Gerhát, R.,
Fodor, S.:
A coaching pszichológiai intervenció meghatározása, bemutatása és megkülönböztetése más segítő folyamatoktól.
Magyar Pszichológiai Szemle. közlésre elfogadva (-), 1-52, 2025.
Czirfusz, D.,
Nyüsti, S.,
Nagy, Z.,
Lénárd, S.:
A szakképzés és a munkaerőpiac közötti átmenet vizsgálata adminisztratív adatok segítségével: regisztrált álláskeresők.
Educatio. Epub ahead of print, 1-17, 2025.
Bukovinszky-Csáki, O.:
Az újságírás és a mesterséges intelligencia. Generatív MI-eszközök etikus használati módjai az újságírásban.
Korunk (Kolozsvár). 36 (4), 23-30, 2025.
Ackermann, T.:
Digital Education for Roma Students.
In: BICE 2024 : Proceedings of 1st Budapest International Conferenceon on Education. Ed.: Péter Tóth, Dóra Hegyesi, Budapest University of Technology and Economics, Faculty of Economic and Social Sciences, Department of Technical Education, Budapest, 81-88, 2025. ISBN: 9789634219767
Gerhát, R.,
Ocsenás, D.,
Münnich, Á.:
Enhancing performance, well-being and self-efficacy: A randomised controlled study in solution-focused business coaching.
Int. J. Evid. Based Coach. Mentor. 23 (1), 24-48, 2025.
Q3
Business, Management and Accounting (miscellaneous)
(2024)
Q3
Education
(2024)
6.
Hegedűs, G.,
Csépes, I.:
Miért választják a kiegészítő angol nyelvi árnyékoktatást a nyelvtanulók?: Egy északkelet-magyarországi felmérés eredményei.
Iskolakultúra. 35 (1), 19-36, 2025.
Hegedűs, G.,
Csépes, I.:
Participation in Shadow Education in Church- and State-Maintained Schools: The Role of Cultural and Social Capital.
Cent. Eur. J. Educat. Res. "Accepted by Publisher" (2), 1-19, 2025.
Soltani, R.:
The Evolution of Education and Family Life in Algeria: Tradition, Modernisation, and Cultural Continuity.
Social Empowerment Journal. 7 (1), 02-13, 2025.
Gerhát, R.,
Ocsenás, D.,
Münnich, Á.:
The Impact of Personality Traits on the Effectiveness of Solution-Focused Coaching in a Workplace Context.
International Coaching Psychology Review. "Accepted by Publisher" (-), [1-47], 2025.
Szabó, E.,
Pataky, N.:
A börtöntanácsadás folyamata; tanácsadó és kliens kapcsolat, és az esetvezetés szempontjai.
In: Fejezetek a tanácsadás alkalmazott területeiből a perinatális időszaktól a felnőttkorig / szerk. Pataky Nóra, Debreceni Egyetemi Kiadó Debrecen University Press, Debrecen, 91-101, 2024. ISBN: 9789636151591
Őrsi, B.,
Kovács, J.,
Csukonyi, C.:
Accepting a robot request contradicting a human instruction in the function of robot attitudes and level of interdependency.
Computers in Human Behavior Reports. 14, 1-10, (article identifier: 100385), 2024.
Radócz, J. M.:
A felnőttkori zenetanulás lehetőségei a hazai fúvószenekarokban.
In: Művészettel nevelés generációkon át : Zenepedagógiai kutatások a Debreceni Egyetemen. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 18, 2024. ISBN: 9786156669018
Takács, I.,
Mazák, V. E.,
Fenyvesi, A.,
Bársony, R.,
Topa, E.:
Analysis of activity structure in Szabolcs-Szatmár-Bereg County.
Braz. J. Biol. 84, 1-9, (article identifier: 282931), 2024.
Q2
Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
20.
Moklovsky, R.:
A nyelv az egész élet medre: Kemény Lili Nem című kötetéről a miskolci bemutatón Moklovsky Rékával beszélgetett.
Prae.hu 2024.05.23, [1-14], 2024.
Tóth, D.:
A pozitív idősödés diskurzusairól.
OxIPO. 1, 127-131, 2024.
(Reviewed publication: Bene Ágnes; Móré Marianna. -Pozitív idősödés 1. /Debrecen : Debreceni Egyetemi Kiadó, 2022)
Néma, J. E.:
A rurális közegben élő szülők IKT-attitűdjei, nevelési stílusai - Az olvasóvá nevelés digitális kihívásai.
Acta med. sociol. 15 (38), 22-42, 2024.
Lukács, Z. G.:
A szegénység megértése - Leszakadók és kitaszítottak vizsgálata az indiai társadalomban.
In: Próbapálya fiatal kutatóknak: A PEME XXVIII. Nemzetközi PhD : Konferencia előadásai. Szerk.: Koncz István, Szova Ilona, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, Budapest, 146-152, 2024. ISBN: 9786155709210