EN HU

Cs. Kiss Luca Zsuzsa

Publication list

2023
1.
Nagy, L. Z., Balázs, K.: Énhatékonyság-érzés és a társadalmi problémák kezelése.
In: Találkozás a változásban : változások a találkozásban : A Magyar Pszichológiai Társaság XXX. Országos Tudományos Nagygyűlése : Kivonatkötet. Szerk.: D. Horváth Vanessza, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 277, 2023. ISBN: 9786158234603
2.
Nagy, L. Z., Balázs, K.: Typical coping patterns: A person-centered approach to coping.
New Ideas Psychol. 70, 1-9, (article identifier: 101023), 2023.
Journal metrics:
Q1 History and Philosophy of Science
Q2 Psychology (miscellaneous)
2021
3.
Zentai, P., Nagy, L. Z., Balázs, K.: A COVID-19 betegség járványügyi védelmi intézkedéseinek megfelelő viselkedések és háttértényezőik hazai vizsgálata.
Alk. Pszichol. 21 (1), 71-94, 2021.
4.
Nagy, L. Z., Balázs, K.: Jellemző megküzdési módok és a társadalmi problémák kezelése.
Magyar Pszichológiai Szemle. 75 (4), 531-556, 2021.
Journal metrics:
Q4 Psychology (miscellaneous)
5.
Nagy, L. Z., Balázs, K.: Társadalmi célú reklámok laikus értékelésének feltáró vizsgálata.
Alk. Pszichol. 21 (4), 29-52, 2021.
6.
Nagy, L. Z.: Vonásszintű megküzdési stílusok mintázatainak vizsgálata.
In: Kárpát-Medencei Fiatal Magyar Kutatók Konferenciája: Konferenciakiadvány. Szerk.: Élő Csenge Enikő, Fazekas Andrea, Kaizinger Tamás Töhötöm, Oktatási Hivatal, Budapest, 88-89, 2021.
2020
7.
Nagy, L. Z.: A megküzdés és életkori sajátosságai: A COVID-19 hatása az időskori megküzdésre.
Magy. gerontol. 12 (Klsz.), 46-47, 2020.
8.
Nagy, L. Z.: A megküzdési stílus és a kontrollhely hatása a félelemkeltő reklámüzenetekre adott válaszokra.
Juvenilia. 8, 176-193, 2020.
2019
9.
Balázs, K., Bakó, P., Nagy, L. Z.: "Hogy győzzem meg?": A társas helyzet hatása a meggyőzés üzenetének kialakítására.
Alk. Pszichol. 19 (2), 31-53, 2019.
10.
Nagy, L. Z., Balázs, K.: Társadalmi célú problémák elfogadását nehezítő tényezők feltárása.
In: Tavaszi Szél Konferencia 2019. Nemzetközi Multidiszciplináris Konferencia: Absztraktkötet. Szerk.: Németh Katalin, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 618, 2019. ISBN: 9786155586422
11.
Nagy, L. Z., Balázs, K.: Társadalmi célú reklámok laikus megítélésének tényezői.
In: Összetart a sokszínűség: A Magyar Pszichológiai Társaság XXVIII. Országos Tudományos Nagygyűlése kivonatkötet. Szerk.: Lippai Edit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 213, 2019. ISBN: 9786158024181
2018
12.
Nagy, L. Z., Balázs, K.: Félelemkeltő egészségkommunikáció és a megküzdési stílus.
Psychiatr Hung. 33 (2), 106-124, 2018.
Journal metrics:
Q4 Medicine (miscellaneous)
Q4 Psychiatry and Mental Health
13.
Nagy, L. Z., Balázs, K.: Félelemkeltő társadalmi célú reklámok, megküzdési módok.
In: Változás az állandóságban: A Magyar Pszichológiai Társaság XXVII. Országos Tudományos Nagygyűlése : Kivonatkötet. Szerk.: Lippai Edit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 135, 2018. ISBN: 9786158024174
14.
Nagy, L. Z., Balázs, K.: Politikamentes félelemkeltő társadalmi célú reklámok hatásának vizsgálata.
Magy. Psychol. Szle. 73 (2), 133-158, 2018.
Journal metrics:
Q4 Psychology (miscellaneous)
2016
15.
Nagy, L. Z., Balázs, K.: Félelemkeltő társadalmi célú reklámokra adott válaszok.
In: Múlt és jelen összeér: Magyar Pszichológiai Társaság XXV. Jubileumi Országos Tudományos Nagygyűlése: Kivonatkötet / fel. szerk. Vargha András, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 356-357, 2016. ISBN: 9786158024129
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen