Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Bölcsészettudományi Doktori Tanács. Humán Tudományok Doktori Iskola / University of Debrecen. Doctoral Council of Humanities. Doctoral School of Human Sciences
Szél, E., Kóródi, K., Gori, A., Jámbori, S., Szabó, É.: A mentalizáció multidimenzionális kérdőívének (MMQ) magyar nyelvű adaptációja serdülők és fiatal felnőttek körében. Magy. Pszichol. Szle. 78 (2), 221-249, 2023.
Kóródi, K., Szabó, É., Jagodics, B.: A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán. Iskolakultúra. 32 (5), 46-56, 2022.
Szabó, É., Kóródi, K., Szél, E., Jagodics, B.: Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers' Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction. Eur. J. Educ. Res. 11 (1), 151-162, 2022.
Kóródi, K., Szél, E.: A Serdülő Reziliencia Skála (READ-H) fiatal felnőtt mintán való alkalmazása. In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága : SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 122, 2021. ISBN: 9789633068335
Szabó, É., Jagodics, B., Kóródi, K.: A tanári munkát hátráltató tényezők a 2020. tavaszi digitális oktatás időszakában. Iskolakultúra. 31 (6), 3-16, 2021.
Sóki, Z., Hallgató, E., Volosin, M., Kóródi, K., Jagodics, B.: A társas normák változása a COVID-19 járvány egyes szakaszaiban. Alk. Pszichol. 21 (2), 53-77, 2021.
Jagodics, B., Kóródi, K., Szabó, É.: Az észlelt tanári énhatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (2. rész). Iskolakultúra. 30 (11), 24-43, 2020.
Kóródi, K., Jagodics, B., Szabó, É.: Az észlelt tanári hatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (1. rész).. Iskolakultúra. 30 (10), 38-52, 2020.
Kóródi, K., Szabó, É.: A new method for measuring school climate. In: PÉK 2019 [CEA 2019] XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Program és összefoglalók = 17th Conference on Educational Assessment: Programme and Abstracts]. Szerk.: Molnár Edit Katalin; Dancs Katinka, Szegedi Tudományegyetem, Szeged, 59, 2019. ISBN: 9789633066492
Kóródi, K., Szabó, É.: Az iskolai klíma mérése: Georgia School Climate Survey hazai adaptációjának első eredményei. In: Összetart a sokszínűség: A Magyar Pszichológiai Társaság XXVIII. Országos Tudományos Nagygyűlése : kivonatkötet. Szerk.: Lippai Edit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 156-157, 2019. ISBN: 9786158024181
Kóródi, K., Szabó, É.: Proszociális és agresszív viselkedések normavizsgálata és az iskolai klímával való összefüggései. In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok : XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Varga, Aranka; Andl, Helga; Molnár-Kovács, Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság : PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 202, 2019. ISBN: 9789634294733