EN HU

Doctoral School of Human Sciences

Doctoral School of Human Sciences
Doctoral School of Human Sciences
Uploaded publications:
2125
Publications in DEA:
2125
OA:
480
Date range:
1997-2025
2025
1.
Gerhát, R., Fodor, S.: A coaching pszichológiai intervenció meghatározása, bemutatása és megkülönböztetése más segítő folyamatoktól.
Magyar Pszichológiai Szemle. közlésre elfogadva, [1-52], 2025.
Journal metrics:
Q4 Psychology (miscellaneous) (2024)
2.
Abdullah, B. M. A., Soltani, R.: A Comprehensive Systematic Review of the Impact of Internationalization on Educational Quality in MENA Countries.
In: Hatékony és fenntartható tudástranszfer és képességfejlesztés az egyetemeken a digitális transzformáció idején / Fodorné Tóth Krisztina ; Németh Balázs, MELLearN - Felsőoktatási Hálózat az Életen át tartó tanulásért" Egyesület Óbudai Egyetem, Budapest, 233-264, 2025. ISBN: 9789636264123
3.
Pallós, Á.: A Hagyomány és a hagyományok - avagy hamvasi sorsmegoldás e fogalmakon túl.
Orpheus noster. 2025/2., 101-103, 2025.
(Reviewed publication: Horváth Róbert, Stamler Ádám (szerk.). -Az isteni eredet tudata. Hamvas Béla hagyományai /Balatonfüred : Hamvas Béla Asztaltársaság, 2024)
4.
Tóth, M., Agárdi, S., Béres, T., Hollósi, H. Z., Kiss, F., Mónus, F.: A környezeti nevelésben alkalmazott élménypedagógiai módszerek nemzetközi összehasonlítása.
In: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája III.. Szerk.: Fodor Richárd, Karain-Gombocz Orsolya, Miklós Ágnes Kata, Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Budapest, 121-128, 2021. ISBN: 9789635750405
5.
Sávai-Átyin, R., Bacskai, K., Kovács, K. E., Hrabéczy, A., Dan, B. A.: A szakadék áthidalása: A szülői szerepvállalás szerepe a sajátos nevelési igényű tanulók teljesítményének és fejlődésének javításában a magyar iskolákban.
In: Teachers' and parents' collaboration for students = Pedagógusok és szülők együttműködése a tanulókért : Az MTA-DE-CSATOKK Kutatócsoport zárókonferenciája : Absztraktkötet. Szerk.: Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Papp Hunor, CHERD-Hungary, Debrecen, 57-58, 2025. ISBN: 9786156012333
6.
Czirfusz, D., Nyüsti, S., Nagy, Z., Lénárd, S.: A szakképzés és a munkaerőpiac közötti átmenet vizsgálata adminisztratív adatok segítségével: regisztrált álláskeresők.
Educatio. Epub ahead of print, 1-17, 2025.
7.
Dan, B. A., Wagner, A., Árkosi, J.: A szenzoriális színház szerepe az inkluzív nevelésben: gyakorlati tapasztalatok és pedagógiai lehetőségek a Bonitas iskola projektje alapján.
In: IV. Oktatás határhelyzetben konferencia : A sokféleség mint érték : Absztraktkötet. Szerk.: Bordás Andrea, Kelemen Henrietta, Partiumi Keresztény Egyetem, Nagyvárad, 1, 2025.
8.
Dan, B. A., Kovács, K. E.: Az inkluzív nevelés felerősítése önkéntességen keresztül.
In: Az oktatás időszerű narratívumai. Szerk.: Hanák Zsuzsanna, Lengyelné Molnár Tünde, Révész-Kiszela Kinga, Simándi Szilvia, Szűts Zoltán, Szűts-Novák Rita, Debreceni Egyetemi Kiadó, Eger Debrecen, 114-126, 2025, (HERA évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 12.) ISBN: 9786155657160
9.
Dorner, L., Bene, Á.: Az önkéntesség és a mentális egészség kapcsolta az életkori sajátosságok tükrében - egy hazai kutatás tanulságai.
Önkéntes Szemle. 5 (1), 3-33, 2025.
10.
Bukovinszky-Csáki, O.: Az újságírás és a mesterséges intelligencia. Generatív MI-eszközök etikus használati módjai az újságírásban.
