Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Kiss, J.,
Barth, A.:
A személyiség és az önismeret szerepe a mentori munkában, a duális képzés során.
In: Mentori kézikönyv : Szociális munka Duális képzés mentorainak. Szerk.: Fábián Gergely, Fedor Anita, Hüse Lajos, Szoboszlai Katalin, Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, 117-137, 2021.
Kiss, J.:
Ki, kinek a kije: mentorszerep a duális képzésben?.
In: Mentori kézikönyv: Szociális munka Duális képzés mentorainak. Szerk.: Fábián Gergely, Fedor Anita, Hüse Lajos, Szoboszlai Katalin, Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, 73-87, 2021.
Kiss, J.:
Tanulói és a tanári személyiség kölcsönhatásai, avagy a pedagógiai kapcsolat fontosabb pszichológiai jelenségeinek bemutatása, az alapvető fogalmak mentén.
In: Oktatásfejlesztési ismeretek a szakmai tanárok, a duális képzésben részt vevő oktatók, mentorok részére. Szerk.: Rusinné Fedor Anita, Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, 83-143, 2021. ISBN: 9789633189382
Kovács, J.,
Kiss, J.,
Kőműves, Z.:
Társas és társadalomlélektani gondolatok, töprengések a covid-19 járvány kapcsán.
In: A Magyar Tudomány Ünnepe 2021 "Tudomány: iránytű az élhető jövőhöz" : Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia : Absztraktfüzet. Szerk.: Rusinné Fedor Anita, Vámosiné Balla Petra, Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, 15, 2021. ISBN: 9789634903529
Sárváry, A.,
Kiss, J.,
Majer, R.,
Mohácsi, B.,
Kovács, J.:
A Mentálhigiénés Iroda Tevékenysége a Debreceni Egyetem Egészségügyi Karán.
In: Kortárs kihívások és megoldások a közegészségügyben : V. Közegészségügyi Konferencia, Sapientia EMTE Marosvásárhelyi Kar, Marosvásárhely, 7, 2019.
Kőműves, Z.,
Nagyné Koncz, M.,
Kovács, J.,
Kiss, J.:
IKI GAI avagy időskori depresszió és demoralizáció vizsgálata intézményben élő idősek körében.
In: Nyíregyházi Gerontológiai Napok XII. Nemzetközi Tudományos Konferencia : Absztraktfüzet. Szerk.: Patyán László, Bene Ágnes, Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, 16, 2019. ISBN: 9789634901532
Kiss, J.:
Az együttérzés tanítása, avagy a gyűlöletet (magától) senki nem hagyja el.
Párbeszéd. 5 (3), 1-3, 2018.
(Ismertetett mű: Elliot Aronson. -Columbine után /Budapest : Ab Ovo Kiadói Kft., 2009. -188 p.)
Majer, R.,
Sárváry, A.,
Mohácsi, B.,
Kovács, J.,
Kiss, J.:
The mental health survey at the University of Debrecen Faculty of Health's students.
In: Global challenges in a changing world : new roles and competencies in the field of nursing. Szerk.: Sárváry Attila, Papp Katalin, Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, 48-49, 2018. ISBN: 9789634900207
Kovács, J.,
Kiss, J.:
Felmérések segítő szakmákra készülők tanulási stílusáról.
In: Személyes tér - közös világ: A Magyar Pszichológiai Társaság XXVI.. Országos Tudományos Nagygyűlése : Kivonatkötet. Szerk.: Lippai Edit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 233-234, 2017. ISBN: 9786158024150
Kiss, J.:
Révkalauzok, a szakkollégiumi vizeken: mentor, tutor, témavezető....
In: Fiatal felnőttek iskolai és társadalmi inklúziójának támogatása. Szerk.: Hüse Lajos, Molnár Erzsébet, Evangélikus Roma Szakkollégium, Nyíregyháza, 145-162, 2017. ISBN: 9789631293821
Kiss, J.:
A szakdolgozatok belső struktúrája, arányai, terjedelme, avagy mennyi is az annyi?.
In: Kutatásmódszertani kézikönyv. Szerk.: R. Fedor Anita, Huszti Éva, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 231-234, 2016. ISBN: 9789633185865
Bodnár, É.,
Sass, J.,
Kiss, J.:
A tanárokkal kapcsolatos elvárások tanulói és pedagógusszemmel.
In: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése: XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Zsolnai Anikó, Kasik László, SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, Szeged, 348, 2016. ISBN: 9789633065136
Kiss, J.:
A társas kultúra és önismeret jelentősége a tanári személyiség fejlesztésében: A Kelet-Magyarországi képzési gyakorlatok és a változtatás lehetőségei.
