Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Bazsalya, B.,
Hörich, B. I.:
A kvalitatív adatgyűjtés eredményei.
In: Az első világháborút lezáró békeszerződések mai megítélése Magyarországi középiskolákban. Szerk.: Ablonczy Balázs, Bali János, Ress Boglárka, Nemzetstratégiai Kutatóintézet, Budapest, 91-161, 2020. ISBN: 9786155639289
Bazsalya, B.,
Hörich, B. I.:
A kvantitatív adatgyűjtés eredményei.
In: Az első világháborút lezáró békeszerződések mai megítélése Magyarországi középiskolákban. Szerk.: Ablonczy Balázs, Bali János, Ress Boglárka, Nemzetstratégiai Kutatóintézet, Budapest, 30-90, 2020. ISBN: 9786155639289
Bíró, I. F.,
Hörich, B. I.,
Szalai, T.:
Általános iskolai tanulók kulturális fogyasztása a társadalmi státusz függvényében.
In: Művészeti körkép. Kutatás a művészeti nevelés helyzetéről és lehetőségeiről a tanórai és tanórán kívüli művészeti tevékenységről és rendezvényekről. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 107-125, 2020. ISBN: 9786156192158
Váradi, J.,
Hörich, B. I.,
Márkus, E.:
Az extrakurrikuláris művészeti tevékenységek és rendezvények lehetősége: A kutatás mintája és módszere.
In: Művészeti körkép : kutatás a művészeti nevelés helyzetéről és a lehetőségeiről, a tanórai és tanórán kívüli művészeti tevékenységről és rendezvényekről. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 13-18, 2020. ISBN: 9786156192158
Bazsalya, B.,
Hörich, B. I.:
Tapasztalatok a lokális iskolarendszer működéséről három település példáján keresztül.
In: Neveléstudomány - horizontok és dialógusok : Absztraktkötet. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 103-104, 2019. ISBN: 9789634294733
Hörich, B. I.:
Társadalmi környezet és reziliencia.
In: Prevenció, intervenció és kompenzáció - Korszerű neveléstudományi módszerekkel a korai iskolaelhagyás ellen. Absztraktkötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 158, 2019. ISBN: 9786155657078
Kalocsai, J.,
Hörich, B. I.:
Tehetséggondozási nehézségek a közoktatásban.
In: Prevenció, intervenció és kompenzáció - Korszerű neveléstudományi módszerekkel a korai iskolaelhagyás ellen. Absztraktkötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 164, 2019. ISBN: 9786155657078
Héjja, B. E.,
Bíró, I. F.,
Hörich, B. I.,
Szalai, T.,
Váradi, J.:
Az általános iskolai ének-zeneoktatás társadalmi dimenziói.
In: Oktatás, gazdaság, társadalom : HuCER 2018 : absztraktkötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 80, 2018. ISBN: 9786155657047
Hörich, B. I.:
Eszter Berenyi et al. (2015): Failures and Solutions.
Hung. Educ. Res. J. 8 (3), 129-132, 2018.
(Ismertetett mű: Fehérvári Anikó, Tomasz Gábor. -Kudarcok és megoldások. Iskolai hátrányok, lemorzsolódás, problémakezelés /Budapest : Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, 2015. -)
Hörich, B. I.:
Mobilitási szándékok és reziliencia a szakképzésben.
In: Oktatás, gazdaság, társadalom : HuCER 2018 : absztraktkötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 87, 2018. ISBN: 9786155657047
Hörich, B. I.:
Az iskolai lemorzsolódás intézményi jellemzői.
In: Innováció, kutatás, pedagógusok. HuCER 2017 : Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 93, 2017. ISBN: 9786155657023
Hörich, B. I.:
A tanult szakmában való elhelyezkedés esélyei és tapasztalatai.
In: Tanulási utak - pályautak. Szerk.: Ercsei Kálmán, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest, 55-74, 2015. ISBN: 9789636828608
Hörich, B. I.:
Az intézmények és oktatók, mint mobilitási klíma.
In: A mozgás tere : A magyar felsőoktatás és a nemzetközi mobilitási folyamatok / főszerk. Veroszta Zsuzsanna, Balassi Intézet, Budapest, 189-210, 2014. ISBN: 9786155389269