Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Csernoch, M.,
Nagy, T. K.,
Nagy, K.,
Csernoch, J.,
Hannusch, C.:
Human-centered digital sustainability: handling enumerated lists in digital texts.
IEEE Access. 12, 30544-30561, 2024.
Csernoch, M.,
Nagy, K.,
Nagy, T. K.:
The Entropy of Digital Texts - The Mathematical Background of Correctness.
Entropy. 25 (2), 1-34, (cikkazonosító: 302), 2023.
Nagy, T. K.,
Csernoch, M.,
Máth, J.:
Cross-Curricular Connections and Knowledge-Transfer Elements in Data Management.
Acta Polytech. Hung. 19 (1), 133-149, 2022.
Nagy, T. K.,
Csernoch, M.,
Biró, P.:
The Comparison of Students' Self-Assessment, Gender, and Programming-Oriented Spreadsheet Skills.
Education Sciences. 11 (10), 1-29, 2021.
Q2
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2
Public Administration
2019
8.
Nagy, T. K.,
Csernoch, M.:
7-10. évfolyamos tanulók tudástranszfer alapú számítógépes gondolkodásának elemzése.
In: ADA 2019 : Rövid absztraktok, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 12, 2019.
Nagy, T. K.,
Csernoch, M.:
Számítógépes problémamegoldás mérése az informatikaórán.
In: INFODIDACT'2018 11. Informatika Szakmódszertani Konferencia / Szlávi Péter, Zsakó László, Webdidaktika Alapítvány, Budapest, 133-154, 2019. ISBN: 9786158060820
Nagy, T. K.:
Az informatika kerettanterv elemzése.
In: A világ interdiszciplináris megközelítésben 3.. Szerk.: Mező Ferenc, Mező Katalin, Mándy Zsuzsanna, Mester Dolli, Debreceni Egyetem, Debrecen, 25-40, 2018. ISBN: 9789634900573