Revákné Markóczi, I.,
Csernoch, M.,
Czimre, K.,
Dávid, Á.,
Tóthné Kosztin, B.,
Malmos, E.,
Sütő, É.,
Kurucz, D.:
A systematic review of STEM teaching-learning methods and activities in early childhood.
EURASIA J Math Sci Tech Ed. 20 (8), 1-22, (article identifier: 2481), 2024.
Biró, P.,
Kádek, T.:
Comparing Student Results on a Programming Task During a Contest and a Practice Situation with the Help of the ProgCont System.
In: 2024 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON) Proceedings, IEEE, Kos, 1-6, 2024, (ISSN 2165-9567) ISBN: 9798350394023
Csernoch, M.:
Digitális környezetismeret.
In: Új tantárgypedagógiai kutatások, innovációk és elemzések. Szerk.: Kaposi, József; Kerekesné, Horvát Ilona, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Albizottság, Budapest, [Közlésre elfogadva], 1-36, 2024. ISBN: 9789635751310
Mihálydeák, T. S.,
Kádek, T.,
Nagy, D.,
Chakraborty, M. K.:
Intensions and extensions of granules: A two-component treatment.
Int. J. Approx. Reasoning. 169, 1-15, (article identifier: 109182), 2024.
Csuhaj-Varjú, E.,
Vaszil, G.:
Networks of Watson-Crick D0L systems with communication by substrings.
Theor. Comput. Sci. 995, 1-10, (article identifier: 114493), 2024.
Kádek, T.,
Biró, P.:
Next Generation of Assessment Evaluation System for IT Configuration Challenges.
In: 2024 IEEE 3rd Conference on Information Technology and Data Science (CITDS) / IEEE, IEEE Computer Society, Washington, 1-4, 2024. ISBN: 9798350387889
Szeghalmy, S.,
Fazekas, A.:
A Comparative Study of the Use of Stratified Cross-Validation and Distribution-Balanced Stratified Cross-Validation in Imbalanced Learning.
Sensors. 23 (4), 1-27, (article identifier: 2333), 2023.
László, V. C.,
Nagy, K.,
Csernoch, M.:
Alapvető számolási készségek tesztelése papíron és táblázatkezelőben.
In: INFODIDACT`2022. 15. Informatika Szakmódszertani Konferencia Előadáskötet / Szlávi Péter, Zsakó László (szerk), Webdidaktika Alapítvány, Budapest, , 2023. ISBN: 9786158060868
Hussain, A.,
Hannusch, C.:
A New Keyed Hash Function Based on Latin Squares and Error-Correcting Codes to Authenticate Users in Smart Home Environments.
In: Codes, Cryptology and Information Security: 4th International Conference, C2SI 2023, Rabat, Morocco, May 29-31, 2023, Proceedings. (Chapter 8) /Souidi El Mamoun (eds.), Springer Nature Switzerland, Cham, Svájc, 129-135, 2023. ISBN: 9783031330162
Bujdosó, G.,
Teperics, K.,
Roskó, T.,
Jász, E.,
Czimre, K.,
Molnár, E.,
Kapusi, J.,
Novac, M.,
Novac, O.:
Disruptive technologies in STEM education - A method for broadening the spectrum of IT teacher education.
In: EDULEARN23 Proceedings / Luis Gómez Chova; Chelo González Martínez; Joanna Lees, IATED Academy, 2023, 5684-5692, 2023, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788409521517