Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Szabó, D.:
Az inkluzív oktatás kihívásai és lehetőségei: állami és egyházi iskolák működésének komparatív elemzése szakértői interjúk alapján.
In: XVI. Taní-tani (Online) Nemzetközi Tudományos Konferencia Absztraktkötet / Egri Timea, Miskolci Egyetemi Kiadó, Miskolc, [Megjelenés alatt], 1, 2025.
Fónai, M.,
Szabó, D.:
Pályakezdő gyógypedagógusok társadalmi háttere és a pályakezdés főbb jellemzői.
In: Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Debrecen, 287, 2024. ISBN: 9789634906551
Fónai, M.,
Szabó, D.:
Pályakezdő gyógypedagógusok társadalmi háttere és a pályakezdés jellegzetességei.
In: Új Kutatások a Neveléstudományokban 2024. A nevelés és oktatás kihívásai a válságok korában. / Bocsi Veronika, Kovács Klára, MTA Pedagógia Bizottság, Debrecen, [Megjelenés alatt], 1-15, 2025.
Szabó, D.:
A SNI tanulókat érintő oktatási egyenlőtlenségek értelmezéseinek szakpolitikai, társadalmi és emberjogi dimenziói.
IQ. 34 (8), 79-110, 2024.
Fónai, M.,
Szabó, D.:
Gyógypedagógia szakos hallgatók és pályakezdő gyógypedagógusok társadalmi háttere, pályaelképzelései és a pályakezdés jellegzetességei I..
Esély. 35 (4), 21-36, 2024.
Fónai, M.,
Szabó, D.:
Gyógypedagógia szakos hallgatók és pályakezdő gyógypedagógusok társadalmi háttere, pályaelképzelései és a pályakezdés jellegzetességei II..
Esély. 35 (4), 37-57, 2024.
Szabó, D.:
SNI tanulók a köznevelésben: az oktatáspolitika lehetőségei és korlátai.
In: A jövő pedagógiája. A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet). Szerk.: Komjáthy Zsuzsanna; Erdei Róbert, Miskolci Egyetemi Kiadó, Miskolc, 132, 2024. ISBN: 9786156835017
Szabó, D.:
A magyar oktatási rendszer egyenlőtlenségei holisztikus megközelítésben.
In: Oktatás és társadalom : A Sic Itur ad Astra Műhely konferenciája : Absztraktfüzet, Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Történeti Intézet Szekfű Gyula Könyvtár, Budapest, 11, 2023.
Szabó, D.:
A fogyatékossággal élő személyekkel kapcsolatos holisztikus megközelítések kialakulásának összefüggései.
Magyar Pedagógia. 115 (4), 319-341, 2015.
Birinyi, M.,
Szabó, D.:
A marginális helyzetben lévő ifjúsági csoportok iskoláztatási esélyei.
In: Másodkézből : Magyar Ijúság 2012. Szerk.: Nagy Ádám, Székely Levente, ISZT Alapítvány-Kutatópont, Budapest, 149-174, 2014. ISBN: 9789638986122
Szabó, D.:
Előítéletességet befolyásoló tényezők vizsgálata az integrált sajátos nevelési igényű tanulókat oktató pedagógusok körében.
In: Oktatás és nevelés - gyakorlat és tudomány: TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottsága 2014, Debreceni Egyetem Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 114, 2014. ISBN: 9789634737421
Szabó, D.:
Az érzékelési zavaroktól a fejlesztő terápiákig.
IQ. 23 (1), 111-116, 2013.
(Ismertetett mű: Pető Ildikó. -A szenzoros feldolgozás zavara. Az érzékelés szerepe a tanulásban és a viselkedésben. /Szeged : Belvedere Meridionale, 2012. -137. -)
Szabó, D.:
Útban az egyenlő esélyű közszolgáltatásokhoz való hozzáférés felé.
In: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek : Absztraktkötet. Szerk.: Bárdos Jenő, Kis-Tóth Lajos, Racsko Réka, Líceum K., Eger, 250, 2013. ISBN: 9786155250323