In: Inkluzív nevelés - inkluzív társadalom. Szerk.: Semsei Imre, Kovács Klára, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 235-267, 2016. ISBN: 9789633186152
Sass, J.,
Bodnár, É.,
Köpeczi-Bócz, T.,
Kiss, J.:
Érzelmi igénybevétel a tanári pályán.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2015: Pedagógusok, tanulók, iskolák - az értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világ. Szerk.: Tóth Péter, Holik Ildikó, ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 105-111, 2016. ISBN: 9786155460944
Barth, A.,
Nagy, I.,
Kiss, J.:
Comparison the Psychological Wellbeing of University Students from Hungary and Romania.
Practice Theor. Syst. Educ. 10 (2), 186-193, 2015.
Sass, J.,
Bodnár, É.,
Köpeczi-Bócz, T.,
Kiss, J.:
Érzelmi igénybevétel a tanári pályán.
In: Pedagógusok, tanulók, iskolák - az értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világa : tartalmi összefoglalók: XV. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Tóth Péter, Holik Ildikó, Tordai Zita, Óbudai Egyetem, Budapest, 274, 2015. ISBN: 9786155460531
Sass, J.,
Bodnár, É.,
Kiss, J.:
Hallgatói értékek, motiváció és érzelmi beállítódás, mint a jóllét előrejelzőinek összehasonlító vizsgálata - egy utánkövetéses vizsgálat első lépése.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2014: Oktatás és nevelés - Gyakorlat és tudomány. Szerk.: Tóth Zoltán, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottsága, Debrecen, 304-318, 2015.
Kiss, J.,
Almássy, Z.,
Kovács, K.,
Kovács, J.:
Improving Self-knowledge and Social Culture in Teacher Training: Presentation of the Present Practice and Recommendation of a Possible Model.
In: Cross-curricular connections. Szerk.: Attila Horváth H., Krisztián Pálvölgyi, Éva Bodnár, Judit Sass, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest, 51-64, 2015. ISBN: 9789636829506
Kiss, J.,
Barth, A.,
Takács, P.:
Munkaérték preferenciák és más tényezők állandósága és változásai egyetemi hallgatók körében.
In: Szociálpszichológiai tanulmányok a Szociál- és Munkapszichológiai Tanszék fennállásának 25. évfordulójára. Szerk.: Kovács Judit, Debreceni Egyetemi Kiadó, 2015, 97-116, 2015. ISBN: 9789633185230
Kiss, J.,
Almássy, Z.,
Kovács, K.,
Kovács, J.:
Önismeret és társas kultúra.
In: A tanárképzés jövőjéről. Szerk.: Horváth H. Attila, Pálvölgyi Krisztián, Bodnár Éva, Sass Judit, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, 53-68, 2015. ISBN: 9789636829483
Barth, A.,
Kiss, E.,
Kiss, J.:
Topical problems of professional training of social work specialists: modern tendencies.
In: Aktualni problemy sotsialnoyi roboty i pidhotovky fakhivtsiv: suchasni tendentsiyi: Materialy dopovidey ta povidomlen Mizhnarodnoyi naukovo-praktychnoyi konferentsiyi. Szerk.: I. V. Kozubovskoyi, Ungvári Egyetem, Ungvár, 149-151, 2015.
Fábián, G.,
Lawson, T. R.,
Fónai, M.,
Kiss, J.,
Soelter, E. R.:
An International Comparison of the Career of Social Work By Students in Social Work.
Acta Med. Sociol. 5 (13-14), 5-26, 2014.
Kiss, J.:
Az ápoló utánpótlás: tehetséggondozás a Debreceni Egyetem Egészségügyi Karán.
In: The present and the future of nursing and midwifery - VII. International Symposium : Abstract book = Az ápolói és szülésznői munka jelene és jövője - VII. Nemzetközi Szimpózium : Abstract gyűjtemény. Szerk.: Papp Katalin, Ozsváthné Karap Zsuzsanna, Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, , 2014. ISBN: 9789634737292
Sass, J.,
Bodnár, É.,
Kiss, J.:
Hallgatói értékek, motiváció és érzelmi beállítódás mint a jóllét előrejelzőinek összehasonlító vizsgálata: egy utánkövetéses vizsgálat első lépései.
In: XIV. Országos Neveléstudományi Konferencia. Oktatás és nevelés - gyakorlat és tudomány: tartalmi összefoglalók. Szerk.:: Buda András, Debreceni Egyetem Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 61, 2014. ISBN: 9789634737421