Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Koech, D. K.,
Degago, E. D.,
Okore, L. A.,
Molnár, E.:
Internationalization in higher education: Motives, challenges, support options, and work study balance on WHO-5 wellbeing among international students in Hungary.
Acta Psychol. 258, 105184-, 2025.
Q2
Developmental and Educational Psychology
(2024)
Q2
Experimental and Cognitive Psychology
(2024)
Q2
Medicine (miscellaneous)
(2024)
2.
Koech, D. K.,
Degago, E. D.,
Molnár, E.:
Leveraging social media for social protection: addressing the challenges of international students abroad.
J. Int. Students. 15 (7), 199-224, 2025.
Murtaza, S. A.,
Al, A. A. A. B.,
Molnár, E.:
Scroll, Pause, and Repeat: how Social Media Fuels Procrastination and Disrupts Work-Life Balance.
Int. J. Organ. Leadersh. 14 (1), 9-28, 2025.
Őri, A.,
Róka, T.,
Sallai, E.,
Feith, H.:
Tájékoztatási kötelezettség elmulasztásából eredő kártérítési igényeken alapuló 2008-2010 és 2018-2020 közötti pereskedési és ítélkezési gyakorlat kvantitatív alapú összehasonlító elemzése - másképpen: A sérelem sorsa.
Med. Jur. 16 (2), 10-18, 2025.
Koech, D. K.,
Nandini, L.,
Chittoo, H. B.,
Ramphul, N.,
Molnár, E.:
The impact of customer perception on their attitude and intention to use fintech services in Mauritius.
JoPH. 5 (3), 1638-1653, 2025.
Koech, D. K.,
Degago, E. D.,
Kipkorir, C. S. S.,
Chittoo, H. B.,
Szabó, A. P.,
Molnár, E.:
Internationalization and Globalization in Higher Education: A Insight on Effect of Machine Translators on Team Performance among Multicultural Students Working and Studying in Hungary.
J. Ecohum. 3 (4), 497-510, 2024.
Koech, D. K.,
Degago, E. D.,
Kipkorir, C. S. S.,
Chittoo, H. B.,
Szabó, A. P.,
Molnár, E.:
Internationalization and Globalization in Higher Education: an Insight on Effect of Machine Translators on Team Performance among Multicultural Students Working and Studying in Hungary.
Journal of Ecohumanism 4 (1), 106-120, 2024.
Murtaza, S. A.,
Milus, P.,
Molnár, E.:
Let's start again tomorrow: A Rapid Review on Procrastination.
Controll. info. "Accepted by Publisher" (-), 1-18, 2024.
Murtaza, S. A.,
Molnár, E.:
Navigating the digital divide: The impact of social media fatigue on work-life balance.
Gradus. "Accepted by Publisher" (-), 1-6, 2024.
Al, A. M.,
Hoque, I.,
Jewel, M. M. H.,
Amin, M. B.,
Degago, E. D.,
Molnár, E.:
Optimization of ride-sharing services: An investigation of the ride-hailing service providers.
J. Infrastruct. Policy Dev. 8 (12), 7920-, (cikkazonosító: 7920), 2024.
Okore, L. A.,
Nyongesa, S. K.,
Owuor, P. M.,
Molnár, E.:
Optimizing corporate culture dimensions and operational performance in the context of multinational companies in Kenya.
Veztud. 55 (11), 16-28, 2024.
Török, Z.,
Kovács, J.,
Takács, P.:
Burnout Syndrome Among Midwives - Before and During the COVID-19 Pandemic in Hungary.
In: Women's Health and Pandemic Crisis. Eds.: Vivian Pramataroff-Hamburger, Mechthild Neises-Rudolf, Springer Cham, Cham, 141-155, 2023. ISBN: 9783031437472
Rubab, S.,
Murtaza, S. A.,
Hussain, M. R.,
Molnár, E.,
Al-Dalahmeh, M.:
Does Ethical Leadership Impact Whistleblowing Intentions?: Moderation of Locus of Control and Mediation of Organizational Identification.
Int. J. Organ. Leadersh. 12 (Spec.), 183-201, 2023.
Hussain, M. R.,
Szabados, G.,
Muhammad, K. B.,
Omarli, S.,
Murtaza, S. A.,
Molnár, E.:
Examining the convergence of dominant themes related to social entrepreneurship, NGOs and globalization: A systematic literature review.
PLoS One. 18 (5), 1-23, (cikkazonosító: 0283093), 2023.
Murtaza, S. A.,
Kun, Á.,
Molnár, E.:
Importance of wellbeing strategies at the workplace: A Case Study Of Organizations In Hungary.
Acta Carolus Robertus. 13 (2), 146-159, 2023.
Butt, S.,
Mahmood, A.,
Saleem, S.,
Murtaza, S. A.,
Hassan, S.,
Molnár, E.:
The Contribution of Learner Characteristics and Perceived Learning to Students' Satisfaction and Academic Performance during COVID-19.
Sustainability. 15 (2), 1-28, (cikkazonosító: 1348), 2023.
Q2
Renewable Energy, Sustainability and the Environment
2022
20.
Józsa, T.:
A digitális világtól való függés mint napjaink új veszélyforrása = Dependence on the online world - the last decade's hazard.
Orvosképzés. 97 (2), 391-394, 2022.
Józsa, T.:
A kis edényekben nevelhető növények szerepe a hospitalizált gyermekek fizikális és neuropszichológiai gyógyulására.
Gyermekgyógy. 73 (1), 78, 2022.
(Ismertetett mű: Maryam Allah Yar, F. Kazemi. -The role of dish gardens on the physical and neuropsychological improvement of hospitalized children /In: Urban Forestry & Urban Greening. - 53 (2020), p. 1-10. -)
Józsa, T.:
A krónikus veseelégtelenséggel élő gyermekek és szüleik esetében felmerülő pszichológiai aspektusok.
Gyermekgyógy. 73 (5), 332, 2022.
(Ismertetett mű: AAier A., Pais P., Raman V. -Psychological aspects in children and parents of children with chronic kidney disease and their families /In: Clinical and Experimental pediatrics. - 65 : 5 (2022), p. 222-229.)
Józsa, T.:
Az állatasszisztált terápiák jelentősége az autizmus spektrum-zavarok kapcsán gyógyítói és szülői szemszögből.
Gyermekgyógy. 73 (3), 248, 2022.
(Ismertetett mű: Ang C. S., MacDougall F. A. -An Evaluation of Animal-Assisted Therapy for Autism Spectrum Disorders : Therapist and Parent Perspectives /In: Psychological Studies. - 67 : 1 (2022), p. 72-81. -)
Józsa, T.:
Az elsődleges anyai elfogultság mint a csecsemőkori kötődés alappillére.
In: Tudomány: iránytű az élhető jövőhöz. Szerk.: Rusinné Fedor Anita, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 198-206, 2022, (Életmód és Egészségszociológiai Interdiszciplináris kutatások, ISSN 2732-0928 ; 3) ISBN: 9789636150327