Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Ismael, A. S.,
Amin, M. B.,
Mihammed, J.,
Hajdu, Z.,
Balogh, P.:
Relationship between social media marketing and young customers' purchase intention towards online shopping.
Cogent Soc. Sci. 11 (1), 1-16, (cikkazonosító: 2459881), 2025.
Ismael, A. S.,
Balogh, P.:
The Importance of Training and Development Programs in Promoting Sustainable Consumption Behavior: An HRM Perspective.
Régiókut. szle. 8 (1), 47-55, 2023.
Ismael, A. S.:
The Role of the Innovative Marketin in Achieving Marketing Excellence, An Eploratory Study of the Opinions of a Sample of Employees in Government Banks in Duhok City.
Tanmiyat Al-Rafidain. 41 (135), 373-396, 2022.