Korunk (Kolozsvár). 36 (4), 23-30, 2025.
11.
Godó, K., Ceglédi, T.: Benntartó kapuőrök: Perzisztencia az oktatói informális mentori kapcsolat, a reziliens életút és az eredményesség hatásegyüttesében.
In: 50 éve családban : 20 éve családkutatásban : Tanulmányok Engler Ágnes tiszteletére. Szerk.: Markos Valéria; Bencze Ádám, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 153-183, 2025, (Oktatáskutatók könyvtáraISSN ; 25)
12.
Csók, C., Szecskó, J., Pusztai, G.: Building School Resilience through the Collaborative Efforts of Teachers and Educational Support Staff.
ELNE Journal. 4, 22, 2025.
13.
Ackermann, T.: Digital Education for Roma Students.
In: BICE 2024 : Proceedings of 1st Budapest International Conferenceon on Education. Ed.: Péter Tóth, Dóra Hegyesi, Budapest University of Technology and Economics, Faculty of Economic and Social Sciences, Department of Technical Education, Budapest, 81-88, 2025. ISBN: 9789634219767
14.
Pallós, Á.: Egzisztencia, technika és isten Karl Jaspersnél.
Orpheus noster. 17 (1), 46-55, 2025.
15.
Gerhát, R., Ocsenás, D., Münnich, Á.: Enhancing performance, well-being and self-efficacy: A randomised controlled study in solution-focused business coaching.
Int. J. Evid. Based Coach. Mentor. 23 (1), 24-48, 2025.
Journal metrics:
Q3 Business, Management and Accounting (miscellaneous) (2024)
Q3 Education (2024)
16.
Papp, D., Burján, R., Csukonyi, C.: Exploratory study of qualitative psychological factors influencing performance in esports.
Front. Sports Act. Living. 7, 1-15, 2025.
Journal metrics:
D1 Anthropology (2024)
Q2 Orthopedics and Sports Medicine (2024)
Q1 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2024)
Q2 Physiology (2024)
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2024)
Q2 Tourism, Leisure and Hospitality Management (2024)
17.
Dan, B. A., Kovács, K. E.: Fostering Inclusive Education Through Volunteer Engagement.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025.. Szerk.: Márkus Edina; Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 84, 2025. ISBN: 9786155657177
18.
Vályogos, K.: Hova tovább?.
Iskolakultúra. 35 (5-6), 3-18, 2025.
19.
Csók, C.: Iskolai segítő munkatársak hozzájárulása a szülői bevonódás erősítéséhez.
In: A család-iskola partnerség szülői nézőpontból : Vizsgálatok három országban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD)., Debrecen, 209-221, 2025. ISBN: 9786156012326
20.
Hegedűs, G., Csépes, I.: Miért választják a kiegészítő angol nyelvi árnyékoktatást a nyelvtanulók?: Egy északkelet-magyarországi felmérés eredményei.
Iskolakultúra. 35 (1), 19-36, 2025.
21.
Hegedűs, G., Csépes, I.: Participation in Shadow Education in Church- and State-Maintained Schools: The Role of Cultural and Social Capital.
Cent. Eur. J. Educat. Res. "Accepted by Publisher" (2), 1-19, 2025.
22.
Polgáriné Szilágyi, E., Pusztai, G.: Schools in the role of the family: Kolping pedagogy in Hungary.
Hung. educ. res. j. Epub ahead of print, 1-15, 2025.
23.
Soltani, R.: The Evolution of Education and Family Life in Algeria: Tradition, Modernisation, and Cultural Continuity.
Social Empowerment Journal. 7 (1), 02-13, 2025.
24.
Kovács, K. E., Dan, B. A.: The Experiences of Hungarian Minority Parents of Children with Severe Disability from Romania.
Education Sciences. 15 (8), 1-22, (article identifier: 938), 2025.
Journal metrics:
Q2 Computer Science Applications (2024)
Q1 Computer Science (miscellaneous) (2024)
Q2 Developmental and Educational Psychology (2024)
Q1 Education (2024)
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2024)
Q2 Public Administration (2024)
25.
Gerhát, R., Ocsenás, D., Münnich, Á.: The Impact of Personality Traits on the Effectiveness of Solution-Focused Coaching in a Workplace Context.
International Coaching Psychology Review. "Accepted by Publisher", [1-47], 2025.
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen