBN: 9788022542524
Csapóné Riskó, T.,
Wiwczaroski, T. B.:
Foreign Uncontrollable Elements of Marketing: Roots of Cultural Forces.
Int. Jour. of Soc. Scie. 3 (3), 243-257, 2014.
Csapóné Riskó, T.,
Wiwczaroski, T. B.:
From Domestic Marketing through International Marketing to Intercultural Marketing.
Econ. Affa. 59 (3), 439-445, 2014.
Csapóné Riskó, T.,
Wiwczaroski, T. B.:
Integrating Language Learning and Culture into an ESP International Marketing Course Syllabus.
Engl. Specif. Purp. World. 43 (15), 1-11, 2014.
Wiwczaroski, T. B.,
Tar, I.,
Szabados, G.:
Managerial Ethics vs. Social Responsibility.
In: Poland, Hungary, the World. Selected Aspects of Contemporary Economy, Culture and Science. Ed.: Klement Budzowski, Magdolna Láczay, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wroclawskiej, Krakow, 127-137, 2014.
Szabados, G.,
Wiwczaroski, T. B.:
Civil szervezetek Hajdú-Biharban: funkcionális vizsgálatok és társadalmi érintettség.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban : fiatal kutatók nemzetközi konferenciája III. : elektronikus tanulmánykötet. Szerk.: Bartha Ákos, Szálkai Tamás, A Magyar Nemzeti Levéltár Hajdú-Bihar megyei Levéltára kiadványa, Debrecen, 137-144, 2013. ISBN: 9789637238505
Tánczos, J.,
Tar, I.,
Wiwczaroski, T. B.:
Comparative study of learning skills among students pursuing an education in healthcare.
ESP World. 14 (38), 2013.
Szabados, G.,
Wiwczaroski, T. B.,
Pierog, A.:
Civil szervezetek Hajdú-Biharban - egy felmérés esszenciái = Civic organizations in Hajdú-Bihar county - essentials of a survey.
VIKEK Közl. 4 (10), 2012.