Debreceni Egyetem. Bölcsészettudományi Doktori Tanács. Humán Tudományok Doktori Iskola / University of Debrecen. Doctoral Council of Humanities. Doctoral School of Human Sciences
Szél, E.,
Kóródi, K.,
Gori, A.,
Jámbori, S.,
Szabó, É.:
A mentalizáció multidimenzionális kérdőívének (MMQ) magyar nyelvű adaptációja serdülők és fiatal felnőttek körében.
Magy. Pszichol. Szle. 78 (2), 221-249, 2023.
Kóródi, K.,
Szabó, É.,
Jagodics, B.:
A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán.
Iskolakultúra. 32 (5), 46-56, 2022.
Szabó, É.,
Kóródi, K.,
Szél, E.,
Jagodics, B.:
Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers' Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction.
Eur. J. Educ. Res. 11 (1), 151-162, 2022.
Kóródi, K.,
Szél, E.:
A Serdülő Reziliencia Skála (READ-H) fiatal felnőtt mintán való alkalmazása.
In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága : SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 122, 2021. ISBN: 9789633068335
Szabó, É.,
Jagodics, B.,
Kóródi, K.:
A tanári munkát hátráltató tényezők a 2020. tavaszi digitális oktatás időszakában.
Iskolakultúra. 31 (6), 3-16, 2021.
Sóki, Z.,
Hallgató, E.,
Volosin, M.,
Kóródi, K.,
Jagodics, B.:
A társas normák változása a COVID-19 járvány egyes szakaszaiban.
Alk. Pszichol. 21 (2), 53-77, 2021.
Jagodics, B.,
Kóródi, K.,
Szabó, É.:
Az észlelt tanári énhatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (2. rész).
Iskolakultúra. 30 (11), 24-43, 2020.
Kóródi, K.,
Jagodics, B.,
Szabó, É.:
Az észlelt tanári hatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (1. rész)..
Iskolakultúra. 30 (10), 38-52, 2020.
Kóródi, K.,
Szabó, É.:
A new method for measuring school climate.
In: PÉK 2019 [CEA 2019] XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Program és összefoglalók = 17th Conference on Educational Assessment: Programme and Abstracts]. Szerk.: Molnár Edit Katalin; Dancs Katinka, Szegedi Tudományegyetem, Szeged, 59, 2019. ISBN: 9789633066492
Kóródi, K.,
Szabó, É.:
Az iskolai klíma mérése: Georgia School Climate Survey hazai adaptációjának első eredményei.
In: Összetart a sokszínűség: A Magyar Pszichológiai Társaság XXVIII. Országos Tudományos Nagygyűlése : kivonatkötet. Szerk.: Lippai Edit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 156-157, 2019. ISBN: 9786158024181
Kóródi, K.,
Szabó, É.:
Proszociális és agresszív viselkedések normavizsgálata és az iskolai klímával való összefüggései.
In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok : XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Varga, Aranka; Andl, Helga; Molnár-Kovács, Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság : PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 202, 2019. ISBN: 9789634294733