Szikszai-Németh, K.,
Czine, P.,
Nagy, P.:
Követői magatartás vizsgálata a debreceni egyetem hallgatóinak körében - fókuszban a magyar úszók.
Magyar Sporttud. Szle. 24 (104), 63-71, 2023.
Bihari, E.,
Molnár, D.,
Szikszai-Németh, K.:
Tavaszi Szél 2019 Konferencia = Spring Wind 2019: Konferenciakötet III..
Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 812 p., 2020.
ISBN: 9786155586521(ö)
Bihari, E.,
Molnár, D.,
Szikszai-Németh, K.:
Tavaszi Szél 2019 Konferencia = Spring Wind 2019: Tanulmánykötet I..
Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 643 p., 2020.
ISBN: 9786155586521(ö)
Bihari, E.,
Molnár, D.,
Szikszai-Németh, K.:
Tavaszi Szél - Spring Wind 2019: Tanulmánykötet 2..
Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 606 p., 2020.
ISBN: 9786155586521(ö)
Szikszai-Németh, K.:
Personal branding in team sports marketing.
In: 1st Partium International Conference on Management : Trends in 21st Century: Book of Abstracts. Ed.: Nábrádi, András; Gál, Katalin, Partium Press, Oradea, 36-37, 2019. ISBN: 9786068156941
Szikszai-Németh, K.:
Personal brandingre építő marketing stratégia alkalmazása a sportban.
In: XXXIV. Országos Tudományos Diákköri Konferencia. Testnevelés- és Sporttudományi Szekció. Szerk.: Koller Ákos, Kovács Katalin, Magyar Testnevelési Egyetem, Budapest, 98, 2019. ISBN: 9786155196164
Szikszai-Németh, K.:
Personal brandingre építő marketing stratégia alkalmazása a sportban.
In: Kari Tudományos Diákköri Konferencia : Rezümé kötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Molnár Szilvia, Szőllősi László, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 50, 2018.
Szikszai-Németh, K.:
Kanada és az Amerikai Egyesült Államok Gazdasági Kapcsolata.
In: InterTALENT Unideb. Szerk.: Mándy Zsuzsanna, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 130-134, 2017. ISBN: 9789634739531