Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Szalai, T.,
Mike, Á.,
Radócz, J. M.:
A digitális zeneoktatás előnyei és hátrányai.
In: Az online tér megjelenése a zeneművészeti oktatásban és a hangverseny-látogatásban. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 103-116, 2022. ISBN: 9786156192943
Szalai, T.,
Mike, Á.,
Radócz, J. M.:
A digitális zeneművészeti oktatás előnyei és hátrányai.
In: Tanuló társadalom Oktatáskutatás járvány idején - HuCER 2021 : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika; Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 82, 2021. ISBN: 9786155657092
Bíró, I. F.,
Hörich, B. I.,
Szalai, T.:
Általános iskolai tanulók kulturális fogyasztása a társadalmi státusz függvényében.
In: Művészeti körkép. Kutatás a művészeti nevelés helyzetéről és lehetőségeiről a tanórai és tanórán kívüli művészeti tevékenységről és rendezvényekről. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 107-125, 2020. ISBN: 9786156192158
Szalai, T.:
The Role of Orff Approach to Music Education.
In: Studies in Music Pedagogy : The Methodological Revitalisation of Music Education. Ed.: Váradi Judit, Debreceni Egyetem, Debrecen, 1-13, 2020. ISBN: 9789634902263
Szalai, T.:
Alternatív zenepedagógiai irányzatok: az Orff koncepció és a Kodály koncepció módszertani implementációjának összehasonlítása az eszközhasználat vonatkozásában.
In: Innováció az oktatásban. Szerk.: Polonyi Tünde, Abari Kálmán, Szabó Fruzsina, Oriold és Társai Kiadó, Budapest, 203-213, 2019, (A pszichológia gyakorlata, ISSN 2630-8207) ISBN: 9786155981098
Szalai, T.:
Az Orff-koncepció szerepe a zenei nevelésben.
In: Zenepedagógiai kutatások : A zeneoktatás megújuló módszertana. Szerk.: Váradi Judit, Debreceni Egyetem, Debrecen, 1-13, 2019. ISBN: 9789634902171
Héjja, B. E.,
Szalai, T.:
Investigating attitudes and musical taste related to music lessons of primary school students in Debrecen.
Hung. Educ. Res. J. 9 (2), 318-331, 2019.
Szalai, T.:
Multicoloured music pedagogy: Studies on the role, methods and social effects of music pedagogy.
Hung. Educ. Res. J. 1, 142-145, 2019.
(Ismertetett mű: Multicoloured music pedagogy. Studies on the role, methods and social effects of music pedagogy / eds. Váradi Judit, Szűcs Tímea. -Debrecen : DUPress, 2018)
Héjja, B. E.,
Bíró, I. F.,
Hörich, B. I.,
Szalai, T.,
Váradi, J.:
Az általános iskolai ének-zeneoktatás társadalmi dimenziói.
In: Oktatás, gazdaság, társadalom : HuCER 2018 : absztraktkötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 80, 2018. ISBN: 9786155657047
Szalai, T.:
Az éneklési képesség mérésére szolgáló kutatási eszközök áttekintése a zenepedagógiában.
In: A zenepedagógia múltja, jelene és jövője : tanulmánykötet a felsőfokú zenetanárképzés 50 éves évfordulója alkalmából rendezett konferencia előadásaiból. Szerk.: Váradi Judit, Szűcs Tímea, Debreceni Egyetemi K., Debrecen, 85-96, 2018, (Oktatáskutatás a 21. században, ISSN 2559-8864 ; 7.) ISBN: 9789633187647