EN HU

RIS export - Kóródi Kitti

Select publications you wish to export to RIS file:
Select type:
2023
A mentalizáció multidimenzionális kérdőívének (MMQ) magyar nyelvű adaptációja serdülők és fiatal felnőttek körében
author(s): Szél, E., Kóródi, K., Gori, A., Jámbori, S., Szabó, É.
published: Magyar Pszichologiai Szemle, 2023
type: article
Diák kiégés hagyományos és alternatív pedagógiai programú oktatási intézményekben
author(s): Kóródi, K., Jagodics, B., Szabó, É., Kunos, N., Fülöp, M.
published: Magyar Pszichologiai Szemle, 2023
type: article
2022
A Serdülő Reziliencia Kérdőív (READ) magyar nyelvű adaptációja
author(s): Kóródi, K., Szél, E., Szabó, É.
published: Magyar Pszichologiai Szemle, 2022
type: article
A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán
author(s): Kóródi, K., Szabó, É., Jagodics, B.
published: Iskolakultúra, 2022
type: article
Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers' Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction
author(s): Szabó, É., Kóródi, K., Szél, E., Jagodics, B.
published: European Journal of Educational Research, 2022
type: article
2021
A Diák Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata magyar mintán
author(s): Jagodics, B., Kóródi, K., Szabó, É.
published: Magyar Pszichologiai Szemle, 2021
type: article
A Serdülő Reziliencia Skála (READ-H) fiatal felnőtt mintán való alkalmazása
author(s): Kóródi, K., Szél, E.
published: MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága : SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 2021
type: book chapter
A tanári munkát hátráltató tényezők a 2020. tavaszi digitális oktatás időszakában
author(s): Szabó, É., Jagodics, B., Kóródi, K.
published: Iskolakultúra, 2021
type: article
A társas normák változása a COVID-19 járvány egyes szakaszaiban
author(s): Sóki, Z., Hallgató, E., Volosin, M., Kóródi, K., Jagodics, B.
published: Alkalmazott Pszichológiai, 2021
type: article
2020
Az észlelt tanári énhatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (2. rész)
author(s): Jagodics, B., Kóródi, K., Szabó, É.
published: Iskolakultúra, 2020
type: article
Az észlelt tanári hatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (1. rész).
author(s): Kóródi, K., Jagodics, B., Szabó, É.
published: Iskolakultúra, 2020
type: article
Iskolában előforduló proszociális és agresszív viselkedések normavizsgálata
author(s): Kóródi, K., Fürdök, F., Szabó, É.
published: Iskolakultúra, 2020
type: article
2019
A new method for measuring school climate
author(s): Kóródi, K., Szabó, É.
published: Szegedi Tudományegyetem, Szeged, 2019
type: book chapter
A tanulmányi reziliencia értelmezése: kutatási, prevenciós és intervenciós lehetőségek
author(s): Kóródi, K., Szabó, É.
published: Magyar Pszichologiai Szemle, 2019
type: article
Az aktív-passzív halogatás kérdőív magyar változatának pszichometriai jellemzői és módosított struktúrája
author(s): Jagodics, B., Kóródi, K., Martos, T., Kőrössy, J., Szabó, É.
published: Magyar Pszichologiai Szemle, 2019
type: article
Az iskolai klíma mérése: Georgia School Climate Survey hazai adaptációjának első eredményei
author(s): Kóródi, K., Szabó, É.
published: Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 2019
type: book chapter
Proszociális és agresszív viselkedések normavizsgálata és az iskolai klímával való összefüggései
author(s): Kóródi, K., Szabó, É.
published: MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság : PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 2019
type: book chapter
2013
Arizona életmenet tesztbattéria: előtesztelés
author(s): Kóródi, K., Mácsai, V., Zsadányi, Z., Tisljár, R.
published: SZTE BTK Pszichológia Intézet, Szeged, 2013
type: book chapter
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen