EN HU

Média- és Könyvtártudományi Intézet

Média- és Könyvtártudományi Intézet
Média- és Könyvtártudományi Intézet
Uploaded publications:
118
Publications in DEA:
118
OA:
28
Date range:
2017-2025
2025
1.
Szabó, D.: Az átalakuló pedagógiai valóság és az MI.
2.
Bujdosóné Dani, E., Szabó, D. J.: Az online lét varázsa: könyves influenszerek a könyvtári marketing szolgálatában.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025. Szerk.: Márkus Edina, Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 87-88, 2025. ISBN: 9786155657177
3.
Szabó, D.: Könyvek, közösségek, közösségi média: Az olvasó közösségek átalakulása a moly.hu és a könyves influenszerek korában.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025. Szerk.: Márkus Edina, Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 365-366, 2025. ISBN: 9786155657177
4.
Szabó, D.: Könyves influenszerek és könyvtárak: Lehet-e együttműködni az olvasóvá nevelésért?.
In: Innovációk és innovátorok : Tanuljunk együttműködni az innovációkban = Innovations and Innovators Learning for Innovative Partnership. Szerk.: Márkus Edina, Boros Julianna, Bucher Eszter, Kozma Tamás, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 98-112 -(Régió és oktatás, ISSN 2060-2596 ; 16), 2024.
5.
Szabó, D., Kocsis, Z., Pusztai, G.: Szülői részvétel: (Együtt)működő online tanár-szülő kommunikáció lehetőségeinek megismerése és feltérképezése pedagógusinterjúk által.
Inform. társad. 25 (1), 42-63, 2025.
Journal metrics:
Q2 Communication (2024)
Q3 Education (2024)
Q3 Management of Technology and Innovation (2024)
Q4 Social Psychology (2024)
2024
6.
Sebestyén, A.: A kettős szakértőiség dinamikája: Egy informatikusból lett szabadúszó szerző vendégcikkeinek "kracaueri" kvalitatív tartalomelemzése.
Jel-kép. 43 (1), 81-106, 2024.
7.
Oláh, S.: Az alkotás önállósítása algoritmussal: A mesterséges intelligencia nem emberi, hanem leválik az emberről.
Szkholion. 1-2, 88-99, 2024.
8.
Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: Book influencers in the library?.
Can. J. Inform. Lib. Sci. 47 (2), 18-29, 2024.
Journal metrics:
Q3 Information Systems
Q2 Library and Information Sciences
9.
Hlavacska, A.: Boszorkánykonyha: A kazamata zamata szerepjátékos szemmel.
Kortárs Online 2024.07.02, [1-3], 2024.
10.
Nagy, O.: EPIC: The Video Game: Az Odüsszeia történetének adaptációs lehetőségei akció-szerepjátékként.
Kortárs. 12, 73-90, 2024.
11.
Fodor, P., Lengyel, Z., Urbán, A.: Kölcsönzés, átszabás, reklamáció: Adalékok az újrajátszás kortárs popzenei változataihoz.
Stud. litt. 63 (3-4), 177-201, 2024.
12.
Szabó, D.: Offline és online találkozási pontok: egyetemisták információs és könyvtárlátogatási szokásai.
In: IKT mozaik 2024 : tanulmánykötet. Szerk.: Buda András, HERA IKT Szakosztály : Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 107-126, 2024. ISBN: 9789634906834
13.
Bujdosóné Dani, E., Szabó, D.: Online olvasás- és szolgáltatásnépszerűsítés a könyvtárakban: a közösségi média és a könyves influenszerek.
Kv. nev. 25 (1), 48-67, 2024.
14.
Harangi, B., Bogacsovics, G., Tóth, J., Kovács, I., Bujdosóné Dani, E., Hajdu, A.: Pixel-wise segmentation of cells in digitized Pap smear images.
Sci Data. 11 (1), 1-8, (article identifier: 733), 2024.
Journal metrics:
D1 Computer Science Applications
D1 Education
D1 Information Systems
D1 Library and Information Sciences
D1 Statistics and Probability
D1 Statistics, Probability and Uncertainty
15.
Szabó, D., Bujdosóné Dani, E., Nemes, L.: Report on the international library and information scientific conference: the past years of BOBCATSSS.
Fol. Toruniensia. 24, 193-204, 2024.
Journal metrics:
Q3 Linguistics and Language
Q4 Library and Information Sciences
16.
Nagy, O.: The Transmedial Connection of Tabletop Role-Playing Games and Cosplay in The Wayward Wanderers Campaign.
Acta Ludologica. 7 (Special), 98-112, 2024.
17.
Oláh, S.: Transmedia-Logik in der Unterrichtsplanung.
In: Herausforderungen und Engagement in den Geisteswissenschaften. Hrsg.: Péter Gaál -Szabó; Szilárd Kmeczkó; Andrea Horváth; Gert Loosen, Partium K., Oradea, 121-136, 2024, (Kulturen, Kontexte, Identitäten, ISSN 2631-1674 ; 6) ISBN: 9786155853685
18.
Nagy, O.: Túl (?) a rajongókutatáson.
kulter.hu 2024.12.13., 1-3, 2024.
(Reviewed publication: Torbó Annamária. -Fikció, transzmédia, aktivizmus. Egy Harry Potter-rajongói közösség kulturális és részvételi politikái /Budapest : Szépirodalmi Figyelő Alapítvány, 2024. -327 p. -)
2023
19.
Nagy, O.: A cosplay és az asztali szerepjáték transzmediális kapcsolata a The Wayward Wanderers-kalandsorozatban.
Kortárs. 9, 44-58, 2023.
20.
Bujdosóné Dani, E., Szabó, D.: A könyvtárak médiatudatossága és az olvasóvá nevelés stratégiái a közösségi média hozzájárulásával.
In: Generációk - egymás közt = Generations among generations : Absztraktok. Szerk.: Szirmai Éva, Hevesi Tímea, Urbanik Tímea, Szegedi Tudományegyetem, Szeged, [26-28], 2023. ISBN: 9786155946967
21.
Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: A könyvtárak médiatudatossága és olvasóvá nevelés stratégiái a közösségi média hozzájárulásával.
Közösségi Kapcsolódások. 1, 91-100, 2023.
22.
Sebestyén, A.: A közönséghez alkalmazkodás komplexitása a szaklapírás egy történeti példáján: a borravaló ügye a Kávésok Lapjának néhány cikkében.
ME.dok. 18 (1), 25-40, 2023.
23.
Szabó, D., Énekes, A. E.: Alulról szerveződés és állami függés a kárpát-medencei amatőr néptáncegyüttesek viszonyában..
In: Az oktatás határdimenziói : Absztraktfüzet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, ELTE Savaria Egyetemi Központ, Szombathely, 32, 2023.
24.
Bujdosóné Dani, E.: Analogous versus Digital Reading. A Comparative Study.
Acta Univ. Sapientiae. Philol. 15 (1), 177-191, 2023.
Journal metrics:
Q4 Linguistics and Language
25.
Tisza, E.: Az érző rajongó: Brit Kelley Loving Fanfiction: Exploring the Role of Emotion in Online Fandoms című könyvéről.
Médiakutató. 24 (1), 87-88, 2023.
(Reviewed publication: Brit Kelley. -Loving Fanfiction: Exploring the Role of Emotion in Online Fandoms /London : Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, 2021)
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen