EN HU

Horváthné Nagy Tímea

Horváthné Nagy Tímea

Teljes publikációs lista

2024
1.
Csernoch, M., Nagy, T. K., Csernoch, J.: Computer cooking vs. problem solving.
Teach. math. comput. sci. 22 (1), 35-58, 2024.
2.
Csernoch, M., Nagy, T. K., Nagy, K., Csernoch, J., Hannusch, C.: Human-centered digital sustainability: handling enumerated lists in digital texts.
IEEE Access. 12, 30544-30561, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Computer Science (miscellaneous)
Q1 Engineering (miscellaneous)
Q2 Materials Science (miscellaneous)
2023
3.
Sebestyén, K., Nagy, T. K., Csernoch, M.: Tanulók szövegkezelés-ismereteinek és önértékelésének kapcsolata.
Inform. társad. 23 (1), 117-138, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Communication
4.
Csernoch, M., Nagy, K., Nagy, T. K.: The Entropy of Digital Texts - The Mathematical Background of Correctness.
Entropy. 25 (2), 1-34, (cikkazonosító: 302), 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Electrical and Electronic Engineering
Q2 Information Systems
Q2 Mathematical Physics
Q2 Physics and Astronomy (miscellaneous)
2022
5.
Nagy, T. K., Csernoch, M., Máth, J.: Cross-Curricular Connections and Knowledge-Transfer Elements in Data Management.
Acta Polytech. Hung. 19 (1), 133-149, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Engineering (miscellaneous)
Q2 Multidisciplinary
6.
Csernoch, M., Máth, J., Nagy, T. K.: The Interpretation of Graphical Information in Word Processing.
Entropy. 24 (10), 1-16, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Electrical and Electronic Engineering
Q2 Information Systems
Q2 Mathematical Physics
Q2 Physics and Astronomy (miscellaneous)
2021
7.
Nagy, T. K., Csernoch, M., Biró, P.: The Comparison of Students' Self-Assessment, Gender, and Programming-Oriented Spreadsheet Skills.
Education Sciences. 11 (10), 1-29, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q3 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
2019
8.
Nagy, T. K., Csernoch, M.: 7-10. évfolyamos tanulók tudástranszfer alapú számítógépes gondolkodásának elemzése.
In: ADA 2019 : Rövid absztraktok, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 12, 2019.
9.
Nagy, T. K., Csernoch, M.: Számítógépes problémamegoldás mérése az informatikaórán.
In: INFODIDACT'2018 11. Informatika Szakmódszertani Konferencia / Szlávi Péter, Zsakó László, Webdidaktika Alapítvány, Budapest, 133-154, 2019. ISBN: 9786158060820
2018
10.
Nagy, T. K.: Az informatika kerettanterv elemzése.
In: A világ interdiszciplináris megközelítésben 3.. Szerk.: Mező Ferenc, Mező Katalin, Mándy Zsuzsanna, Mester Dolli, Debreceni Egyetem, Debrecen, 25-40, 2018. ISBN: 9789634900573
11.
Nagy, T. K., Csernoch, M.: The Paradox of the Hungarian Frame Curricula in Informatics.
Turk. Online J. Educ. Technol. 2, 783-795, 2018.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Education
Q4 E-learning
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem