EN HU

Doctoral School of Human Sciences

Doctoral School of Human Sciences
Doctoral School of Human Sciences
Uploaded publications:
1948
Publications in DEA:
1948
OA:
448
Date range:
1997-2025
2025
1.
Gerhát, R., Fodor, S.: A coaching pszichológiai intervenció meghatározása, bemutatása és megkülönböztetése más segítő folyamatoktól.
Magyar Pszichológiai Szemle. közlésre elfogadva (-), 1-52, 2025.
Journal metrics:
Q4 Psychology (miscellaneous) (2024)
2.
Czirfusz, D., Nyüsti, S., Nagy, Z., Lénárd, S.: A szakképzés és a munkaerőpiac közötti átmenet vizsgálata adminisztratív adatok segítségével: regisztrált álláskeresők.
Educatio. Epub ahead of print, 1-17, 2025.
3.
Bukovinszky-Csáki, O.: Az újságírás és a mesterséges intelligencia. Generatív MI-eszközök etikus használati módjai az újságírásban.
Korunk (Kolozsvár). 36 (4), 23-30, 2025.
4.
Ackermann, T.: Digital Education for Roma Students.
In: BICE 2024 : Proceedings of 1st Budapest International Conferenceon on Education. Ed.: Péter Tóth, Dóra Hegyesi, Budapest University of Technology and Economics, Faculty of Economic and Social Sciences, Department of Technical Education, Budapest, 81-88, 2025. ISBN: 9789634219767
5.
Gerhát, R., Ocsenás, D., Münnich, Á.: Enhancing performance, well-being and self-efficacy: A randomised controlled study in solution-focused business coaching.
Int. J. Evid. Based Coach. Mentor. 23 (1), 24-48, 2025.
Journal metrics:
Q3 Business, Management and Accounting (miscellaneous) (2024)
Q3 Education (2024)
6.
Hegedűs, G., Csépes, I.: Miért választják a kiegészítő angol nyelvi árnyékoktatást a nyelvtanulók?: Egy északkelet-magyarországi felmérés eredményei.
Iskolakultúra. 35 (1), 19-36, 2025.
7.
Hegedűs, G., Csépes, I.: Participation in Shadow Education in Church- and State-Maintained Schools: The Role of Cultural and Social Capital.
Cent. Eur. J. Educat. Res. "Accepted by Publisher" (2), 1-19, 2025.
8.
Soltani, R.: The Evolution of Education and Family Life in Algeria: Tradition, Modernisation, and Cultural Continuity.
Social Empowerment Journal. 7 (1), 02-13, 2025.
9.
Gerhát, R., Ocsenás, D., Münnich, Á.: The Impact of Personality Traits on the Effectiveness of Solution-Focused Coaching in a Workplace Context.
International Coaching Psychology Review. "Accepted by Publisher" (-), [1-47], 2025.
2024
10.
Szabó, E., Pataky, N.: A börtöntanácsadás folyamata; tanácsadó és kliens kapcsolat, és az esetvezetés szempontjai.
In: Fejezetek a tanácsadás alkalmazott területeiből a perinatális időszaktól a felnőttkorig / szerk. Pataky Nóra, Debreceni Egyetemi Kiadó Debrecen University Press, Debrecen, 91-101, 2024. ISBN: 9789636151591
11.
Őrsi, B., Kovács, J., Csukonyi, C.: Accepting a robot request contradicting a human instruction in the function of robot attitudes and level of interdependency.
Computers in Human Behavior Reports. 14, 1-10, (article identifier: 100385), 2024.
Journal metrics:
Q1 Applied Psychology
Q1 Artificial Intelligence
D1 Cognitive Neuroscience
D1 Computer Science Applications
D1 Human-Computer Interaction
Q1 Neuroscience (miscellaneous)
12.
Moklovsky, R.: A cinkotai rém nyomában.
Prae.hu. 2024.06.23., [1-6], 2024.
13.
Radócz, J. M.: A felnőttkori zenetanulás lehetőségei a hazai fúvószenekarokban.
In: Művészettel nevelés generációkon át : Zenepedagógiai kutatások a Debreceni Egyetemen. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 18, 2024. ISBN: 9786156669018
14.
Moklovsky, R.: A halál nem elméleti, hanem zsigeri kérdés: Interjú Lapis Józseffel.
Prae.hu 2024.07.04., [1-9], 2024.
15.
Jakab, A.: A kétely illegitimitása Novalis mágikus idealizmusában.
In: A kétely. Szerk.: Daróczi Enikő; Laczkó Sándor, Pro Philosophia Szegediensi Alapítvány; Magyar Filozófiai Társaság; Státus Kiadó, Szeged, 133-140, 2024, (Lábjegyzetek Platónhoz, ISSN 1785-7082 ; 21) ISBN: 9786155727085
16.
Moklovsky, R.: A kétszázadik: A Miskolci Nemzeti Színház bicentenáriumi évadjáról.
Műút. 09 (4), 48-53, 2024.
17.
Gerhát, R.: A megoldásközpontú brief coach főbb kompetenciái.
Megoldásközpont Pozitív Pszichológiai Magazin 2024.05.01., [1-12], 2024.
18.
Ambrusz, A., Malét-Szabó, E.: A mentális egészség megőrzése a rendvédelem területén.
Psychiatr Hung. 39 (Suppl.), 45, 2024.
19.
Takács, I., Mazák, V. E., Fenyvesi, A., Bársony, R., Topa, E.: Analysis of activity structure in Szabolcs-Szatmár-Bereg County.
Braz. J. Biol. 84, 1-9, (article identifier: 282931), 2024.
Journal metrics:
Q2 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
20.
Moklovsky, R.: A nyelv az egész élet medre: Kemény Lili Nem című kötetéről a miskolci bemutatón Moklovsky Rékával beszélgetett.
Prae.hu 2024.05.23, [1-14], 2024.
21.
Tóth, D.: A pozitív idősödés diskurzusairól.
OxIPO. 1, 127-131, 2024.
(Reviewed publication: Bene Ágnes; Móré Marianna. -Pozitív idősödés 1. /Debrecen : Debreceni Egyetemi Kiadó, 2022)
22.
Néma, J. E.: A rurális közegben élő szülők IKT-attitűdjei, nevelési stílusai - Az olvasóvá nevelés digitális kihívásai.
Acta med. sociol. 15 (38), 22-42, 2024.
23.
Alter, E., Mónus, F.: A STEM szakos hallgatók fenntarthatósági nézetei.
Iskolakultúra. 34 (5), 43-63, 2024.
24.
Lukács, Z. G.: A szegénység megértése - Leszakadók és kitaszítottak vizsgálata az indiai társadalomban.
In: Próbapálya fiatal kutatóknak: A PEME XXVIII. Nemzetközi PhD : Konferencia előadásai. Szerk.: Koncz István, Szova Ilona, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, Budapest, 146-152, 2024. ISBN: 9786155709210
25.
Ambrusz, A., Németh, F., Borbély, Z., Malét-Szabó, E.: A szubjektív egészségi állapot és a dohányzás összefüggése rendfenntartó dolgozók körében.
Orv. hetil. 165 (15), 584-594, 2024.
Journal metrics:
Q4 Medicine (miscellaneous)
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen